ریمپ برلیانس H220

خودروی برلیانس h220 یک خودروی هاچ بک چینی است که در ایران از سال 1393 و با همکاری سایپا (پارس خودرو) مونتاژ و عرضه شد. این خودروی کوچک شهری در رقابت با دیگر رقبایش (مانند خودروی هیوندا i30) خیلی مورد استقبال قرار نگرفت. اما با این وجود، بین محصولات چینی هم ردیف خودش فروش نسبتا خوبی داشته است.

این خودرو ایرادات زیادی دارد که تعدادی از آنها به دلیل مشکلات نرم افزاری است که با ریمپ ایسیو قابل حل می باشد. پس پیشنهاد می کنیم با ما در کلینیک تخصصی ریمپ کریمی تیونینگ همراه باشید تا شما را مشخصات برلیانس H220 و مزایای ریمپ ایسیو در تقویت و ارتقای موتور آن بیشتر آشنا کنیم:

 

مشخصات فنی برلیانس H220

نمای پشتی برلیانس هاچ بک

برلیانس H220 در دو تیپ دنده ای و اتومات عرضه شده است. البته باید بگوییم که گیربکس تیپ اتومات از نوع AMT (این گیربکس تقریبا نیمه اتومات محسوب می شود) است و به دلیل مشکلات و دردسرهایی که داشت، تولید آن متوقف شد. اما تیپ برلیانس دنده دستی هنوز تولید می شود. این خودرو دارای طراحی زیبا و آپشن های مناسبی است و سواری نرم و راحتی دارد اما کیفیت ساخت و مونتاژ آن پایین است.

حجم موتور: 1498 سی سی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 103 اسب بخار در 5800 دور بر دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 138 نیوتن متر 3800 دور بر دقیقه

استاندارد آلایندگی: یورو 5

 

مدل ایسیو برلیانس h220

ایسیو برلیانس h220

ایسیو بوش ME7

کالیبراسیون اشتباه این مدل ایسیو در خودروی برلیانس هاچ بک، باعث شده موتور ضعیف شود و توان و قدرتی که باید داشته باشد را نشان ندهد. با ریمپ این ایسیو می توان قدرت موتور و توان آن را افزایش داد.

 

ایرادات برلیانس H220 که با ریمپ ایسیو برطرف می شود

تاخیر پدال گاز

این خودرو به دلیل داشتن دریچه گاز برقی دارای تاخیر در پدال گاز است. دریچه گاز برقی از گاز خوردن خودرو در دورهای پایین جلوگیری می کند و باعث می شود شتاب آن پایین بیاید. با ریمپ ایسیو، می توان کنترل دریچه گاز را از کنترل ایسیو خارج کرد و تاخیر آن را برطرف نمود.

ناک موتور

کالیبراسیون غلط ایسیو باعث این مشکل است. ناک سر گاز در برلیانس h220 به دلیل استفاده از بنزین اکتان پایین و بی کیفیت، باعث ایجاد صدای لغزش پیستون (همان صدای ناک) می شود. با ریمپ ایسیو می توان موتور را با نوع بنزین مصرفی هماهنگ کرد و این مشکل را که در طولانی مدت می تواند باعث خرابی موتور و کاهش عمر آن شود را برطرف نمود.

 

تغییرات برلیانس H220 با ریمپ ایسیو در کلینیک کریمی تیونینگ

1. افزایش توان موتور تا 5 اسب بخار

2. افزایش کشش و گشتاور خودرو 10 تا 15 درصد

3. کاهش مصرف سوخت تا یک لیتر

4. رفع ناک سر گاز

5. حل مشکل تاخیر پدال گاز و کمبود شتاب و کپ اولیه

6. افزایش سرعت بیشینه

7. اصلاح دمای فن موتور در حالت دور کند، دور تند و خاموش

8. حذف سنسور اکسیژن دوم

9. رفع ایراد سنسور میل سوپاپ

10. آپدیت و ریمپ گیربکس اتومات

11. افزایش کاتاف

 کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ ایسیو در کرج و استان البرز – افتخار دارد که با سال ها تجربه و تخصص در زمینه ریمپ و تیونینگ خودروهای داخلی و خارجی، در خدمت مشتریان محترم این مجموعه باشد. رضایت حداکثری مشتریان، گویای تخصص و صداقت ما در کار است.

مسیرهای ارتباطی شما با مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *