ریمپ پژو پارس پلاس با موتور XUP

دلایل زیادی برای ریمپ پژو پارس پلاس با موتور XUP وجود دارد که دارندگان این خودرو را تشویق می کند تا به فکر انجام آن باشند. در واقع ریمپ ایسیو کمک می کند بسیاری از مشکلات نرم افزاری و فنی این خودرو برطرف شود و کیفیت آن افزایش یابد. با ریمپ ایسیو، مزایای زیادی برای خودروهای تولید داخل و همین طور خودروهای وارداتی ایجاد می شود که در ادامه بیشتر توضیح خواهید داد.

پیشنهاد می کنیم با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” – بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو، تیونینگ و برق خودرو در کرج و استان البرز (بهترین تعرفه + تضمینی) – همراه باشید تا شما را با مزایا و جزئیات ریمپ پژو پارس پلاس با موتور XUP بیشتر آشنا کنیم:

 

معرفی خودرو پژو پارس پلاس با موتور XUP

ریمپ پژو پارس

پژو پارس – پرشیا یکی از محبوب ترین محصولات ایران‌ خودرو است که سال هاست مدل های متنوعی از آن با مدل های مختلفی از موتور و ایسیو تولید شده است. پژو پارس پلاس با موتور xup یا XU7P یکی دیگر از مدل های پژو پارس است که دارای موتوری ارتقا یافته می باشد.

موتور xup، مدل ارتقا یافته موتور xu7 است که نقص های فنی و ساختاری آن تا حدودی برطرف شده است. نکته مهم در مدل های مختلف پژو پارس، وجود ایسیوهای متعدد با تنظیمات و برنامه ریزی های مختلف است که دارای ایراداتی نیز هستند. ریمپ ایسیو می تواند کمک زیادی به برطرف شدن این ایرادات نماید.

مشخصات پژو پارس سال با موتور XUP

حجم موتور: 1761 سی سی بنزینی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 97 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 146 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه

نوع جعبه دنده: دنده دستی

استاندارد آلایندگی: یورو 5

 

چرا ریمپ پژو پارس پلاس با موتور XUP ضروری است؟

موتور XUP

می دانید که ایسیو دارای یک برنامه یا مپ فابریکی است و تمام عملکردهای مختلف خودرو و موتور نیز بر اساس همین برنامه صورت می گیرد. این برنامه اولیه، معمولا با توجه به شرایط ویژه ای تعیین می شود که در شرایط واقعی، ناهماهنگی های زیادی را به نمایش می گذارد. ریمپ ایسیو کمک می کند تا این ناهماهنگی ها برطرف شود و موتور خودرو در بهترین بازدهی و راندمان قرار بگیرد و یک برنامه جدید و کارآمد در آن اعمال شود.

البته بهره مندی از مزایای ریمپ ایسیو به انتخاب یک ریمپ کار حرفه ای بستگی دارد. پرسنل مرکز ریمپ و تیونینگی که برای انجام ریمپ ایسیو انتخاب می کنید، باید دانش تخصصی، تجربه و تجهیزات مدرن و اصلی را برای این کار در اختیار داشته باشند وگرنه مشکلات جدیدتری را در خودرو ایجاد می کنند. (مزایا و معایب ریمپ پژو پارس که کسی نمی گوید!)

مشکلاتی که در برنامه ایسیو پژو پارس پلاس وجود دارد و ریمپ آن را ضروری می سازد، عبارتند از:

بالا بودن مصرف سوخت

یکی از مشکلاتی که در این خودرو به چشم می خورد، بالا بودن میزان مصرف سوخت است که البته با ریمپ ایسیو و اعمال تغییرات در جداول مربوط به جرقه زنی، پاشش سوخت و اشتعال بنزین، می توان مصرف سوخت را کاهش داد. این تغییرات در نهایت از آلایندگی موتور نیز می کاهد. با اینکه در خصوص پژو پارس پلاس با موتور XUP ادعا شده که مصرف بالای آن اصلاح شده است، اما چنین چیزی منطقی نیست و همچنان مصرف آن بالاتر از یک حد طبیعی و معقول است.

بالا بودن دمای آب و کارکرد فن موتور

موتور xup که ارتقا یافته موتور xu7 است، به طور ذاتی موتور داغی محسوب می شود. این موضوع با اینکه تا حدودی برطرف شده است اما باز هم بالا بودن دمای کارکرد فن موتور در آن، باعث مشکلات زیادی در موتور می شود.

می توان با ریمپ ایسیو و پایین آوردن دمای شروع به کار فن موتور در دورهای تند، کند و خاموش، از ایجاد خرابی های ناشی از بالا رفتن دمای موتور و خرابی قطعات آن پیشگیری نمود. این اقدام در بیشتر محصولات ایران خودرو و برند پژو، کاملا ضروری به نظر می رسد.

و همچنین مشکلات دیگری همچون:

شتاب گیری ضعیف

کمبود توان و گشتاور موتور

افت توان موتور در زمان کولر روشن

ناهماهنگی موتور با بنزین یورو 3 و نیاز به مصرف بنزین سوپر

تاخیر پدال گاز و کندی خودرو در زمان شروع حرکت

و…

 

مزایای کلی ریمپ پژو پارس پلاس با موتور XUP در کلینیک ریمپ کریمی تیونینگ 

1. کاهش مصرف سوخت خودرو

2. افزایش توان موتور تا 10 الی 15 درصد

3. افزایش گشتاور موتور تا حدود 15 الی 20 نیوتن متر

4. رفع کامل و دائمی ناک موتور و هماهنگ سازی خودرو با بنزین بی کیفیت یورو 3

5. اصلاح دمای شروع به کار فن موتور در حالت های مختلف

6. بهینه سازی، بهبود تنفس و جرقه زنی خودرو

7. رفع لرزش درجای موتور خودرو

8. بهبود سرعت گیری خودرو در دور موتور پایین

9. رفع کپ اولیه و تاخیر در پدال گاز

10. حذف خطای کاتالیزور

11. بهبود شتاب خودرو و کشش آن در سربالایی ها

12. حذف محدودیت دور موتور (حذف کاتاف)

13. حل مشکل افت توان موتور در زمان کولرگیری

ریمپ تخصصی و تیونینگ انواع خودرو در کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ در کرج و استان البرز

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز 

کریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 15 هزار مورد ریمپ ایسیو و خدمات برق خودرو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *