ریمپ بایک X25

با ریمپ بایک X25، تغییرات مثبت فوق العاده ای را در خودروی خود شاهد خواهید بود که باعث افزایش رضایت شما از کیفیت و کارکرد این خودروی چینی خواهد شد. به طور کلی، ریمپ ایسیو می تواند علاوه بر افزایش کیفیت خودرو، مشکلات و خرابی های ناشی از کالیبراسیون اشتباه ایسیو را برطرف نماید و هزینه های تعمیر و نگهداری آن را کاهش دهد.

با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” – بهترین مرکز ریمپ کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با تغییرات مثبت و مزایای ریمپ بایک x25 بیشتر آشنا کنیم:

 

معرفی خودرو بایک X25

نمای عقبی بایک x25

بایک ایکس 25 یکی از خودروهای کراس اور شهری و محصول خودروسازی برند چینی بایک است که توسط دیار خودرو در سال 1397 وارد بازار خودروی کشور ما شد. این کراس اور شهری، رقیبانی همچون تیگو ایکس 22 یا چانگان CS35 را در مقابل خود داشت که به دلیل وجود ضعف هایی در خدمات پشتیبانی و نمایندگی های آن و همین طور برخی مشکلات در نوع موتور آن، نتوانست بازار مناسب و پر رونقی را به دست بیاورد.

مشخصات فنی و موتوری بایک X25

حجم موتور: 1499 سی سی بنزینی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 114 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 148 نیوتن متر در 2400 دور در دقیقه

نوع جعبه دنده: اتوماتیک تیپ ترونیک – 4 سرعته

استاندارد آلایندگی: یورو 5

نوع ایسیو نصب بر روی بایک x25:

ایسیو برند بوش BOSCH

 

چرا ریمپ بایک X25 ضروری است؟ چرا بایک ایکس 25 به ریمپ ایسیو نیاز دارد؟

موتور بایک ایکس 25

کمبود توان و گشتاور

شرایط برنامه ریزی ایسیوی این خودرو به گونه ای است که در آن، محدودیت های زیادی ایجاد شده است. یعنی بیشتر تنظیمات در بخش های مختلف ایسیو با محدودسازی موتور همراه است. در ضمن با وجود یک موتور 1.5 لیتری – تنفس طبیعی، قطعا چیزی که در عمل از خودرو شاهد هستیم، کمبود توان و گشتاور در آن است که رانندگی لذت بخشی را ایجاد نمی کند.

خوشبختانه ریمپ ایسیو با اعمال تغییرات در ایسیو و برنامه آن، می تواند این ضعف توان و قدرت موتور را کاهش دهد. ریمپ ایسیو با اصلاح و بهینه سازی جداول مختلف مانند پاشش سوخت، جرقه زنی و… ، می تواند تا 10 درصد به توان این خودرو اضافه کند که رقم قابل توجهی برای این کراس اور چینی است.

کمبود شتاب در دورهای پایین

تقریبا همان تنظیماتی که در متن قبلی گفتیم که باعث کمبود توان خودرو و موتور شده اند، در کاهش شتاب آن نیز تاثیر گذار هستند. همچنین خودرو به دلیل محدودت های استاندارد آلایندگی، در دور موتور پایین با ضعف در شتابگیری مواجه است. تاثیر استانداردهای آلایندگی از این جهت است که اجازه نمی دهد خودرو در ابتدای حرکت، گاز بخورد و سرعت بگیرد.

در واقع در دور موتور پایین، خودرو دارای تاخیر در پدال گاز می باشد. ایسیو اجازه باز شدن از یک حدی بیشتر را به دریچه گاز برقی نمی دهد و به همین خاطر، هر چقدر که گاز بدهید، اتفاق بیشتری در شتاب و سرعت خودرو نمی بینید. ریمپ ایسیو با خطی کردن ارتباط دریچه گاز با پدال گاز، این تاخیر کلافه کننده در شروع حرکت خودرو را به طور دائمی و کامل؛ برطرف می سازد.

خطای کاتالیست

یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود ریمپ بایک X25 کاملا ضروری باشد، خطای کاتالیست است. کاتالیزور خودروها به دلیل کیفیت نامرغوب و یا استفاده از بنزین بی کیفیت، خیلی زود خراب می شوند که بیشتر افراد در این مواقع، اقدام به حذف یا تخلیه کاتالایزرو می نمایند.

این کار سبب روشن شدن چراغ چک و نمایش خطای کاتالیزور می شود که همچنین کاهش شتاب و کپ حرکتی در خودرو را نیز در پی دارد. ریمپ ایسیو می تواند این خطا را به طور دائمی و کامل رفع نماید.

 

تغییرات مثبت بعد از ریمپ بایک X25 در کلینیک کریمی تیونینگ

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز

  • کاهش مصرف سوخت تا یک لیتر
  • افزایش توان و گشتاور به میزان ۱۰ درصد
  • برطرف کردن صدای ناک و رفع مشکل خامسوزی بنزین در موتور
  • افزایش شتاب خودرو و کاهش شتاب صفر تا صد
  • حل مشکل کشش پایین در دورهای بالای موتور
  • رفع تاخیر پدال گاز و رفع کپ سر گاز
  • رفع لرزش خودرو در حالت درجا و اسلو دنده ای
  • بهتر شدن عملکرد گیربکس اتوماتیک
  • حذف خطای فرسودگی کاتالیست (در صورت حذف کاتالیزور)
  • برداشتن محدودیت سرعت (ایجاد دسترسی به سرعت نهایی)

کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ ایسیو در کرج و استان البرز

ما در کلینیک ریمپ کریمی تیونینگ، آماده پاسخگویی به سوالات شما کاربران عزیز و ارائه خدمات در زمینه ریمپ و تیونینگ تمامی خودروهای داخلی و وارداتی هستیم. سابقه زیاد و میزان رضایتمندی مشتریان، گویای مهارت ماست.

ریمپ ایسیو در کلینیک کریمی تیونینگ دارای ضمانت 2 ساله می باشد و این یعنی اطمینان و کیفیت.

مسیرهای ارتباطی شما با مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *