ریمپ اصولی و تخصصی

خودروی شما دارای یک مغز برنامه ریزی شده است که در آن، بسیاری از فعالیت ها و عملکردها کنترل و مدیریت می شود. این مغز برنامه ریزی شده، همان ایسیو – ECU – یا کامپیوتر موتور است که دارای جداول مختلف و تنظیمات برنامه ریزی شده خاص می باشد و بر اساس آنها به کنترل وضعیت خودرو می پردازد. بنابراین با تغییر این جداول و تنظیمات از پیش برنامه ریزی شده در ایسیو، می توان تا حدودی رفتار خودرو را تغییر داد. مسلما این تغییر باید در جهت ارتقا کیفیت و بهبود عملکرد خودرو باشد. این دقیقا معنا و مفهوم ریمپ ایسیو است.

ریمپ ایسیو یک کار حرفه ای و تخصصی می باشد که نیاز به دانش فنی و مهارت و تجربه بالا دارد. بنابراین، هم می توانیم یک ریمپ خوب داشته باشیم و هم یک ریمپ بد که هر دوی این موارد به مرکز ریمپ و فردی که به او برای انجام ریمپ ایسیو مراجعه می کنید، بستگی دارد. با ما در کلینیک “کریمی تیونینگ” – بهترین مرجع تخصصی ریمپ تیونینگ انواع خودروهای داخلی و خارجی در کرج و استان البرز – همراه باشید تا ویژگی های یک ریمپ خوب و قابل قبول را برایتان شرح دهیم:

 

ویژگی های یک ریمپ خوب و اصولی

ریمپ ایسیو

اول از همه باید بگوییم که یک ریمپ خوب به هیچ عنوان نمی تواند کار یک تیونر و ریمپکار مبتدی باشد. ریمپ یک دانش تخصصی است و نیاز به مهارت بالا و تجربه دارد و اصلا نمی تواند اتفاقی و شانسی خوب از آب درآید. ریمپ خوب می تواند عمر موتور خودرو افزایش دهد و از بروز بسیاری از خرابی ها و خسارات در قطعات مختلف موتور جلوگیری نماید. همچنین به کاهش هزینه های مصرفی و نگهداری خودرو کمک می کند.

یک remap خوب دارای ویژگی های زیر است:

1. تقویت شتاب، توان و گشتاور موتور

نکته:

میزان این تقویت در خودروهای مختلف می تواند کمی زیاد و کم باشد. اما حد استاندارد آن بین 8 تا 15 درصد است. بیشتر از این مقدار اصلا مناسب سطح شهری نیست و نباید انجام شود.

2. باعث بروز مشکل و صدای ناک در موتور نشود.

3. گاز خوردن و شتاب گرفتن خودرو روان تر و نرم تر شود.

4. ترمز خودرو از کار نیوفتد و همچنان پرقدرت و سالم باقی بماند (اگر میزان هوای ورودی با ABS هماهنگ نباشد، ترمز از کار می افتد و مشکل ایجاد می کند).

5. ریپ زدن خودرو بین دنده ها از بین برود.

6. مصرف سوخت را کاهش دهد.

7. تاخیر و کندی خودرو را از بین ببرد و همچنین کیفیت عملکرد گیربکس و تعویض دنده را هم بالا ببرد.

8. اصلاح دمای فن موتور و شروع به کارکرد آن در حالت های مختلف انجام شود تا موتور داغ نکند.

قبل از انجام ریمپ

9. قبل از انجام تغییرات در برنامه ایسیو، وضعیت خودرو از هر جهت به طور کامل بررسی شود و ریمپ ایسیو با توجه به وضعیت خودروی مشتری (نه صرفا نوع خودرو) و همچنین درخواست های مشتری و توقعات او انجام شود.

10. و اما مورد آخر که بسیار مهم است، این است که در ریمپ ایسیو از نرم افزار و برنامه اورجینال استفاده شود. تجهیزات و ابزارهایی که مورد استفاده قرار می گیرد، به روز و اصلی باشد.

خلاصه اینکه ریمپ خوب باعث می شود که مالک خودرو کاملا متوجه تغییرهای مثبت خودرو بشود و لذت یک رانندگی عالی را بچشد. ایراداتی که مد نظر بوده از بین برود و مصرف خودرو هم کاهش یابد. اما برای نکته آخر که خیلی هم مهم است و باید به آن دقت داشته باشید، این است که:

11. تغییرات موقتی نباشد!

بله بسیاری از تیونرهای غیرحرفه ای می توانند با برنامه های کپی یا حتی با تغییر ناشیانه بعضی پارامترها در ایسیو باعث تغییراتی مثبت در خودرو شوند، اما مسلما این تغییر موقتی خواهد بود و بعد از گذشت مدت کوتاهی، خودرو با مشکلات جدی تر و هزینه های بیشتری مواجه خواهد شد. این تجربه اکثر افرادی است که به مراکز ریمپ غیر تخصصی و غیر حرفه ای مراجعه کرده اند.

 

کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ خودرو در کرج و استان البرز

ریمپ و تیونینگ خودرو در کرج

در کلینیک تخصصی “کریمی تیونینگ”، تمامی اصول حرفه ای و تخصصی ریمپ و تیونینگ خودرو در بالاترین سطح کیفیت و با استفاده از نرم افزارها و تجهیزات اورجینال و آپدیت انجام می شود. انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو در انواع داخلی و خارجی و رضایتمندی نزدیک به 100 درصدی مشتریان این مجموعه، نشان از صداقت ما در ارائه خدمات است.

کریمی تیونینگ به عنوان یکی از حرفه ای ترین ها و باسابقه ترین ها در این زمینه، ریمپ ایسیو را برای هر خودرو به صورت اختصاصی و با توجه به نیازهای مشتری و ظرفیت و پتانسیل خودرو انجام می دهد. ریمپ ایسیو در کلینیک کریمی تیونینگ دارای ضمانت 2 ساله می باشد و این یعنی اطمینان و کیفیت.

مسیرهای ارتباطی شما با مرکزریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *