ریمپ هایما S5

هایما S5 یک خودروی کراس اور شهری از برند چینی هایما است که در ایران توسط ایران خودرو تولید و مونتاژ شده است. این خودرو با طراحی بسیار زیبا و داشتن امکانات رفاهی زیاد، توانسته به عنوان یک خودروی باکیفیت و قابل قبول شناخته شود. اما نکته ای که درباره آن وجود دارد، نیاز هایما S5 به یک ریمپ اساسی است، چرا که ایرادات نرم افزاری در آن زیاد است.

با ما در کلینیک کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ خودرو در کرج و البرز – همراه باشید تا شما را با جزئیات خدمات ریمپ ایسیو در هایما S5 بیشتر آشنا کنیم:

 

معرفی خودرو هایما  S5

ایسیو هایما اس 5

هایما S5 بعد از عرضه مدل هایما S7 و موفقیتی که در فروش کسب کرده بود، وارد بازار ایران شد. دلیل آن هم استقبال از خودروهای کراس اور بود. کراس اور به خودروهایی با طراحی بینابینی خودرهای سواری و شاسی بلند گفته می شود که می تواند برای خیلی از افراد بسیار راضی کننده تر باشد. هایما اس 5 یک خودروی پرقدرت (پیشرانه این خودرو بسیار قوی می باشد) و مانند اکثر محصولات چینی، دارای آپشن های فراوان می باشد.

مشخصات فنی هایما  S5

حجم موتور: 1497 سی سی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 161 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 223 نیوتن متر در 1800 تا 4000 دور در دقیقه

استاندارد آلایندگی: یورو 5

 

آشنایی با ایسیو هایما اس 5

نمای داخل کابین هایما S5

ایسیو بوش ME7

نکته قابل توجه درباره ایسیو ME7 این است که تمامی مدل های آن دارای قفل نرم افزاری و پسورد مخصوص می باشند. به همین خاطر ریمپ آنها نیاز به تجهیزات حرفه ای و پروگرمرهای مخصوص دارد.

 

ایرادات فنی و نرم افزاری هایما S5 که با ریمپ ایسیو برطرف می شود – کریمی تیونینگ

هایما S5

تاخیر پدال گاز

اصلی ترین مشکل هایما اس 5 ، مشکل در شتاب گیری اولیه است که بسیار ضعیف و کلافه کننده است. دلیل آن هم وجود دریچه گاز برقی است که در شروع حرکت بسیار تاخیر دارد و اجازه شتاب گیری و بالا رفتن سرعت را نمی دهد. با ریمپ ایسیو می توان این تاخیر را به طور کامل برطرف نمود.

پایین بودن توان و گشتاور موتور

یکی دیگر از مشکلاتی که این خودرو با آن مواجه است، این است که با اینکه موتور بسیار قوی و قدرتمندی دارد، اما در حین رانندگی ضعیف تر به نظر می رسد. این مشکل به دلیل تنظیمات ایسیو است که برای رعایت استاندارد آلایندگی یورو 5، موتور را ضعیف و بسیار محدود نموده است. با ریمپ ایسیو می توان این مشکل را هم حل کرد و توان و گشتاور موتور را حتی 10 تا 15 درصد افزایش داد.

نکته:

گیربکس هایما S5 دارای ایرادات اساسی و ساختاری است که به یکی از اصلی ترین معضلات و نقاط ضعف هایما اس 5 تبدیل شده است. با این وجود با ریمپ ایسیو و آپدیت برنامه گیربکس، می توان تا حدودی از مشکلات آن کم کرد.

 

مزایای کلی ریمپ ایسیو هایما S5 در کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ در کرج و البرز

موتور هایما اس 5

1. بهبود شتابگیری اولیه و ثانویه

2. افزایش قدرت موتور و گشتاور

3. کاهش مصرف سوخت هایما اس 5

4. رفع ایراد ناک موتور و برطرف نمودن احتراق ناقص و هماهنگ کردن موتور با بنزین مصرفی در ایران

5. آپدیت گیربکس هایما اس 5 و رفع ایرادات آن

6. برطرف کردن کپ اولیه و تاخیر در شروع حرکت

7. کاهش دمای آب و اصلاح دمای شروع به کار فن

8. کاهش تاثیر کولر در افت توان خودرو

9. رفع خطای فرسودگی کاتالیست

10. رفع ایراد سوختن مکرر سنسور اکسیژن و حذف سنسور اکسیژن دوم از حلقه کنترلی ایسیو

11. رفع روشن شدن مکرر چراغ چک

ریمپ ایسیو در کریمی تیونینگ

کریمی تیونینگ از بهترین و باسابقه ترین مراکز ریمپ ایسیو است که هزاران مورد انجام ریمپ ایسیو روی خودروهای ایرانی و خارجی را با بالاترین میزان رضایت در کارنامه خود دارد. خدمات ریمپ در این مجموعه با ارائه ضمانت انجام می شود تا خیالتان راحت باشد که هیچ مشکلی به وجود نمی آید.

مسیرهای ارتباطی شما با مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *