ریمپ خودرو کلاسیک

بسیاری از افرادی که به دنیای خودرو، تیونینگ و ریمپ ایسیو علاقمند هستند، تمایل دارند درباره ریمپ خودرو کلاسیک نیز بدانند و اطلاعاتی را در این باره به دست آورند. اصلا ببینیم که ریمپ خودرو کلاسیک امکان پذیر هست و اگر هست، کدام یک از آنها را می توان را ریمپ نمود؟

برای ریمپ هر نوع خودرویی، مهم ترین اصل این است که در یک مرکز تخصصی و کاملا معتبر انجام شود. این موضوع، هیچ ارتباطی با نوع خودرو و میزان ارزشمندی آن ندارد. زیرا ریمپ غیر اصولی می تواند باعث خرابی و خسارت های بسیار زیادی در هر مدل خودرویی بشود.  با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ”بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو، تیونینگ و برق خودرو در کرج و استان البرز (تضمینی + بهترین تعرفه) – همراه باشید تا شما را با جزئیات تیونینگ و ریمپ خودرو کلاسیک آشنا سازیم:

 

خودرو کلاسیک یعنی چه؟

خودرو کلاسیک

خودروهای کلاسیک، خودروهایی قدیمی هستند که دوره تولید آنها، مدت های زیادی است که به اتمام رسیده است. معمولا برای کلاسیک در نظر گرفتن یک خودرو، سال 2000 میلادی را مبنا قرار می دهند. به این معنی که سال تولید خودرو باید قبل از سال 2000 باشد. اما اولین چیزی که باید درباره آنها بدانید این است که همه خودروهای قدیمی، کلاسیک نیستند!

کلاسیک بودن یک خودرو، به عوامل مختلفی بستگی دارد که قدیمی بودن، تنها یک شرط اولیه در آن است. شرایط دیگر برای کلاسیک برشمردن یک خودرو عبارتند از:

  • تولید کم و محدود و حتی انگشت شمار
  • لوکس بودن خودرو در زمان تولید
  • محبوبیت و برخوردار بودن از طرفداران بسیار زیاد در تمام دنیا
  • سلامت کامل خودرو و قابلیت استفاده از آن (موزه ای و ماکتی نباشد)
  • برخورداری از یک سیستم خاص و متفاوت در تولید و طراحی
  • اصلی بودن همه قطعات و متعلقات مربوط به آن
  • داشتن اصالت کامل

خب با این شرایط، کاملا متوجه شدیم که یک خودروی کلاسیک دارای چه ویژگی های خاص و منحصر به فردی است. چنین خودروهایی، یا از ابتدا به منظور استفاده تفریحی و نمایشی، خریداری و نگهداری شده اند و یا اینکه بعدها به شیوه های متداول مورد بازسازی و تعمیرات و… قرار گرفته اند تا تبدیل به یک خودروی ارزشمند و کلاسیک شوند.

تعداد این خودروها در ایران، بسیار کم است و اگر هم باشد، جنبه کاملا نمایشی دارند. با این حال، مدتی است که بین خودروهای کلاسیک، مسابقاتی نیز برگزار می شود که طرفداران خاص خود را دارد.

 

ریمپ خودرو کلاسیک

همان طور که می دانید، ریمپ به تنظیم مجدد برنامه ایسیو گفته می شود. بنابراین، شرط اصلی ریمپ خودرو کلاسیک این است که ایسیو داشته باشد. بسیاری از خودروهای کلاسیک فاقد ایسیو هستند و به صورت مکانیکی عمل می کنند. اما خودروهایی که ایسیو دارند، بسته به نوع ایسیو و نوع عملکردی که در خودرو کلاسیک به عهده دارد، می تواند مورد ریمپ قرار بگیرد.

خودروهای سواری تقریبا از دهه 1980 و خودروهای دیزلی از دهه 1990 دارای ایسیو شدند. بیشتر خودروهایی که در ایران به عنوان خودروی کلاسیک مطرح هستند، فاقد سیستم واحد کنترل موتور می باشند بنابراین موضوع ریمپ خودرو کلاسیک درباره آنها منتفی است.

یک نکته در خصوص ریمپ خودرو کلاسیک:

ریمپ خودرو کلاسیک، فقط به دارا بودن ایسیو بستگی ندارد. بسیاری از برنامه های مربوط به ایسیوهای قدیمی، خارج از دسترس هستند و نمی توان با ریمپ خودرو کلاسیک، آنها را مورد تغییر قرار داد. در برخی خودروهای کلاسیک و قدیمی، ممکن است بتوان سیستم ایسیو را ارتقا داد و  آن را با یک مدل ایسیو مناسب دیگر جایگزین نمود. اما همه این ها، بستگی به مدل خودرو و ایسیوی آن دارد.

اگر بخواهیم روراست باشیم، باید بگوییم که ریمپ خودرو کلاسیک، تقریبا قابل انجام نیست و ریمپ در تمام دنیا، برای خودروهایی که سال تولید آنها به بعد از سال 2000 می باشد، انجام می شود و در واقع در خودروهای قدیمی تر، ارزش انجام شدن ندارد. علاوه بر آن، میزان مسافت پیموده شده را هم داریم که مقدار بیش از اندازه آن، دیگر اجازه ریمپ در خودرو را نمی دهد.

خدمات تیونینگ ماشین آمریکایی کاملا تضمینی

 

تیونینگ خودرو کلاسیک

تیونینگ خودرو کلاسیک

تیونینگ با ریمپ متفاوت است و به همین دلیل، می توان آن را در تمام خودروهای مدرن، جدید، قدیمی و کلاسیک انجام داد. تیونینگ چندین نوع دارد. نوعی از آن به تغییرات ظاهری خودرو مربوط می شود و نوعی از آن به تغییرات موتوری و تقویت آن و اضافه کردن قطعات جانبی برای ایجاد قدرت موتور بالاتر در آن می باشد. و اما نوع دیگر، همانند بخشی است که در قسمت قبل توضیح دادیم، یعنی ریمپ و اعمال تغییرات در تنظیمات و برنامه آن برای ایجاد بالاترین راندمان در عملکرد موتور و بهینه سازی آن.

همان طور که گفتیم قابلیت انجام ریمپ خودرو کلاسیک، با توجه به نوع ایسیو تعیین می شود. اما انجام موارد دیگر تیونینگ خودرو، برای تمام خودروهای قدیمی و کلاسیک قابل انجام است. ریمپ ایسیو نیز در تمامی خودروهای مدرن و جدید قابل انجام است. برنامه ها و متدهای کاربردی برای دسترسی به برنامه ایسیوهای جدید، کمک می کنند تا بهترین تغییرات و بهینه سازی ها در خودرو انجام شود.

در تیونینگ خودروهای قدیمی بیشتر چه مواردی انجام می شود؟

  • فرمان برقی
  • ترمزهای دیسکی برقی
  • گیربکس اوردرایو
  • تایرهای رادیال
  • و ارتقاء سیستم خنک کننده

 

از ریمپ خودرو چه نتایجی را باید انتظار داشت؟

  • افزایش توان موتور
  • افزایش گشتاور موتور
  • کاهش مصرف سوخت
  • رفع مشکلات مربوط به تعویض دنده
  • افزایش شتاب اولیه و شتاب ثانویه خودرو
  • رفع تاخیر پدال گاز و رفع کپ اولیه
  • حل مشکل تاخیر یا لگ توربو
  • رفع خطای سنسور دوم اکسیژن
  • ایجاد نهایت سرعت و سرعت بیشینه

“کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” – بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز

کریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 15 هزار مورد ریمپ ایسیو و خدمات برق خودرو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. کریمی تیونینگ به عنوان یکی از حرفه ای ترین ها و باسابقه ترین ها در این زمینه، ریمپ ایسیو را برای هر خودرو به صورت اختصاصی و با توجه به نیازهای مشتری و ظرفیت و پتانسیل خودرو انجام می دهد.

ریمپ ایسیو در کلینیک کریمی تیونینگ دارای ضمانت 2 ساله می باشد و این یعنی اطمینان و کیفیت.

مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *