ریمپ برلیانس H230 در مرکز ریمپ کریمی در کرج

برلیانس H230 از خودروهای سواری چینی است که اولین بار در سال 1393 وارد بازار ایران شد. برلیانس H230 که در واقع نوع صندوق دار برلیانس H220 محسوب می شود، به دلیل ظاهر زیبا و قیمت مناسبش، توانست فروش خوبی داشته باشد. اما این خودرو ایرادات فنی و نرم افزاری زیادی دارد که بدون اقدام به ریمپ ایسیو، نمی تواند به هیچ عنوان راضی کننده باشد.

با ما در کلینیک “کریمی تیونینگ” – بهترین مرکز ریمپ خودروهای ایرانی و خارجی در کرج و استان البرز – همراه باشید تا درباره جزئیات خدمات ریمپ در خودروی برلیانس H230 بیشتر توضیح دهیم:

 

آشنایی با برلیانس H230

نمای عقب برلیانس H230

این خودرو در سال 93 وارد ایران شد. برلیانس H230 که در ایران توسط پارس خودرو، مونتاژ و عرضه می شود، در دو تیپ دنده ای و اتومات تولید می گردد. گیربکس اتومات محصولات برلیانس از نوع AMT (نوعی گیربکس نیمه اتومات) است که مشکلات عملکردی فراوانی ایجاد می کند. به همین دلیل استقبال از نوع دنده ای بیشتر است.

مشخصات فنی برلیانس اچ 230

حجم موتور: 1498 سی سی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 103 اسب بخار در 5800 دور بر دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 138 نیوتن متر 3800 دور بر دقیقه

استاندارد آلایندگی: یورو 5

 

آشنایی با ایسیو برلیانس H230

ایسیو برلیانس H230

ایسیو بوش ME7

این نوع ایسیو دارای 3 شماره سخت افزاری مجزا می باشد. بنابراین دانلود برنامه ریمپ آن نیاز به دقت بالا دارد تا موجب خرابی ایسیو نشود.

 

مشکلات فنی و موتوری برلیانس H230 که با ریمپ ایسیو حل می شود – کریمی تیونینگ، بهترین مرکز ریمپ در کرج

نمای داخل کابین برلیانس H230

ضعف کشش و گشتاور موتور

برلیانس اچ 230 یک موتور 4 سیلندر و 16 سوپاپ دارد و این یعنی اینکه موتور مناسب و قدرتمندی برای این خودرو است. اما خودرو در دورهای میانی و بالا نفس ندارد و در جاده با سرعت بالا کم می آورد. دلیل این موضوع فقط محدودیت در برنامه اعمال شده روی ایسیو این خودرو است.

با اصلاح جداول گشتاور به راحتی می توان این مشکل را حل نمود.

 

تاخیر در پدال گاز

ملزم شدن به رعایت استانداردهای آلایندگی بالا مانند یورو 5 که این خودرو باید رعایت کند، باعث شده تا میزان باز شدن دریچه گاز برقی توسط ایسیو کنترل شود. یعنی میزان باز شدن دریچه گاز با فرمان ایسیو صورت می گیرد نه میزان فشردن پدال گاز.

این مسئله باعث می شود که خودرو در دور موتورهای زیر 3500، شتاب مورد انتظار را نداشته باشد و با تاخیر همراه باشد. ریمپ ایسیو این مشکل را هم به راحتی برطرف می کند. اگر می خواهید درباره تاخیر پدال گاز و عملکرد دریچه گاز برقی بیشتر بدانید، روی لینک زیر کلیک کنید:

رفع تاخیر پدال گاز و افزایش شتاب با ریمپ ایسیو + آشنایی با دریچه گاز برقی و سیمی

 

ناک موتور

دلیل ایجاد ناک موتور، کالیبره بودن ایسیو با بنزین اکتان بالا (بنزین باکیفیت) است. که باعث می شود زمانی که بنزین بی کیفیت و اکتان پایین مورد استفاده قرار گیرد، صدای ناک در موتور ایجاد شود. ریمپ ایسیو می تواند موتور را با بنزین موجود در ایران هماهنگ نماید تا شاهد مشکل ناک نباشید.

 

مزایای کلی ریمپ ایسیو برلیانس H230 در کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز

موتور برلیانس اچ 230

افزایش توان موتور تا 5 اسب بخار

افزایش قابل توجه کشش و گشتاور موتور به میزان 10 تا 15 درصد

کاهش مصرف سوخت خودرو تا یک لیتر

حل مشکل ضعف و کندی در شروع حرکت

برطرف کردن مشکل ناک سر گاز و احتراق ناقص

رفع تاخیر پدال گاز

اصلاح دمای آب و شروع به کار فن موتور

بیشینه کردن سرعت و رفع محدودیت آن

حذف سنسور اکسیژن دوم در صورت حذف کاتالیست

رفع ایراد سنسور میل سوپاپ

کاهش تاثیر کولر روشن در توان موتور

کریمی تیونینگ، بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز

کریمی تیونینگ از بهترین و باسابقه ترین مراکز ریمپ ایسیو است که هزاران مورد انجام ریمپ ایسیو روی خودروهای ایرانی و خارجی را با بالاترین میزان رضایت در کارنامه خود دارد. خدمات ریمپ در این مجموعه با ارائه ضمانت انجام می شود تا خیالتان راحت باشد که هیچ مشکلی به وجود نمی آید.

مسیرهای ارتباطی شما با مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *