ریمپ هیوندای ix55

ریمپ هیوندای ix55، مزایای زیادی دارد که کمک می کند این خودرو، شرایط بسیار بهینه تری را تجربه کند. می دانید که محصولات خودروسازی هیوندای، همیشه یکی از پرطرفدارترین خودروها در کشور ما بوده است و هیوندای ix55 یا همان هیوندا وراکروز، یکی از این خودروهای جذاب و محبوب است. خودرویی قدرتمند و بسیار باکیفیت که البته ایرادات نرم افزاری متعددی دارد که خوشبختانه با ریمپ ایسیو کاملا قابل حل است.

با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” – بهترین مرکز ریمپ کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با تغییرات مثبت و مزایای ریمپ هیوندای ix55 بیشتر آشنا کنیم:

 

معرفی خودرو هیوندای ix55  هیوندای وراکروز (Veracruz)

نمای عقبی هیوندای ix55

هیوندای وراکروز را در ایران با نام هیوندای ix55 می شناسیم. این شاسی بلند مید سایز برند هیوندای، از ایمنی و امکانات رفاهی بسیار خوبی بهره مند است و با طراحی زیبا، حتی با وجود قدیمی بودن (2007 تا 2012)، اما هنوز هم جذابیت خاص خودش را دارد.

مشخصات فنی و موتوری هیوندای ix55

حجم موتور: 3778 سی سی بنزینی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 260 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 347 نیوتون متر در 4500 دور در دقیقه

نوع جعبه دنده: اتوماتیک تیپ ترونیک

استاندارد آلایندگی: یورو 4

نوع ایسیو نصب بر روی هیوندا وراکروز:

ایسیو دلفی mt38

 

چرا ریمپ هیوندای ix55 ضروری است؟ چرا هیوندای وراکروز به ریمپ ایسیو نیاز دارد؟

موتور هیوندای وراکروز

وقتی می گوییم که ریمپ هیوندای ix55 ضروری است، منظورمان به هیچ عنوان کیفیت خودرو نیست زیرا همه می دانیم خودروهای وارداتی، هر چند که کمی قدیمی هم باشند، باز هم کیفیت بسیار مطلوبی دارند. بلکه منظورمان یک سری ایرادات در برنامه ایسیو است که باعث می شود خودرو شرایطی ناهماهنگ و غیر بهینه را تجربه کند.

این ایرادات تاثیرات بسیار پرقدرتی در کیفیت موتور و کیفیت عملکرد آن می گذارند. می دانید که موتور تمام دستورات را از ایسیو می گیرد و بر اساس پارامترهای تعیین شده در آن، عمل می کند. ایسیو هم این دستورات را بر اساس برنامه ریزی فابریکی که کارخانه در آن تعیین کرده صادر می کند که به آن مپ ایسیو گفته می شود. عوامل مختلفی در این برنامه ریزی ها دخالت دارند. کافیست بدانید که این عوامل با توجه به شرایط هر خودرو و محل استفاده از آن، می تواند دارای هماهنگی یا عدم هماهنگی باشد.

جالب اینکه در اکثر مواقع، برنامه ریزی ایسیو با شرایط کشور ما هیچ گونه هماهنگی ای ندارد و از آن جالب تر اینکه حتی خودروهای داخلی هم این هماهنگی را نشان نمی دهند و اساسا هر خودرویی چه داخلی و چه وارداتی، نیاز به یک ریمپ ایسیو دارد.

چه ایرادات و مشکلاتی در برنامه ایسیو هیوندای وراکروز وجود دارد:

کمبود توان و گشتاور و نیاز به تقویت موتور

موتور هیوندای وراکروز، یک موتور حجیم و پرقدرت است اما چیزی که در عمل از آن می بینیم، ضعف ناشی از برنامه ریزی و کالیبراسیون اشتباه در ایسیو است. در واقع موتور هیوندای وراکروز محدود شده است و پارامترهای مختلف در آن باعث می شوند حداکثر توان و قدرت آن به نمایش گذاشته نشود.

“کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” با دارا بودن دستگاه های اورجینال و برنامه مپ ایسیو هیوندا وراکروز، قادر است با اصلاح جداول مختلف آن ، از جمله جرقه زنی، پاشش سوخت و انژکتورها، اصلاح عملکرد دریچه گاز و… ، توان موتور را در حدود 10 الی 15 درصد افزایش دهد که برای این خودرو، رقم قابل توجهی است و تقویت چشمگیری را در موتور ایجاد می کند (بدون نیاز به نصب لوازم جانبی و تقویت کننده در موتور).

بالا بودن میزان مصرف سوخت

یکی دیگر از مشکلاتی که در این خودرو نمایان است و باعث می شود ریمپ هیوندای ix55، یک اقدام ضروری و هوشمندانه در آن باشد، مصرف بالای سوخت در آن است. البته لازم است بدانید که یک سری ایرادات دیگر در برنامه ایسیو منجر به مصرف بالای سوخت در وراکروز می شود. بنابراین می توان از طریق ریمپ، میزان مصرف سوخت را در این خودو بهینه کرد.

مشکلاتی مانند ناک موتور باعث افزایش مصرف سوخت می شوند. خود ناک موتور یک پدیده خطرناک است که عمر موتور و قطعات موتوری را به شدت کاهش می دهد. ناک موتور به دلیل عدم هماهنگی موتور با بنزین مصرفی ایجاد می شود. یعنی باید بنزین باکیفیت در خودرو بریزید وگرنه موتور دچار خامسوزی می شود. بنابراین ریمپ ایسیو، راه حل بسیار هوشمندانه ای برای رفع این مشکلات است و کمک می کند موتور با نوع بنزین، کاملا هماهنگ شود.

و مشکلات دیگری همچون:

  • خطای دائمی کاتالیزور خودرو که یک مشکل بسیار رایج در هیوندای ix55 است.
  • بالا بودن دمای فن موتور
  • کند بودن رفتار گیربکس اتومات
  • تاخیر پدال گاز
  • و…

 

مزایای کلی ریمپ هیوندای ix55 در کلینیک کریمی تیونینگ – بهترین مرجع تخصصی ریمپ ایسیو در کرج و استان البرز

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز

 

 

  • کاهش مصرف سوخت تا یک لیتر
  • رفع تاخیر و کپ در شروع حرکت
  • افزایش توان و افزایش گشتاور موتور به میزان 10 الی 15 درصد
  • رفع کامل تاخیر پدال گاز و بهبود شتاب اولیه
  • افزایش کشش خودرو مخصوصا در سربالایی ها
  • بهبود عملکرد گیربکس و حل مشکلات رفتاری و کندی آن
  • افزایش کاتاف
  • اصلاح دمای آب و شروع کارکرد فن موتور
  • کاهش زمان شتاب صفر تا صد
  • حذف محدودیت سرعت
  • حذف خطاهای کاذب ایسیو و خطای کاتالیزور

ریمپ هیوندای وراکروز و دیگر مدل های خودروهای کره ای در کریمی تیونینگ

در کلینیک تخصصی “کریمی تیونینگ”، تمامی اصول حرفه ای و تخصصی ریمپ و تیونینگ خودرو در بالاترین سطح کیفیت و با استفاده از نرم افزارها و تجهیزات اورجینال و آپدیت انجام می شود. انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو در انواع داخلی و خارجی (خودروهای اروپایی، ژاپنی، کره ای و چینی) و رضایتمندی نزدیک به 100 درصدی مشتریان این مجموعه، نشان از صداقت ما در ارائه خدمات است.

کریمی تیونینگ به عنوان یکی از حرفه ای ترین ها و باسابقه ترین ها در این زمینه، ریمپ ایسیو را برای هر خودرو به صورت اختصاصی و با توجه به نیازهای مشتری و ظرفیت و پتانسیل خودرو انجام می دهد. ریمپ ایسیو در کلینیک کریمی تیونینگ دارای ضمانت 2 ساله می باشد و این یعنی اطمینان و کیفیت.

مسیرهای ارتباطی شما با مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *