ریمپ جک K7 کی ام سی K7

این روزها نه تنها در ایران؛ بلکه در تمام دنیا، استقبال مردم از خودروهای کراس اور بی نظیر است و جک KMC K7 نیز یکی از جذاب ترین و لوکس ترین خودروهای برند خودروسازی چینی _جک JAC – در ایران است که البته به تازگی به بازار ایران عرضه شده است. ایرادات نرم افزاری و مربوط به نوع برنامه ریزی ایسیو در خودروی K7 باعث شده تا به ریمپ ایسیو و برنامه ریزی مجدد در آن، نیاز فوری و اساسی داشته باشد.

با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ”بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو، تیونینگ و برق خودرو در کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با مزایا و جزئیات ریمپ جک K7 بیشتر آشنا کنیم:

 

معرفی خودرو جک KMC K7 – کی ام سی K7

نمای جانبی جک K7

جک K7 در بازار جهانی با نام sehole و یا جک X7 شناخته می شود. اما از آنجا که خودروسازی کرمان موتور، نماینده رسمی عرضه محصولات و خودروهای شرکت جک در ایران است، این خودروی لوکس را با برند خودش یعنی KMC K7 نامگذاری و مونتاژ نموده است. البته این اولین خودرو با برند KMC نیست و قبلا هم خودرو جک T8 با این برند عرضه شده است. کی ام سی K7 در واقع فیس لیفتی از جک S7 است.

طراحی خودرو کاملا به روز است و آپشن ها و قابلیت های جذابی هم دارد. اما متاسفانه از نظر کیفیت مونتاژ، چندان مطلوب نیست. خودروهای فیدلیتی ، دیگنیتی و تیگو7 از جمله رقبای این خودرو در بازار ایران محسوب می شوند.

مشخصات فنی و موتوری جک K7 – کی سون

حجم موتور: 1499 سی سی بنزینی دارای توربو

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 161 اسب بخار در 5500 دور بر دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 251 نیوتن متر در 1500 الی 4500 دور بر دقیقه

نوع جعبه دنده: اتومات

استاندارد آلایندگی: یورو 5

 

چرا ریمپ جک K7 کاملا ضروری به نظر می رسد؟

نمای عقبی و چراغ عقب جک K7

مصرف سوخت بالا

یکی از ایراداتی که در تنظیمات ایسیوی خودرو جک K7 مشاهده می شود، بالا بودن نسبت سوخت به هوا مخصوصا در دور موتورهای بالا است. این موضوع سبب می شود تا مصرف بنزین به خصوص در زمانی که بخواهید از حداکثر توان موتور استفاده کنید، به شدت افزایش یابد. ریمپ ایسیو، تنها راه حل برطرف کردن این مشکل و اصلاح جدول AFR است تا نرخ مصرف سوخت کاهش یابد و بهینه شود.

تاخیر در پدال گاز

یکی دیگر از ایرادات بارز در تنظیمات ایسیوی خودروی کی ام سی K7، تاخیر پدال گاز در شروع حرکت است. تاخیر پدال گاز به دلیل تنظیمات ایسیو ایجاد می شود که اجازه باز شدن دریچه گاز را نمی دهد و خودرو و شتابگیری آن را تضعیف و محدود می کند. این موضوع در جک K7 به دلیل سیستم پاشش سوخت مستقیم (gdi) و همچنین وجود موتور توربو شارژ، شدیدتر و واضح تر هم هست.

ریمپ ایسیو، روش بسیار ساده برای رفع تاخیر پدال گاز و افزایش شتابگیری آن است.

مکث و تاخیر در عملکرد گیربکس

بسیاری از دارندگان جک K7؛ از تعلل و مکث عجیبی که در درگیر شدن دنده ها مشاهده می شود، گلایه دارند. البته باید بگوییم که این یک نقص در برنامه ایسیو است و با ریمپ ایسیو کاملا برطرف می شود. به همین دلیل بعد از ریمپ کی ام سی K7، عملکرد گیربکس بسیار چابک تر می شود.

نکته:

موتور این خودرو از نوع GDi و دارای سیستم توربوشارژ می باشد و به همین خاطر استهلاک شمع به دلیل استفاده از بنزین بی کیفیت بالاست و طی مسافت 30 هزار کیلومتر یا کمتر، ناچار به تعویض آن هستیم.

ریمپ جک J3 صندوقدار و هاچبک – رفع تاخیر در شتابگیری و داغ کردن موتور

 

مزایای کلی ریمپ جک K7 در کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ

کرمان موتور نمای داخل کابین کی ام سی K7

کاهش مصرف بنزین

افزایش توان موتور به میزان 15 اسب بخار

افزایش گشتاور موتور به میزان 25 نیوتن متر

بهبود شتاب خودرو و کاهش شتاب صفر تا 100 خودرو

بهبود کشش خودرو مخصوصا در مسیرهای سربالایی

اصلاح عملکرد گیربکس و برنامه ریزی مجدد آن

رفع کندی حرکت به عقب

رفع کندی اولیه حرکتی و تاخیر در پدال گاز

کاهش لگ توربو

رفع ناک موتور و مشکلات عدم هماهنگی موتور خودرو با بنزین مصرفی در ایران

اصلاح دمای آب و شروع به کارکرد فن موتور

رفع خطاهای کاذب ایسیو

هزینه ریمپ جک K7 در کلینیک تخصصی ریمپ و برق خودروی “کریمی تیونینگ”:

 

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرزکریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *