ریمپ SWM

یکی از خودروهای خوش قیافه چینی که در بازار خودروی ایران به چشم می خورد، کراس اور SWM است. این خودروی جذاب که رقبای سرسختی مانند تیگو و هایما در بازار خودرو دارد، از سال 1398 وارد بازار ایران شده است. وجود مشکلات و ایرادات متعدد نرم افزاری و همچنین عدم هماهنگی بین تنظیمات ایسیو خودروهای چینی با شرایط موجود در کشور ما، باعث شده تا این خودروها به ریمپ ایسیو، نیاز فوری و اساسی داشته باشند.

با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو، تیونینگ و برق خودرو در کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با مزایا و جزئیات ریمپ SWM بیشتر آشنا کنیم:

 

معرفی خودروی SWM

نمای عقبی SWM

خودروی SWM در سال 1398 توسط سیف خودرو وارد ایران شد. این خودرو در دو تیپ ساده SWM G01 و تیپ اسپرت SWM G01F عرضه شده است. تنها تفاوت تیپ ساده و اسپرت، از لحاظ ظاهری می باشد و هر دو خودرو در تمام مشخصات فنی، موتوری و امکانات رفاهی با یکدیگر یکسان هستند. اما این تفاوت ظاهری و مجهز بودت تیپ اسپرت به کیت بدنه، باعث شده تا حدودا 100 میلیون گران تر از تیپ ساده باشد.

مشخصات فنی و موتوری خودرو SWM در دو تیپ G01 و G01F 

حجم موتور: 1498 سی سی – بنزینی دارای توربو

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 155 اسب بخار در 5800 دور بر دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 220 نیوتن متر در 2000 – 4200 دور بر دقیقه

نوع جعبه دنده: اتوماتیک

استاندارد آلایندگی: یورو 5

نوع ایسیو نصب بر روی خودرو SWM در هر دو تیپ

BOCSH ME17.8.8

ریمپ ایسیو در خودروهای چینی از نوع توربو، دارای حساسیت بسیار زیادی است و به زبان ساده، ریمپ آن کار هر مرکزی نیست و باید در انتخاب مرکز ریمپ و تیونینگ، نهایت دقت را داشته باشید، وگرنه ممکن است خودرو با مشکلات جدی و خسارت های هنگفتی روبرو شود. مرکز ریمپ کریمی تیونینگ با 15 سال سابقه در عرصه تیونینگ انواع خودروهای داخلی و وارداتی و با ارائه ضمانت نامه معتبر، در خدمت شما عزیزان می باشد.

ریمپ ام وی ام X22 پرو به صورت انحصاری در کریمی تیونینگ

 

چرا خودرو SWM نیاز به ریمپ ایسیو دارد؟

موتور SWM

کمبود توان و گشتاور موتور

خودروهای وارداتی به دلیل هماهنگ نبودن با شرایط مختلف موجود در کشور ما، دارای ناهماهنگی های زیادی در تنظیمات ایسیو هستند که ریمپ ایسیو، روش بسیار خوبی برای برطرف کردن این مشکلات نرم افزاری می باشد. به خصوص در خودروهای دارای سیستم توربو شارژ، می توان با ریمپ ایسیو، میزان قابل توجهی به عدد توان و گشتاور موتور اضافه نمود، بدون اینکه از نظر استانداردهای آلایندگی محیط زیست، خطا و مشکلاتی برای خودرو و تست های مربوط به آن ایجاد شود.

لگ توربو

لگ توربو به مدت زمان مورد نیاز برای سرعت گرفتن پره های توربو تا رسیدن به حالت فول بوست گفته می شود. در واقع میزان تاخیر این سیستم را بیان می کند که از مشکلات رایج خودروهای دارای توربو شارژ می باشد. به خصوص این تاخیر در دورهای پایین به شدت آزاردهنده است. با ریمپ ایسیو می توان تا حد زیادی لگ توربو را برطرف نمود تا توربو، سریع تر وارد مدار شود.

و همچنین مشکلات فنی و نرم افزاری دیگری که به دلیل اعمال محدودیت های فراوان در ایسیو و تنظیمات آن ایجاد شده است، مانند: کندی حرکت اولیه، تاخیر زیاد پدال گاز، دیر معکوس کشیدن گیربکس، افت توان در دورهای بالا، ضعف کشش در سربالایی ها، بالا بودن نرخ مصرف بنزین و ناک موتور و صدای ناک.

ریمپ بسترن b50 و b50f – مزایای ریمپ Besturn B50

 

مزایای کلی ریمپ SWM در کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ

نمای داخلی خودرو SWM

  • کاهش مصرف بنزین
  • افزایش توان موتور به میزان 15 اسب بخار
  • افزایش گشتاور موتور به میزان 25 نیوتن متر
  • بهبود شتاب خودرو و کاهش شتاب صفر تا 100 خودرو
  • بهبود کشش خودرو مخصوصا در مسیرهای سربالایی
  • اصلاح عملکرد گیربکس و آپدیت برنامه آن
  • رفع کندی اولیه حرکتی و تاخیر پدال گاز
  • کاهش لگ توربو
  • رفع ناک موتور و مشکلات عدم هماهنگی موتور خودرو با بنزین مصرفی در ایران
  • اصلاح دمای آب و شروع به کارکرد فن موتور
  • رفع خطاهای کاذب

خدمات ریمپ ایسیو انواع خودروهای ایرانی و خارجی در کریمی تیونینگ

لوگو-کریمی-تیونینگ-1

کریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *