ریمپ نیسان جوک در کریمی تیونینگ

جوک، یکی از خودروهای جالب و با چهره متفاوت از برند خودروسازی ژاپنی نیسان است که توانست محبوبیت زیادی را در تمام دنیا به دست آورد. ریمپ نیسان جوک، حتی با توجه به کیفیت بسیار عالی خودروهای این برند نیز، یک کار کاملا ضروری است که دلایل آن را در ادامه به طور مفصل تشریح خواهیم کرد.

پس با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” – بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو، تیونینگ و برق خودرو در کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با مزایا و جزئیات ریمپ نیسان جوک آشنا کنیم:

 

معرفی خودرو نیسان جوک

ریمپ جوک

نیسان جوک، خودرویی در کلاس بدنه ای مینی اس یو وی (SUV = شاسی بلند) است که با چهره جدید و متفاوت و کمی عجیب و غریبی که دارد، خیلی زود توجهات را به سمت خود جلب نمود. این خودرو، فروش بسیار خوبی را در ژاپن و در دیگر کشورهای دنیا کسب کرده است و در ایران هم، Nissan Juke در 3 تیپ اسکای پک، پلاتینیوم و اسپرت توسط شرکت جهان نوین آریا عرضه می شود.

نیسان جوک، به نوعی هم رده خودروهایی چون سانگ یانگ تیوولی و رنو کپچر است. نیسان جوک از نظر لغوی به معنای رقص است و جالب اینکه روی پلفترم مشترک رنو داستر و رنو کپچر تولید می شود.

مشخصات فنی و موتوری نیسان جوک پلاتینیوم و اسکای پک:

حجم موتور: 1598 سی سی بنزینی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار):  ۱۱۷ (اسب بخار / دور در دقیقه)

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 158 در 4000 (نیوتن‌متر / دور در دقیقه)

نوع جعبه دنده: انتقال قدرت اتوماتیک پیوسته

استاندارد آلایندگی: یورو 5

مشخصات فنی و موتوری نیسان جوک اسپرت:

حجم موتور: 1618 سی سی بنزینی دارای توربو

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 190 (اسب بخار / دور در دقیقه)

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 240 (نیوتن‌متر / دور در دقیقه)

نوع جعبه دنده: انتقال قدرت اتوماتیک پیوسته

استاندارد آلایندگی: یورو 5

نوع ایسیوی نصب بر روی نیسان جوک:

ایسیو برند HITACHI

مدل ایسیو خودروی نیسان جوک از نوع هیتاچی است که در دیگر خودروهای این برند نیز مورد استفاده قرار می گیرد. برای ریمپ این ایسیو نیاز به پروگرمرهای اورجینال و تخصصی است تا به ایسیو آسیبی وارد نشود و خسارتی در خودرو ایجاد نگردد. هرگونه سهل انگاری در انتخاب مرکز ریمپ ایسیو می تواند خودروی شما را برای همیشه با مشکلات و خسارت های جبران ناپذیری مواجه سازد.

چرا ریمپ نیسان جوک ضروری است؟ چرا نیسان جوک به ریمپ ایسیو نیاز دارد؟

نمای عقبی نیسان جوک

کندی در شروع حرکت

وجود دریچه گاز برقی در خودروهای امروزی، یکی از اصلی ترین دلایل کپ حرکتی و تاخیر در شروع حرکت آنهاست. در این خودرو نیز شاهد این مشکل هستیم و این دقیقا، پاسخ همان شبهه ای است که گفته می شود خودروهای رده بالا به دلیل برخورداری از کیفیت مناسب، نیازی به ریمپ ایسیو ندارند.

دریچه گاز برقی بر مبنای ایجاد آلایندگی کمتر تنظیم شده است و اولویت آن، ایجاد محدودیت در شتابگیری و افزایش سرعت خودرو است. این اولویت در نهایت، باعث ایجاد یک تاخیر و کندی کلافه کننده در دورهای پایین می شود که با ریمپ ایسیو، به طور کامل برطرف می شود. بعد از ریمپ این خودرو می توانید افزایش شتاب بسیار چشمگیری را تجربه نمایید.

کمبود توان و گشتار موتور

مدل های پلاتینیوم و اسکای پک بیشتر از تیپ اسپرت دارای این ضعف در توان و گشتاور هستند زیرا در مدل اسپرت، موتور خودرو هم حجم بیشتری دارد و هم از سیستم توربو شارژ برخوردار می باشد. با این حال هر سه تیپ این خودروی محبوب و پرفروش، با ریمپ ایسیو از کیفیت بسیار بالاتر و قوای قدرتمندتری در پیشرانه بهره مند خواهند شد.

ریمپ ایسو با کنار زدن محدودیت ها و بهینه سازی در پاشش سوخت و جداول جرقه زنی و نسب سوخت به هوا و… ، حداکثر پتانسیل موتور را به معرض نمایش در می آرود.

حساسیت زیاد پیشرانه به بنزین مصرفی در ایران

هم خودروهای وارداتی مانند نیسان جوک و هم خودروهای تولید داخل، به دلیل الزام به رعایت استانداردهای آلایندگی بالا در حد یورو 5 و یورو 6، حساسیت زیادی به بنزین های بی کیفیت و اکتان پایین دارند. این خودروها فقط باید با سوخت اکتان بالا (بنزین سوپر) تغذیه شوند و در غیر این صورت، با مشکلی به نام ناک موتور مواجه می شوند که به تدریج، باعث خرابی قطعات موتور و کاهش طول عمر آن می شود.

با ریمپ ایسیو، به راحتی و به طور دائمی می توان پیشرانه را با سوخت مصرفی موجود در جایگاه های سوخت ایران هماهنگ سازی نمود تا مشکل ناک موتور و همین طور دردسرها و هزینه های سنگین استفاده از بنزین سوپر برطرف گردد.

و همین طور مشکلات دیگری مانند: بالا بودن میزان مصرف سوخت، بالا بودن دمای آب موتور، مشکلات گیربکس اتوماتیک، لگ توربو یا همان تاخیر در به مدار آمدن سیستم توربو شارژ در مدل جوک اسپرت، صدای ناک و…

مزایای کلی ریمپ نیسان جوک در کریمی تیونینگ کرج

نمای داخل کابین نیسان جوک

ریمپ ایسیو در کلینیک کریمی تیونینگ دارای ضمانت 2 ساله می باشد و این یعنی اطمینان و کیفیت.

1. کاهش مصرف سوخت خودرو

2. افزایش توان موتور تا 15 درصد

3. افزایش گشتاور موتور تا حدود 15 نیوتن متر

4. رفع کامل و دائمی ناک موتور و هماهنگ سازی خودرو با بنزین موجود در ایران

5. اصلاح دمای شروع به کار فن موتور

6. بهینه سازی، بهبود تنفس و جرقه زنی خودرو

7. بهبود سرعت گیری خودرو

8. رفع کپ اولیه و تاخیر در پدال گاز

9. حذف خطای کاتالیزور

10. بهبود شتاب خودرو و کشش آن در سربالایی ها

11. حذف محدودیت دور موتور (حذف کاتاف)

12. حذف لگ توربو

ریمپ تخصصی و تیونینگ انواع خودرو در کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ در کرج و استان البرز

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز

 

کریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 15 هزار مورد ریمپ ایسیو و خدمات برق خودرو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. ریمپ ایسیو در کلینیک کریمی تیونینگ دارای ضمانت 2 ساله می باشد و این یعنی اطمینان و کیفیت. مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *