ام وی ام ایکس 33 اسپرت

ریمپ ام وی ام ایکس 33 – ایکس 33 یکی از اولین مدل های شاسی بلند برند خودروسازی چینی MVM است که از سال 1389 تا کنون در بازار ایران عرضه شده است. MVM X33 که با نام تیگو 3 نیز شناخته می شود، کیفیت و سواری خوب و راحتی دارد و باعث شده محبوبیت زیادی به دست آورد.

خودروهای وارداتی به دلیل هماهنگ نبودن با سوخت و شرایط آب و هوایی ایران، باید در آنها ریمپ ایسیو انجام شود تا مشکلات نرم افزاری شان برطرف شود. با ما در “کلینیک کریمی تیونینگ”بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با جزئیات ریمپ ام وی ام ایکس 33 بیشتر آشنا کنیم:

 

معرفی خودروی MVM X33 و MVM X33s

چری تیگو 3 قدیمی

مدل های قدیمی تر تیگو 3 که در ایران توسط مدیران خودرو مونتاژ و عرضه شده است، دارای جعبه دنده (گیربکس) دستی هستند. از سال 1395، مدل های فیس لیفتی از ام وی ام ایکس 33 عرضه شد که امکانات رفاهی مطلوبی دارند. طراحی زیباتر، راحتی بیشتر در فضای داخل کابین و همچنین ایمنی بیشتر و بالاتر، از جمله این تغییرات مثبت در MVM X33 بوده است.

مدل های جدید ایکس 33 در دو تیپ عرضه شده که هر دو نوع اتومات می باشند. هر دو تیپ از لحاظ فنی و موتوری یکسان هستند و فقط یکی از مدل ها (MVM X33S) با داشتن سقف و شیشه های مشکی رنگ، نام اسپورت را یدک می کشد.

مشخصات فنی ام وی ام ایکس 33 و ایکس 33 اس

حجم موتور: 1971 سی سی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 136 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 180 نیوتن متر از 4300 تا 4500 دور در دقیقه

استاندارد آلایندگی: یورو 5

 

آشنایی با ایسیو نصب بر روی MVM X33

ایسیو بوش ام وی ام ایکس 33

ایسیو BOSCH ME 7.9.7 

 

ایرادات نرم افزاری ایکس 33 که با ریمپ ایسیو برطرف می شود

موتور تیگو 3

شتاب اولیه ضعیف و تاخیر پدال گاز

اینکه شتاب خودرو در شروع حرکت ضعیف است و تاخیر در ریسپانس پدال گاز مشاهده می شود، به دریچه گاز برقی که توسط تنظیمات ایسیو کنترل می شود، مربوط می شود. با ریمپ ایسیو، دریچه گاز از کنترل ایسیو خارج می شود و رابطه پدال گاز و دریچه گاز خطی می گردد. در این صورت شتاب اولیه به طور محسوسی افزایش می یابد و تاخیر و کندی خودرو از بین می رود.

صدای ناک

ایسیو ایکس 33، کالیبراسیون و تنظیمات غلط و نامناسبی با شرایط ایران دارد و به هیچ عنوان با سوخت مصرفی و موجود در کشور ما هماهنگ نیست. این موضوع باعث می شود خودرو در سرعت های بالا و شتاب گیری ها، صدای ناک بدهد. ناک بودن موتور بسیار خطرناک و باعث کاهش عمر موتور می شود. برای حل این مشکل یا باید بنزین سوپر استفاده کرد که اصلا به صرفه نیست و یا اینکه با ریمپ ایسیو ، تنظیمات ایسیو را تغییر داد تا شاهد ناک زدن موتور نباشیم.

کشش ضعیف و توان پایین

موتور MVM ایکس 33 دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است. برای کاهش آلایندگی خودرو، موتور با تنظیماتی که در ایسیو صورت گرفته است، ضعیف و محدود شده است. با ریمپ ایسیو می توان این محدودیت را برداشت و توان و گشتاور واقعی موتور را شاهد باشیم.

 

مزایای کلی ریمپ MVM ایکس 33 و X33S در کلینیک کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ ایسیو در کرج و استان البرز

نمای داخل کابین ام وی ام ایکس 33

1. کاهش مصرف سوخت خودرو

2. افزایش توان خودرو تا 10 اسب بخار

3. افزایش گشتاور خودرو تا 12 نیوتن متر

4. افزایش چشمگیر شتاب اولیه و ثانویه خودرو

5. حل مشکل تاخیر دریچه گاز

6. بهبود چشمگیر در عملکرد گیربکس و آپدیت برنامه گیربکس

7. حذف خطای کاتالیست

8. رفع مشکل ناک موتور

9. اصلاح دمای فن موتور و هماهنگ کردن آن با شرایط آب و هوایی ایران

10. افزایش کشش خودرو مخصوصا در سربالایی ها

ریمپ در کریمی تیونینگ کرج

کریمی تیونینگ از بهترین و باسابقه ترین مراکز ریمپ ایسیو است که هزاران مورد انجام ریمپ ایسیو روی خودروهای ایرانی و خارجی را با بالاترین میزان رضایت در کارنامه خود دارد. خدمات ریمپ در این مجموعه با ارائه ضمانت انجام می شود تا خیالتان راحت باشد که هیچ مشکلی به وجود نمی آید.

مسیرهای ارتباطی شما با مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *