ریمپ جک T8

خودرو جک T8 از خودروهای وارداتی چینی است که به دلیل استقبال خوب مردم از آن، توانسته در مدت کوتاه عرضه خود، جایگاه و فروش قابل قبولی را کسب نماید. اما با این حال، خودرو دارای ضعف هایی از نظر نرم افزاری است که باعث می شود نیاز به ریمپ ایسیو و اعمال برنامه ریزی مجدد داشته باشد.

با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز – همراه باشد تا شما را با جزئیات ریمپ ایسیو در جک T8 بیشتر آشنا کنیم:

 

معرفی خودرو جک T8 – کی ام سی تی 8 KMC T

نمای خودروی جک T8

جک T8 که در ایران با نام KMC T8 عرضه شده است، یک پیکاپ دو کابین است که جای آن در بازار خودروی ایران خیلی خالی بود و در سال 1399، این جای خالی با عرضه این خودروی زیبا و باکیفیت پر شد. رقیب اصلی این خودرو، تویوتا هایلوکس است که البته رقیب بسیار سرسختی هم هست!

جک T8 دارای طراحی زیبا و امکانات بسیار خوبی می باشد که باعث شده دوستداران آفرود به خرید آن روی بیاورند. اما خودرو دارای ضعف هایی در برنامه ریزی ایسیو می می باشد که در ادامه به طور کامل شرح خواهیم داد.

مشخصات فنی و موتوری جک T8

حجم موتور: 1997 سی سی – بنزینی دارای توربو

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 174 اسب بخار در 5000 دور بر دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 290 نیوتن متر در 1800 الی 4000 دور بر دقیقه

نوع جعبه دنده: دنده دستی

استاندارد آلایندگی: یورو 5

ریمپ انحصاری جک T8 در استان البرز

ریمپ ایسیو جک T8- ریمپ ایسیو این خودرو در شهر کرج و استان البرز، به صورت انحصاری در کلینیک تخصصیی کریمی تیونینگ انجام می شود و ما مفتخریم که در این مرکز با ارائه بهترین خدمات و بهره گیری از دانش تخصصی و نرم افزارهای اورجینال و مدرن دنیا، در خدمت شما مراجعه کنندگان عزیز باشیم.

 

چرا خودروی جک T8 نیاز به ریمپ ایسیو دارد؟

موتور جک T8 یا KMCT8

مصرف بالای سوخت

این خودرو دارای نرخ مصرف بنزین بسیار بالایی است که در صورت بهره گیری از بالاترین توان موتور، مصرف بیشتری هم خواهد داشت. نسبت بالای سوخت به هوا در آن، علت اصلی مصرف بالای بنزین است که با ریمپ ایسیو می توان این نسبت را بهینه کرد.

تاخیر در پدال گاز و مکث در شروع حرکت

خودروی KMC T8 دارای تاخیر پدال گاز در شروع حرکت است. از آنجا که میزان باز شدن دریچه گاز تحت کنترل ایسیو می باشد، خودرو برای پاس کردن تست های آلایندگی دارای مکث و تاخیر زیادی در پدال گاز در شروع حرکت می باشد. با ریمپ ایسیو و آپدیت برنامه آن، می توان این تاخیر و مکث را به طور کامل رفع نمود.

توان و گشتاور ضعیف تر

الزام به رعایت استانداردهای آلایندگی یورو 5 در این خودرو، باعث شده تا توان و گشتاور آن با محدودیت مواجه باشد و قدرت بسیار کمتری از توان واقعی این موتور حجیم و پرقدرت و دارای توربو را شاهد باشیم. با ریمپ ایسیو به راحتی می توان این محدودیت ها را برداشت و توان بسیار بالاتر و چشمگیرتری از آن را به نماش گذاشت.

و مشکلات دیگری همچون عدم هماهنگی خودرو با بنزین کیفیت پایین موجود در ایران و ناک موتور، مکث در گاز خوردن بین تعویض دنده ها، کشش ضعیف خودرو در دور موتور زیر 2500 و… .

 

مزایای کلی ریمپ ایسیو جک T8 – به صورت انحصاری در کریمی تیونینگ

نمای داخل کابین جک تی 8

کاهش مصرف سوخت

افزایش توان موتور به میزان 10 اسب بخار

افزایش گشتاور موتور به میزان 20 نیوتن متر

کاهش مکث و تاحیر در شروع حرکت و رفع کامل تاخیر در پدال گاز

هماهنگ سازی خودرو با بنزین موجود در ایران و رفع صدای ناک

اصلاح دمای آب و کاهش دمای شروع به کارکرد فن موتور

بهبود شتاب و سرعت گیری خودرو

افزایش کشش خودرو در دور موتورهای زیر 2500

افزایش قدرت موتور در وضعیت کولر روشن

ریمپ های انحصاری کریمی تیونینگ در کرج و استان البرز:

مزایای ریمپ آمیکو آسنا دنده ای و اتومات – انحصاری در کریمی تیونینگ

جزئیات ریمپ ام وی ام X22 پرو به صورت انحصاری در کریمی تیونینگ

مزایای ریمپ دنا پلاس توربو اتوماتیک به صورت انحصاری در کریمی تیونینگ

جزئیات ریمپ کوپا T210 به صورت انحصاری در کریمی تیونینگ

 

کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز

کریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو به صورت تخصصی بر روی خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات با بهترین کیفیت و ارائه ضمانت به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *