ریمپ تیگو 7 پرو در کریمی تیونینگ

برخی از خودروهای اخیرِ ماشین سازی چری در مدل های ارتقا یافته موسوم به پرو عرضه شده اند، مانند: تیگو 7 پرو. با ریمپ تیگو 7 پرو، تغییرات بسیار مطلوبی در آن ایجاد می شود. این تغییرات تا حدی در افزایش کیفیت این خودرو تاثیرگذار هستند که معمولا اولین کاری است که خریداران آن سریعا اقدام به انجام آن می نمایند تا جلوی ناهماهنگی های متعددی که در این خودرو وجود دارد را بگیرند.

با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” – بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو (تضمینی + بهترین تعرفه) در کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با مزایا و جزئیات ریمپ تیگو 7 پرو آشنا سازیم:

معرفی خودرو تیگو 7 پرو

نمای عقبی چری تیگو 7 پرو

Chery Tiggo 7 Pro  – تیگو 7 پرو در سال 1401 و بعد از عرضه تیگو 7 معمولی عرضه شد. همکاری دراز مدت خودروسازی مدیران خودرو با چری چینی، باعث شده مدل های متنوعی از کراس اورهای کامپکت و خوردورهای سدان جذاب و پرطرفدار را در بازار خودروی ایران شاهد باشیم. انواع تیگوها مانند تیگو 8 و X22 و همین طور آریزو 5 و آریزو 6 و… . همگی از مدل های مختلفی هستند که مدیران خودرو آنها را در سال های اخیر عرضه کرده است. خودروهایی با کیفیت مناسب و تجهیزات ایمنی و رفاهی قابل قبول.

تیگو 7 پرو از لحاظ امکانات و آپشن های مدرن، خودروی مطلوبی در بازار ایران محسوب می شود. طراحی ظاهری خودرو نیز جذاب و پرطرفدار است و یک فیس لیفت جذاب در مقایسه با تیگوی معمولی محسوب می شود.

مشخصات فنی و موتور چری تیگو 7 پرو

حجم موتور: 1500 سی سی

نوع موتور: بنزینی دارای توربو

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 157 اسب بخار در 4900 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 230 نیوتن متر در 1750 تا 4500 دور در دقیقه

نوع جعبه دنده: انتقال قدرت اتوماتیک پیوسته

استاندارد آلایندگی: یورو 5

نوع ايسيو نصب بر روى تيگو ٧ پرو

ایسیو BOSCH ME17

این نوع ایسیو فقط باید با پروگرمرهای اورجینال ریمپ و برنامه ریزی شود و در غیر این صورت، مشکلات فراوانی در ایسیو و عملکرد موتور خودرو ایجاد می شود که می تواند خسارات زیادی را ایجاد نماید. باید یادآور شویم که مراکز کمی در کشور قابلیت ریمپ این نوع ایسیو را دارند که مرکز ریمپ کریمی تیونینگ، تنها مرکز شهر کرج و استان البرز است که انجام تخصصی ریمپ تمامی خودروهای داخلی و خارجی اعم از چینی، کره ای، ژاپنی اروپایی و… را انجام می دهد

چرا ریمپ تیگو 7 پرو الزامى است؟ چرا تيگو ٧ پرو به ريمپ ايسيو نياز دارد؟

موتور چری تیگو 7 پرو

ريمپ از آن جهت ضرورى است كه كمك مى كند مشكلات نرم افزارى و ناهماهنگى هاى موجود در مپ ايسيو از بين برود. وقتى شما يك خودروى خارجى يا حتى داخلى مى خريد، ايسيوى آن بر اساس شرايط يك كشور ديگر تنظيم شده است. تعجب نكنيد چرا كه ايسيوى خودروهاى داخلى نيز همين طور هستند و در بهينه ترين حالت، بر اساس سياست هاى آلايندگى و زيست محيطى سخت گيرانه تنظيم شده اند كه نتيجه همه آنها در نهايت، محدوديت ها و كاهش قدرت موتور خواهد بود.

*ريمپ ايسيو، به معناى برنامه ريزى مجدد در ايسيو است که باعث مى شود يك تنظيمات بهينه و متناسب با شرايط موجود در كشورمان ايجاد شود.

مشكلات موجود در تیگو ٧ پرو كه با ريمپ ايسيو برطرف مى شود:

تاخير و كندى در شروع حركت

سياست هاى كاهش آلایندگى محیط زیست، باعث شده تنظيمات ايسيو با اعمال محدودیت شدید در شتاب و سرعت گيرى در خودرو همراه باشد. اما اين تاخير در شروع حركت و مخصوصا در استفاده هاى شهرى بسيار كلافه كننده است. خوشبختانه ریمپ تیگو 7 پرو كمك مى كند اين تاخير و كندى به طور كامل برطرف شود و شتاب خودرو در شروع حركت آن کاملا منطقى و مورد انتظار باشد.

ناک موتور و حساسيت زياد به بنزين

مشكل ديگرى كه در اين خودرو بسيار مورد توجه است، حساسيت زياد به بنزين است. موتور و ايسيو با تنظيمات يورو 5 كاليبره شده اند و اين در حالى است كه بنزين موجود در كشور ما، يورو 2 است. اين ناهماهنگى باعث ناک زدن موتور و همين طور ايجاد صداى موسوم به ناک ( شبيه به هم خوردن قاشق و چنگال) مى شود.

ریمپ تیگو 7 پرو، این مشكل را هم حل مى كند . ضمن اينكه بايد بدانيد ناك موتور به مرور زمان، عمر موتور و قطعات مهم و گران قیمت آن را به شدت كاهش مى دهد و خرابى هاى ناشى از آن را بالا مى برد.

و همین طور مشکلات دیگری مانند: بالا بودن دمای فن موتور، مشکلات گیربکس اتوماتیک، بالا بودن نرخ مصرف بنزین و… .

مزایای کلی ریمپ تیگو 7 پرو در کلینیک کریمی تیونینگ

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز 

 

1. کاهش مصرف سوخت

2. افزایش توان و قدرت موتور تا 10 الی 15 درصد

3. افزایش گشتاور موتور مخصوصا در سربالایی ها

4. بهبود شتاب خودرو و رفع مشکلات شتاب گیری

5. برطرف کردن مشکل واماندگی خودرو در هنگام دنده عقب رفتن به خصوص در سربالایی ها

6. بهبود عملکرد گیربکس مخصوصا هنگام معکوس کشیدن

7. رفع کپ اولیه خودرو و مشکل تاخیر پدال گاز

8. اصلاح دمای آب

9. حل مشکل ناک موتور

10. افزایش سرعت بیشینه خودرو

11. حذف سنسور اکسیژن دوم در صورت حذف کاتالیست

کریمی تیونینگ – بهترین مرکز تخصصی ریمپ ایسیو در کرج و استان البرز

کریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *