ریمپ چری تیگو 7 در کریمی تیونینگ کرج

برند خودروسازی چری یا همان MVM ، از بهترین و باکیفیت تولیدکنندگان خودرو در کشور چین است که محصولات آن در کشور ما نیز طرفداران زیادی دارد. این خودروها که بیشتر در کلاس بدنه ای شاسی بلند هستند، با فروش نسبتا خوبی در کشور ما همراه بوده اند که شاید دلیل اصلی آن، گرانی غیر قابل تصور شاسی بلندهای کره ای و ژاپنی می باشد. تیگو 7 یکی از همین خودروهاست که با قیمت مناسب، امکانات رفاهی عالی و نیز کیفیت و طراحی زیبا، توانسته مانند دیگر محصولات هم برند خود مانند چری تیگو 5، تیگو 2 و نیز ام وی ام X33 فروش و استقابال خوبی را به دست آورد.

با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ”بهترین مرکز ریمپ ایسیو در کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با جزئیات و مزایای ریمپ ایسیو در خودرو چری تیگو 7 بیشتر آشنا سازیم:

 

معرفی خودرو چری تیگو 7

چری تیگو 7 نمای جلویی

چری تیگو 7 پرو فونیکس

چری تیگو 7 از سال 1396و توسط گروه مدیران خودرو وارد بازار خودروی ایران شده است. این شاسی بلند چینی که در مقابل خود رقیبی همچون خودرو هایما S7 را داشت، توانسب به خوبی جای خود را در بازار خودرو باز کند. تیگو 7 در دو تیپ اکسلنت و لاچکری در کشور ما عرضه شده است که هیچ تفاوتی از بابت فنی و موتوری ندارند و فقط امکانت رفاهی آنها با یکدیگر متفاوت است.

در سال 2020 نسل دوم چری تیگو هفت با نام تیگو 7 پرو در بازار جهانی معرفی و عرضه شد. مدیران خودرو در مهر ماه سال 1400 این خودروی جدید و تغییر یافته که تقریبا می توان گفت که یک فیس لیفت در آن اتفاق افتاده است را معرفی و قرار است تا پایان سال آن را وارد و عرضه نماید.

چری تیگو 7 پرو با نام فونیکس تیگو 7 پرو عرضه می شود. فونیکس نامی است که مدیران خودرو، آن را برای عرضه محصولات لوکس تر خودروسازی چری در نظر گرفته است. این محصولات کیفیت و متریال ساخت بهتر، امکانات قابل توجه و خدمات پشتیبانی بسیار بهتری دارند. اما نکته جالب این است که فونیکس تیگو 7 پرو از لحاظ فنی و موتوری، تفاوت چندانی با نسل قبلی ندارد و بیشتر از لحاظ طراحی و امکانات رفاهی مورد تغییر قرار گرفته است.

مشخصات چری تیگو 7

حجم موتور: 1498 سی سی

نوع موتور: بنزینی دارای توربو

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 144 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 210 نیوتن متر در 1750 تا 4500 دور در دقیقه

استاندارد آلایندگی: یورو 5

 

آشنایی با ایسیو نصب بر روی چری تیگو 7

موتور تیگو 7

ایسیو BOSCH ME17

ریمپ ایسیو در خودروی چری تیگو 7 با توجه به نوع ایسیوی آن که از نوع جعبه پلاستیکی می باشد، نیاز به مهارت و آشنایی با این نوع ایسیو دارد تا مشکلی در قطعه توربوی آن ایجاد نشود. بنابراین در انتخاب مرکز ریمپ و تیونینگ خودرویی که کار را به آن می سپارید، دقت زیادی داشته باشید.

ریمپ سمند – همه چیز درباره ریمپ ایسیو سمند LX و سمند SE و سمند EF7

 

چرا تیگو 7 نیاز به ریمپ ایسیو دارد؟

نمای پشتی چری تیگو 7

ضعف کشش و توان تیگو 7

نوع کالیبراسیون موتور تیگو 7 باعث شده تا بازدهی آن با بنزین بی کیفیتی که در جایگاه های سوخت ایران موجود است، کاهش یابد و ضعیف باشد. با ریمپ ایسیو و تغییر در کالیبراسیون موتور، می توان تا حد زیادی به توان و کشش موتور تیگو 7 اضافه کرد و آن را بهبود بخشید. اتفاقا ریمپ ایسیو برای جبران ضعف در کشش و توان موتور در خودروهایی که دارای توربو هستند، بسیار موثر و مثبت است. همچنین ریمپ، افزایش عمر موتور و قطعه توربو شارژ را در پی دارد زیرا پیشرانه را به خوبی با بنزین مصرفی هماهنگ می کند و ناک موتور و احتراق ناقص را متوقف می سازد.

رفع ایراد لگ توربو

توربو شارژ برای رسیدن به ماکزیمم دور خود، نیاز به یک تایم اولیه دارد که به SPOOL شهرت دارد. این زمان مورد نیاز برای رسیدن به بیشترین بوست توربو، لگ توربو گفته می شود و به صورت یک کپ و تاخیر کاملا محسوس است. (این تاخیر در ابتدای شروع به حرکت خودرو و در ابتدای دورگیری موتور کاملا مشخص است).

با ریمپ ایسیو می توان این زمان و تاخیر را به حداقل کاهش داد تا جایی که قابل تشخیص نباشد.

ریمپ پژو 206 تیپ 2 یورو 5 با ایسیو EZU – کریمی تیونینگ

 

مزایای کلی ریمپ ایسیو در خودرو چری تیگو 7 در کریمی تیونینگ

نمای داخل کابین چری تیگو 7

1. کاهش مصرف سوخت تا 10 درصد

2. افزایش توان موتور تا 10 اسب بخار

3. افزایش گشتاور موتور تا 15 درصد

4. رفع کامل تاخیر پدال گاز

5. حل مشکل ناک موتور و هماهنگ کردن پیشرانه با بنزین موجود در ایران

6. رفع لگ Lag توربو

7. آپدیت برنامه گیربکس و افزایش سرعت در عملکرد و ریسپانس گیربکس اتومات

8. افزایش بیشینه سرعت

9. حذف سنسور اکسیژن دوم

10. اصلاح و کاهش دمای شروع به کارکرد فن موتور

 

کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ کرج و استان البرز

کریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *