بهترین مرکز ریمپ کرج

داشتن خودرو برای زندگی امروزی، یک نیاز غیر قابل چشم پوشی است. اما آیا خرید یک خودرو می تواند کافی باشد و نیازی به کارهای جانبی مانند ریمپ ایسیو در آن وجود ندارد؟ یعنی با داشتن هر نوع خودرویی می توان راحتی را به زندگی اضافه کرد و مشکلی نداشت؟ قطعا این طور نیست! اتفاقا خرید خودرو، شروع یک سری مراقبت ها و نگهداری ها را به دنبال دارد که باعث شود این راحتی ادامه دار باشد.

ریمپ ایسیو دقیقا همان کاری است که باید به آن بیندیشید. یکی از سوالات پرتکرار درباره ریمپ ایسیو این است که آیا واقعا انجام آن ضرورت دارد؟ در جواب باید بگوییم که ریمپ ایسیو را افرادی انجام می دهند که نمی خواهند خودروشان دچار خرابی های پرهزینه شود یا از عمر موتور آن کاسته شود. بنابراین پیشنهاد می کنیم با ما در کلینیک “کریمی تیونینگ” – بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با چند نکته ساده درباره ریمپ ایسیو آشنا کنیم:

 

ریمپ فقط برای ماشین بازها نیست!

خدمات ریمپ کریمی تیونینگ در کرج

کسانی که عشق سرعت دارند و به اسپورت بودن خودروشان خیلی اهمیت می دهند، مشتری ثابت مراکز ریمپ ایسیو هستند. اما این تفکر وجود دارد که ریمپ ایسیو فقط برای ایجاد شتاب بهتر، بیشینه کردن سرعت خودرو، حذف کاتاف یا ایجاد کاتاف رگباری و ایجاد بک فایر و… است. اما بهتر است بدانید که همه اینهایی که گفتیم فقط گوشه ای از خدمات ریمپ ایسیو است.

ریمپ، تاثیر و خدمات فوق العاده ای برای خودرو دارد که در ادامه به شما می گوییم.

 

ریمپ برای حل مشکلات خودرو است

قیمت ریمپ در کرج

خیلی ها فکر می کنند که ریمپ ایسیو یک هزینه اضافی و دل به خواهی است. اما باید بگوییم که این طور نیست و اصلا هم این طور نیست. خرابی که فقط یک مشکل فیزیکی نیست. وقتی خودرو در برآوردن انتظارها ناتوان است و وقتی که رانندگی کردن با آن واقعا کلافه کننده است، آیا ریمپ ایسیو که راه حل برطرف کردن این مشکلات است، یک هزینه اضافی است؟

از طرفی تمامی ضعف ها و مشکلاتی که ریمپ ایسیو به حل آنها کمک می کند، در طولانی مدت می توانند منجر به خرابی های بزرگ و گسترده شوند که اتفاقا بسیار هم پرهزینه هستند. ریمپ ایسیو از وقوع چنین مشکلاتی نیز جلوگیری می کند.

اما نکته آخر که باید بدانید این است که تقریبا تمامی خودروهای داخلی و وارداتی به دلیل استفاده از بنزین بی کیفیت و اکتان پایین، تغییرات شرایط آب و هوایی و همچنین الزام به پاس شدن استانداردهای آلایندگی، دچار اشکالات فراوانی در برنامه ایسیو خود هستند. این مواردی که ذکر کردیم، هم باعث بروز ضعف و ناتوانی در موتور خودور می شود و هم اینکه در طولانی مدت باعث خرابی و کاهش شدید عمر موتور می گردند. مثل مشکل ناک موتور!

 

ریمپ دقیقا چه خدماتی روی خودرو دارد؟

ریمپ ایسیو در کرج

این هم یکی دیگر از پرتکرارترین سوالات از کریمی تیونینگ – مرجع تخصصی ریمپ و تیونینگ در کرج – درباره ریمپ ایسیو است. برای اینکه دقیقا پاسخ خود را دریافت نمایید، پیشنهاد می کنیم که حتما مقاله زیر را مطالعه نمایید:

آیا ریمپ ecu ضرر دارد؟ مزایا و معایب ریمپ ایسیو خودرو

اما به صورت خلاصه بگوییم که ریمپ، دانش ایجاد تغییرات در برنامه ریزی ایسیو یا همان کامپیوتر موتور است. این تغییرات برای ایجاد بهبود در کیفیت و توان خودرو انجام می شود و همچنین مشکلات نرم افزاری، اشتباهات یا محدودیت های موجود در ایسیو و خودرو را برطرف می کند. خدمات ریمپ ایسیو در کریمی تیونینگ در کرج:

1) افزایش توان و گشتاور حتی با بنزین بی کیفیت داخلی و کشش بهتر در سربالایی ها

2) رفع صدای ناک (صدای شق شق معروف در حین شتابگیری)

3) رفع تاخیر دریچه گاز

4) رفع کُپ اول حرکت

5) رفع مکث بین تعویض دنده یک و دو که گویی خودرو دیرتر به درگیرشدن دنده 2 واکنش می دهد.

6) رفع خطای فرسودگی کاتالیست

7) افزایش برد خودرو در حالت گاز CNG (ویژه خودروهای دوگانه سوز کارخانه‌ ای)

8) اصلاح دمای فن

9) برداشتن کات آف به درخواست مشتری

10) بالا بردن دور آرام، به درخواست مشتری جهت رفع لرزش درجا به درخواست مشتری

11) حذف سنسور میل سوپاپ و سنسور اکسیژن به درخواست مشتری

12) کاهش مصرف سوخت خودرو تا یک لیتر

خدماتی که در بالا گفته شد، نه تنها یک هزینه اضافی نیست، بلکه صرفه جویی بسیار عالی ای در هزینه های نگهداری و مراقبت از خودرو را در پی دارد.

 

و اما آخرین نکته

بهترین-مرکز-ریمپ-در-کرج-و-استان-البرز

ریمپ ایسیو نیاز به مهارت و دانش فراوان دارد. این طور نیست که اگر ریمپ اصولی و درست انجام نشود، فقط پول شما برای پرداخت هزینه ریمپ هدر رفته باشد. بلکه ریمپ غیر اصولی و نادرست می تواند خسارت های جدی به موتور خودرو وارد کند و هزینه های زیادی روی دستتان بگذارد.

بنابراین باید قبل از انجام ریمپ در هر مرکزی، درباره کیفیت ریمپ و همچنین سوابق و مهارت های آن مرکز اطمینان حاصل کنید. یک ریمپ حرفه ای و تخصصی می تواند تمامی خدماتی که در بالا گفتیم را نصیب شما کند. یکی از مواردی که نشان از کیفیت و مهارت در کار ریمپ و تیونینگ خودرو دارد، ارائه خدمات آن با گارانتی است.

کریمی تیونینگ، بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز

کریمی تیونینگ از بهترین و باسابقه ترین مراکز ریمپ ایسیو است که هزاران مورد انجام ریمپ ایسیو روی خودروهای ایرانی و خارجی را با بالاترین میزان رضایت در کارنامه خود دارد. خدمات ریمپ در این مجموعه با ارائه ضمانت انجام می شود تا خیالتان راحت باشد که هیچ مشکلی به وجود نمی آید.

مسیرهای ارتباطی شما با مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *