ریمپ ام وی ام X22 پرو به صورت انحصاری در کریمی تیونینگ

خودروی ام وی ام X22 پرو از محصولات جدید برند چری است که با ظاهری متفاوت و بسیار دلرباتر، از سال 1400 پا به بازار خودروی کشور ما گذاشت. برند چری در سال های اخیر، خودروهای باکیفیت و محبوبی را در سرتاسر دنیا و مخصوصا ایران عرضه نموده که ام وی ام ایکس 22 پرو، یکی از جدیدترین نمونه های آن است.

با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” – بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز – همراه باشید تا مزایای ریمپ ام وی ام X22 پرو که به صورت انحصاری در کریمی تیونینگ انجام می شود را برایتان شرح دهیم:

 

معرفی خودرو ام وی ام X22 پرو

ریمپ ام وی ام ایکس 22 پرو به صورت انحصاری در کریمی تیونینگ کرج

MVM X22 Pro نسخه فیس لیفت شده MVM X22 است که در سال 2021 از سوی برند چری معرفی و عرضه شد و بلافاصله، مدیران خودرو که عرضه کننده خودروهای این برند در داخل ایران است، MVM X22 پرو را برای عرضه در اواخر سال 1400 معرفی نمود.

این خودرو از لحاظ فنی و ظاهری، تغییرات زیادی را به خود دیده است و تنها در بخش نمای عقبی خودرو، می توان شباهت هایی به نسل قبلی را در آن پیدا کرد. نمای جلو پنجره بسیار زیبا که به نوعی امضای برند چری نیز هست، چراغ های جلو، آینه های جانبی و رینگ های خودرو باز طراحی شده اند و به امکانات رفاهی خودرو نیز مواردی اضافه گشته است.

مشخصات فنی و موتوری ام وی ام X22 پرو

موتور ایکس 22 در نسخه فیس لیفت پرو ، یک موتور 3 سیلندر توربو شارژ است. با وجود کمتر شدن حجم موتور، اما به دلیل توربو بودنش، شاهد قدرت و گشتاوری بالاتری نسبت به مدل ایکس 22 در آن هستیم.

حجم موتور: 1000 سی سی – بنزینی دارای توربو

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 102 اسب بخار

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 150 نیوتن متر

نوع جعبه دنده: گیربکس CVT 9 سرعته – اتومات

استاندارد آلایندگی: یورو 5

مزایای ریمپ رانا پلاس – تقویت موتور TU5 یورو 5 رانا پلاس و رانا سقف شیشه ای

 

ریمپ ام وی ام ایکس 22 پرو به صورت انحصاری در کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز

ایسیو ام وی ام X22 پرو از نوع نسل جدید دلفی MT62.1 می باشد. برای ریمپ این مدل ایسیو، نیاز به پروگرمرهای اورجینال خارجی است تا برنامه ریزی آن بدون مشکل انجام شود و آسیبی به ایسیو وارد نگردد.

ایسیو دلفی ام وی ام ایکس 22 پرو

ریمپ ایسیو یک فرایند کاملا تخصصی و پیچیده است و نیاز به مهارت و دانش فنی بالا دارد. به همین دلیل ریمپ خودروهای جدید با ایسیوهای جدید و حرفه ای، یک کار انحصاری برای مرکزهای تخصصی در این زمینه محسوب می شود. با توجه به برخورداری تیم تخصصی “کریمی تیونینگ” از دانش، تجربه و مهارت بالا در زمینه ریمپ ایسیو، برنامه ریزی و ریمپ ام وی ام ایکس 22 پرو نیز به صورت کاملا انحصاری در این مرکز صورت می گیرد و مراکز دیگر فعلا قادر به انجام آن نیستند.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، با ما از طریق شماره های ارتباطی در انتهای مقاله در تماس باشید.

 ریمپ دنا پلاس توربو اتوماتیک به صورت انحصاری در کریمی تیونینگ 

 

چرا ام وی ام ایکس 22 پرو نیاز به ریمپ ایسیو دارد؟

نمای داخل کابین ام وی ام ایکس 22 پرو

ناک بودن موتور و عدم هماهنگی با بنزینِ کیفیت پایین

تمامی خودروهای جدید و مدرن دارای استانداردهای بالای آلایندگی هستند. این موضوع، یعنی اینکه با بنزین کیفیت پایین موجود در جایگاه های سوخت کشور ما، تناقض کامل دارند. در صورت استفاده از چنین بنزینی، موتور خودرو با مشکل احتراق ناقص بنزین روبرو می شود. که علاوه بر افزایش مصرف سوخت، عدم کارکرد بهینه موتور و صدای ناک را نیز به همراه دارد.

برای حل این مشکل که به تدریج می تواند باعث کاهش شدید عمر موتور و بروز خرابی های پرهزینه در اجزای آن شود، دو راه حل اساسی وجود دارد.

  1. استفاده از بنزین سوپر که خب البته در همه جا پیدا نمی شود و گران قیمت است.
  2. ریمپ ایسیو و اصلاح جداول مربوطه برای هماهنگ سازی موتور با بنزین کیفیت پایین به صورت دائمی و البته کم هزینه!

 

مکث و تاخیر در پدال گاز

یکی از مشکلاتی که می توان گفت در تمام خودروهای چینی به چشم می خورد، مشکل تاخیر در پدال گاز است. این مشکل به دلیل استفاده از دریچه گاز برقی در خودرو ایجاد می شود. دریچه گاز برقی توسط ایسیو کنترل می شود و میزان باز شدن آن برای افزایش سرعت و شتاب گرفتن خودرو، با توجه به تنظیمات ایسیو اجرا می شود.

لازم است بدانید که تنظیمات ایسیو برای باز شدن دریچه گاز برقی، به دلیل رعایت مسائل زیست محیطی و کنترل آلایندگی خودرو، در جهت کاهش شتاب گیری و گاز خوردن ماشین است. یعنی شما هر چقدر که پدال گاز را فشار دهید، جواب متناسب با فشردن پدال را نمی گیرید و خودرو با تاخیر و کندی شتاب می گیرد. ریمپ ایسیوی ام وی ام ایکس 22 پرو با تغییر در تنظیمات جداول مربوطه، می تواند تاخیر پدال گاز که اتفاقا در این مدل خودرو به دلیل دارا بودن استاندارد یورو 5 بسیار زیاد و کلافه کننده هم هست، برطرف نماید.

و مشکلات دیگری همچون: لگ توربو، پایین بودن توان و گشتاور موتور، شتاب پایین، ضعف در عملکرد گیربکس اتومات و… .

 

مزایای کلی ریمپ ام وی ام X22 پرو به صورت انحصاری در کریمی تیونینگ

ایکس 22 پرو

کاهش مصرف سوخت تا یک لیتر

افزایش توان و گشتاور موتور به میزان ۱۰ الی ۱۵ درصد

برطرف کردن صدای ناک و هماهنگ کردن خودرو با بنزین موجود در جایگاه های سوخت ایران

بهبود چشمگیر شتاب خودرو و کاهش شتاب صفر تا صد

حل مشکل کشش پایین در دورهای بالای موتور

رفع کامل تاخیر پدال گاز و رفع کپ سر گاز

برطرف کردن لگ توربو

بهبود عملکرد گیربکس اتوماتیک و آپدیت برنامه آن

برداشتن محدودیت سرعت (ایجاد دسترسی به سرعت نهایی)

اصلاح و کاهش دمای شروع به کار فن موتور

 

کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز

 

 

کریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 15 هزار مورد ریمپ ایسیو و خدمات برق خودرو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *