ریمپ تیگو 8 پرو

با ریمپ تیگو 8 – ریمپ تیگو 8 پرو و ریمپ تیگو 8 پرومکس، ایرادات و ناهماهنگی های موجود در این خودرو به طور کامل برطرف می شود. ریمپ ایسیو با بهینه سازی جداول مختلف ایسیو، می تواند مزایای زیادی برای خودرو در پی داشته باشد که کاهش مصرف سوخت و در عین حال، افزایش قدرت و شتابگیری آن، یکی از این مزایای عالی است.

پیشنهاد می کنیم با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” – بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو (تضمینی + بهترین تعرفه) در کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با مزایا و جزئیات ریمپ تیگو 8 پرو آشنا سازیم:

 

معرفی خودرو تیگو 8

نمای عقبی تیگو 8 پرو

تیگو 8 یکی از کراس اورهای جذاب و عامه پسند چینی است که تولید برند خوردوسازی چینی “ام وی ام” می باشد. از آن، مدل ها و تیپ های مختلفی در کشور ما عرضه شده است و نشان داده که در کنار محصولات دیگری از همین برند (مانند تیگو 7 و آریزو 6 و…)، می تواند کیفیتی قابل قبول را از خودروهای چینی به نمایش بگذارد. این خودرو با وجود سال های کمی که از رونمایی اولیه آن می گذرد، مدل ها و تیپ های مختلف و حتی فیس لیفت شده را به نمایش گذاشته است. امکانات رفاهی خوب، ایمنی قابل قبول و زیبایی و نوین بودن طراحی ظاهری آن، باعث شده تا در بازارهای جهانی و همین طور بازار خودرو کشورمان به خودرویی نسبتا محبوب تبدیل شود.

تیگو 8 خیلی زود از مدل کلاسیک به انواع پرو – پرومکس و حتی مدل هیبریدی تیگو 8 پرو E پلاس رسید و شروع به خودنمایی نمود. اولین نسل از این خودرو با برند MVM و بقیه آنها با برند جدید فونیکس عرضه شد. مدیران خودرو، آرم و برند فونیکس را برای خودروهای لوکس و تخصصی ام وی ام در نظر گرفته است.

مشخصات فنی و موتوری تیگو 8

حجم موتور: 1600 سی سی – 2000 سی سی . بنزینی دارای توربو

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 197 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه – 250 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 290 نیوتن متر در 2000-4000 دور بر دقیقه – 390 نیوتن متر در 5000 دور بر دقیقه

نوع جعبه دنده: اتوماتیک

استاندارد آلایندگی: یورو 6

نوع ایسیو نصب بر روی تیگو 8

MED17 برند Bosch

 

چرا ریمپ تیگو 8 و ریمپ تیگو 8 پرو و پرومکس ضروری است؟

موتور تیگو 8

ریمپ ایسیو در تمام خودروها یک اقدام ضروری است، نه تنها در خودرو تیگو 8 و سایر خودروهای چینی! دلیل این موضوع، ناهماهنگی های موجود در برنامه ایسیو است. وجود ناهماهنگی به معنای نقص و ضعف کیفیت نیست بلکه تنها به شرایط موجود در کشور ما ارتباط پیدا می کند. حتما شما هم اطلاع دارید که بنزین معمولی باعث ایجاد مشکلات جدی در موتور خودرو می شود و موظف هستید که حتما از بنزین سوپر در خودروهای جدید و به‌روز، استفاده کنید؟.

حتما اصطلاح حساسیت به بنزین را نیز شنیده اید. باید بگوییم که این موضوع برای تمام خودروهای جدید که با استانداردهای آلایندگی یورو 5 و 6 کالیبره می شوند، صدق می کند. یعنی تا زمانی که برنامه ایسیو بر مبنای استفاده از بنزین باکیفیت کالیبره شده است، مجبورید از همین نوع بنزین در خودرو استفاده کنید تا دچار معضل بزرگی به نام ناک موتور و خامسوزی بنزین نشوید. راه حل منطقی، تغییر و اصلاح برنامه ایسیو و هماهنگ کردن آن با بنزین بی کیفیت موجود در جایگاه های سوخت است. روشی ارزان تر و البته دائمی که خطر ناک زدن موتور را از بین می برد.

مشکلات و ناهماهنگی های دیگر در موتور تیگو 8 که با ریمپ برطرف می شود:

تاخیر در پدال گاز

تاخیر در پدال گاز به تنظیمات و برنامه ریزی دریچه گاز برقی مربوط می شود. دریچه گاز برقی تحت فرمان ایسیو است و بر اساس دستور آن، باز و بسته می شود. زاویه باز شدن دریچه گاز برقی به دلیل رعایت استانداردهای آلایندگی یورو 5 و یورو 6 در این خودرو، به گونه ای تنظیم شده است که در ابتدای حرکت، کمترین میزان آلایندگی را ایجاد کند (یعنی هر چقدر که بیشتر گاز بدهید، این دریچه کار خودش را می کند و با زاویه حداقلی که ایسیو برای آن تعیین کرده است، باز می شود و اصطلاحا، ماشین گاز نمی خورد).

این سیاست باعث می شود خودرو با یک کندی و تاخیر کلافه کننده در شروع حرکت خود مواجه شود که به تاخیر پدال گاز یا کپ حرکتی مشهور است. ریمپ ایسیو می تواند رابطه پدال گاز و دریچه گاز برقی را خطی کند و ایسیو را از مدار خارج سازد. در این صورت، بدون ایجاد آلایندگی بیشتر، می توان کپ حرکتی و تاخیر پدال گاز را برطرف نمود و یک سرعتگیری و شتاب منطقی را از خودرو شاهد بود.

لگ توربو

یکی از مزیت های خودروهای توربویی، سیستم تقویتی توربو در کنار موتور است که باعث می شود خیال مالکان از بابت قدرت و نمایش بالاترین میزان توان موتور راحت باشد. اما پدیده ای به نام لگ توربو باعث می شود چنین اتفاقی نیفتد. لگ توربو به معنای تاخیر در به مدار آمدن سیستم توربو در هر دور موتور خاص می باشد. با ریمپ ایسیو می توان این تاخیر توربویی را به طور کامل برطرف نمود و شتاب خیره کننده ای را در خودرو ایجاد کرد.

و معایب و مشکلات دیگری همچون: مصرف بالای سوخت، عدم هماهنگی دمای فن موتور با دمای هوای شهرهای ایران، شتاب ضعیف، مشکلات گیربکس اتومات و… .

 

 

مزایای کلی ریمپ تیگو 8 و ریمپ تیگو 8 پرو و ریمپ تیگو 8 پرومکس در کلینیک کریمی تیونینگ

1. کاهش مصرف سوخت

2. افزایش توان و گشتاور موتور تا 15 الی 20 درصد

3. افزایش گشتاور موتور مخصوصا در سربالایی ها

4. بهبود شتاب خودرو و رفع مشکلات شتاب گیری و کاهش 2 ثانیه ای زمان شتاب صفر تا صد

5. برطرف کردن مشکل واماندگی خودرو در هنگام دنده عقب رفتن به خصوص در سربالایی ها

6. بهبود عملکرد گیربکس مخصوصا هنگام معکوس

7. رفع کپ اولیه خودرو و مشکل تاخیر پدال گاز

8. اصلاح دمای آب با توجه به دمای هوای شهرهای مختلف ایران

9. حل مشکل ناک موتور و ایجاد هماهنگی کامل با بنزین معمولی

10. افزایش سرعت بیشینه خودرو

11. حذف سنسور اکسیژن دوم در صورت حذف کاتالیست

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرزکریمی تیونینگ – بهترین مرکز تخصصی ریمپ ایسیو در کرج و استان البرز

کریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *