ریمپ جک J3

جک J3 – جک جی 3 – یکی از خودروهای چینی موجود در بازار ایران است که توسط شرکت خودروسازی کرمان موتور وارد کشورمان شده است. تعداد سال هایی که این خودرو در کشور عرضه شد، محدود بود ولی در همان مدت هم استقبال قابل توجهی از آن شد. جک J3 توجوی، دارای مشکلات و ایرادات نرم افزاری متعددی است که خوشبختانه بسیاری از آنها با ریمپ ایسیو قابل حل می باشد.

با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ”بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو، تیونینگ و برق خودرو در کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با جزئیات و مزایای ریمپ جک J3 آشنا سازیم:

 

معرفی خودرو جک JAC J3

نمای پشتی جک جی 3

جک J3 در سال 1391 توسط کرمان موتور وارد بازار ایران شد و اولین همکاری کرمان موتور با خودروسازی جک محسوب می شود که در دو نسخه جک J3 توجوی صندوقدار و جک J3 توجوی هاچبک عرضه شده است. از برند خودروسازی جک (جی ای سی)، خودروهایی متعددی به بازار ایران عرضه شده است که همگی آنها کیفیت قابل قبولی را به نمایش گذاشته اند و استقبال مردم  هم از آنها مناسب بوده است مانند خودرو جک جی 4جک جی 5KMC T8جک اس 5 و… .

مشخصات فنی و موتوری جک J3 – در دو تیپ صندوق دار و هاچ بک

حجم موتور: 1299 سی سی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 93 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 114 نیوتون متر در 4000 دور در دقیقه

نوع جعبه دنده: دستی

استاندارد آلایندگی: یورو 4

ایسیو نصب بر روی خودرو جک J3

  1. ایسیو Delphi  
  2. ایسیو بوش me7.8.1

در این خودرو، دو نوع ایسیو به کار رفته است که هر دو مدل باید توسط افراد کاربلد و باتجربه ریمپ شوند وگرنه احتمال آسیب به ایسیو و موتور آن، بسیار بالاست. به طور کلی، ریمپ ایسیو به دلیل حساسیت بالای نوع ایسیوها مخصوصا در خودروهای خارجی، باید با تجهیزات و لوازم اورجینال و توسط مراکز معتبر و تخصصی انجام شود.

 

ریمپ جک جی 3 – چرا جک J3 نیاز به ریمپ ایسیو دارد؟

جک J3 هاچبک

کپ اولیه و ضعیف بودن شتاب خودرو

یکی از مشکلاتی که خودروهای دارای دریچه گاز برقی با آن دست و پنجه نرم می کنند، کپ اولیه و تاخیر پدال گاز و به طور کلی، ضعیف بودن شتاب خودرو می باشد. این مشکلات به خاطر این است که دریچه گاز برقی توسط ایسیو کنترل می شود و تنظیمات آن بر مبنای کاهش آلایندگی موتور برنامه ریزی شده است. به همن دلیل شتاب آن محدود شده است و مخصوصا در ابتدای حرکت و در دورهای پایین، بسیار کند و با تاخیر عمل می کند.

با ریمپ ایسیو می توان این مشکل را برطرف کرد و شتاب گیری خودرو را افزایش داد.

بالا بودن دمای موتور

یکی از مشکلات رایج در خودروهای چینی که نیاز به ریمپ ایسیو دارد، بالا بودن دمای موتور است. تنظیمات ایسیو برای سیستم خنک کاری موتور بر اساس شرایط آب و هوایی کشور چین است که دمای پایین تر و آب و هوای سردتری نسبت به کشور ایران دارد. بنابراین خودروهای چینی در ایران، داغ کردن موتور را به وفور تجربه می کنند.

این موضوع باید با ریمپ ایسیو و اصلاح دمای فن، برطرف گردد. بالا بودن دمای موتور در طولانی مدت، آسیب های فراوانی به قطعات موتوری وارد می کند.

و مشکلات دیگری همچون: بالا بودن نرخ مصرف بنزین، کمبود توان و گشتاور خودرو و کشش ضعیف آن در سربالایی ها، تاخیر پدال گاز، ناک موتور و عدم هماهنگی موتور با بنزین کیفیت پایین موجود در ایران و… .

 

مزایای کلی ریمپ جک J3 در کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ

  • کاهش مصرف سوخت خودرو
  • افزایش توان موتور و گشتاور خودرو
  • رفع تاخیر پدال گاز و کپ اولیه
  • حل مشکل ناک موتور و هماهنگ کردن موتور با بنزین مصرفی در ایران
  • اصلاح دمای آب و شروع به کارکرد فن موتور و هماهنگ سازی آن با شرایط آب و هوایی ایران و جلوگیری از داغ کردن موتور
  • افزایش سرعت خودرو
  • حذف سنسور اکسیژن دوم در صورت حذف کاتالیست
  • افزایش کاتاف

هزینه ریمپ جک J3 در کلینیک تخصصی ریمپ و برق خودروی “کریمی تیونینگ”

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز

کریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 15 هزار مورد ریمپ ایسیو و خدمات برق خودرو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *