ریمپ جیلی امگرند 7

جیلی امگرند 7 یا جیلی EC7 یکی از باکیفیت ترین و بهترین محصولات خودروسازی های کشور چین است. این خودرو در ایران نیز در زمان عرضه و فروش خود، با استقبال خوبی مواجه شد که ناشی از کیفیت بالا، امکانات خوب و قیمت مناسبی بود که داشت. جیلی امگرند 7 توسط جیلیران، زیر مجموعه شرکت آسان موتور عرضه شد.

اما هر خودرویی برای تقویت موتور و افزایش کارایی آن نیاز به ریمپ ایسیو دارد که جیلی امگرند نیز از این موضوع مستثنا نیست. پس با ما در کلینیک کریمی تیونینگبهترین مرکز ریمپ ایسیو در کرج و استان البرز – همراه باشید تا دلایل نیاز جیلی امگرند به ریمپ ایسیو و مزایای ریمپ برای آن را بیشتر توضیح دهیم:

 

معرفی خودروی جیلی امگرند 7 – Emgrand 7

نمای جانبی و چراغ عقب جیلی

خودروی جیلی امگرند EC7 در دو تیپ دنده ای و اتوماتیک تولید و عرضه شده است. این خودرو از باکیفیت ترین ها و پرفروش ترین ها در چین و بین محصولات چینی در کشورهای دیگر است که استانداردهای لازم برای حضور در بازار اروپا را نیز به دست آورده است. از جمله گواهینامه 4 ستاره از موسسه اروپایی Euro NCAP در سال ۲۰۱۱ که نشان می دهد جیلی امگرند 7 از بهترین ها در ایمنی خودرو است.

جیلی امگرند 7 دارای امکانات رفاهی نسبتا خوب و کیفیت ساخت مناسب و قابل قبولی است و به همین خاطر رضایت مصرف کنندگان و دارندگان این خودرو از آن بالاست.

مشخصات خودروی جیلی امگرند 7

حجم موتور: 1792 سی سی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 137 اسب بخار در 6200 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 175 نیوتون متر در 4200 دور در دقیقه

استاندارد آلایندگی: یورو 5

در بعضی از مدل های خودروی جیلی امگرند 7 ، دو نوع موتور دیگر نیز به چشم می خورد. اما تمامی مدل های آن در ایران دارای همین موتوری هستند که مشخصات آن در بالا گفته شده است.

 

آشنایی با ایسیو نصب بر روی خودرو جیلی امگرند 7

موتور جیلی امگرند

ایسیو BOSCH  ME7.8.8 

همان طور که قبلا درباره این مدل ایسیو از برند بوش گفته بودیم، قفل نرم افزاری موجود در آن باعث می شود که عملیات ریمپ روی آن پیچیده باشد. بنابراین نیاز هست که از تجهیزات و پروگرمرهای مدرن و اورجینال برای ریمپ آن استفاده کرد تا مشکلی برای ایسیو و خودرو ایجاد نشود.

ریمپ جک جی 4 JAC J- ریمپ تخصصی خودروهای جک در بهترین مرکز ریمپ کرج

 

دلایل نیاز به ریمپ ایسیو در خودروی جیلی امگرند 7 – امگرند ec7

نمای داخل کابین جیلی امگرند 7

کمبود قدرت موتور

یکی از مشکلاتی که در خودروی جیلی امگرند 7 به چشم می خورد و اتفاقا بسیار عجیب نیز هست، قدرت پایین موتور در مقایسه با حجم موتوری است که دارد. پیشرانه این خودرو قوی و قدرتمند است اما در عمل این را نشان نمی دهد. دلیل این موضوع، محدودیت هایی است که در موتور به منظور کاهش آلایندگی و رعایت استانداردهای زیست محیطی ایجاد شده است.

تنها راه حل این مشکل، ریمپ ایسیو در یک مرکز معتبر و مجهز است تا علاوه بر رفع این مشکل و بهبود قدرت موتور، با توجه به حساسیت بالای ایسیوی آن، مشکلی برای خودرو ایجاد نشود.

مشکل ناک موتور

ناک موتور در تمامی خودروهای امروزی در ایران پیش می آید. چرا که بنزین مصرفی در ایران از نوع کیفیت پایین است که در اثر ناهماهنگی موتور و ایسیو با این نوع، احتراق پیش رس به وجود می آید که برای خودرو بسیار آسیب زاست و عمر آن را کاهش می دهد. راه حل این مشکل، استفاده از بنزین اکتان بالا (بنزین سوپر است) که اصلا به صرفه نیست. اما ریمپ ایسیو یک راه حل ارزان و دائمی است که پیشنهاد می کنیم حتما آن را انتخاب نمایید.

و مشکلات دیگری که در ادامه به طور خلاصه خواهیم گفت.

 

مزایای کلی ریمپ جیلی امگرند 7 در کلینیک کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز

ریمپ و تیونینگ خودرو در کرج

  1. کاهش مصرف سوخت تا یک لیتر
  2. افزایش توان و قدرت موتور به میزان 10 اسب بخار
  3. افزایش گشتاور موتور تا 12 نیوتن متر
  4. بهبود شتاب گیری خودرو و شتاب اولیه آن
  5. افزایش کشش خودرو در سربالایی ها
  6. بهبود عملکرد گیربکس اتومات
  7. رفع خطای کاتالیست
  8. کاهش و اصلاح دمای موتور
  9. رفع مشکل ناک موتور

کریمی تیونینگ

ما در کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ با دو سال ضمانت ریمپ، آماده ارائه هرگونه مشاوره و خدمات در زمینه ریمپ و تیونینگ خودروهای داخلی و خارجی به شما مراجعه کنندگان عزیز هستیم. مسیرهای ارتباطی شما با مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *