ریمپ ایسیو چانگان CS35

یکی از خودروهای چینی موجود در بازار ایران، خودروی چانگان سی اس 35 – Changan CS35 می باشد که یک کراس اور شهری محسوب می شود. خودروسازی چانگان یکی از 4 خودروسازی بزرگ کشور چین است که با خودروسازی های بزرگ و مطرح دنیا همکاری دارد. اما تنوع خودروهای آن در ایران خیلی کم است. با این وجود به دلیل امکانات رفاهی نسبتا خوب و رضایت دارندگان این خودرو، بازار خرید و فروش چانگان و انواع دست دوم آن نیز رونق دارد.

اساسی ترین ایراد خودروهای وارداتی و مخصوصا خودروهای چینی، مشکلات نرم افزاری و کامپیوتری است که باعث می شود نیاز اساسی به ریمپ ایسیو داشته باشند. با ما در کلینیک کریمی تیونینگبهترین مرکز ریمپ ایسیو در کرج و استان البرز همراه باشید تا مزایا و جزئیات کامل ریمپ ایسیو در خودروی چانگان سی اس 35 – CS35 را به  طور کامل توضیح دهیم:

 

معرفی خودروی چانگان CS35

نمای عقبی چانگان CS35

خودروی چانگان CS35، اولین بار در سال 1394 و توسط خودروسازی سایپا وارد بازار ایران شد. این خودرو در دو تیپ دنده ای و اتوماتیک تولید شده است و از کیفیت نسبتا مناسب و امکانات خوبی بهره مند است. گفتنی است که چانگان CS35 دارای انواع وارداتی و مونتاژی است که تفاوت چندانی با هم ندارند. ولی مدل های مونتاژی دارای دی لایت هستند که سبب تمایز آنها با مدل های وارداتی گشته است.

مشخصات خودروی چانگان CS35

حجم موتور: 1600 سی سی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 113 اسبر بخار در 6000 دور بر دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 160 نیوتون متر در 4000 دور بر دقیقه

استاندارد آلایندگی: یورو 4

 

آشنایی با ایسیو نصب بر روی چانگان سی اس 35

ایسیو بوش چانگان

ایسیو مدل های وارداتی: ME7 BOSCH

ایسیو مدل های مونتاژی: ME17 BOSCH

ریمپ این ایسیوها نیاز به بهره مندی از تجهیزات حرفه ای و اورجینال دارد تا باعث بروز مشکل در خودرو نشود. با ریمپ ایسیو که جزئیات آن را در ادامه بیشتر توضیح می دهیم، بیشتر مشکلات فنی و کامپیوتری این خودرو که بسیاری از دارندگان آن را کلافه کرده است را می توان برطرف نمود.

 

ایرادات نرم افزاری و کامپیوتری چانگان CS35 که با ریمپ ایسیو قابل حل است

موتور چانگان CS35

کشش ضعیف در سربالایی ها

یکی از مشکلات چانگان سی اس 35، مشکل ضعف در کشش موتور مخصوصا در سربالایی هاست. کالیبراسیون غلط جداول ایسیو، دلیل اصلی این مشکل است که با انجام یک ریمپ درست و خوب و تنظیم دوباره این جداول، مشکل به طور کامل برطرف می شود.

افزایش توان و گشتاور موتور

مشکلات کالیبراسون غلط این خودرو و همچنین محدودیت هایی که در ایسیو برای موتور ایجاد شده است، باعث شده تا توان موتور کاهش یابد و قدرتی که از آن انتظار می رود، به چشم نخورد. با ریمپ ایسیو می توان این محدودیت ها را کاهش داد و تا 8 اسب بخار به توان و تا 10 درصد نیز به گشتاور موتور اضافه کرد.

کپ اولیه و تاخیر پدال گاز

یکی از آزاردهنده ترین و کلافه کننده ترین مشکلات خودروهای جدید، تاخیر بسیار زیاد پدال گاز در آنهاست. به این معنی که زمان شروع حرکت و در دور موتور پایین (معمولا دور موتور کمتر از 3000)، خودرو به اندازه ای که راننده پدال گاز را فشار می دهد، گاز نمی خورد و پاسخ و حرکت خودرو با کندی همراه است. این تاخیر در رفتار خودرو و پدال گاز، به دلیل استفاده از دریچه گاز برقی است که برای کاهش آلایندگی خودرو استفاده می گردد.

با ریمپ ایسیو می توان تنظیمات را به گونه ای تغییر داد که رابطه پدال گاز و دریچه گاز خطی شود و تاخیر و کندی به طور کلی از بین برود (بدون افزایش محسوس آلایندگی خودرو).

 

مزایای کلی ریمپ ایسیو چانگان CS35  در کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ و تیونینگ خودرو در کرج و استان البرز

بهترین-مرکز-ریمپ-در-کرج-و-استان-البرز

کاهش مصرف بنزین

بهبود بسیار چشمگیر عملکرد گیربکس در مدل های اتومات

افزایش توان و گشتاور موتور

حل مشکل واماندگی در دنده عقب (که بسیار شایع است)

رفع کپ اولیه و تاخیر در پدال گاز

کاهش افت توان خودرو در حالت کولر روشن

اصلاح دمای فن موتور در حالت کند، تند و موتور خاموش

برطرف کردن مشکل کشش ضعیف خودرو

حذف خطای کاتالیست

افزایش شتاب خودرو

بهبود وضعیت سیستم ترمز خودرو

مشاوره رایگان:

ما در کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ با دو سال ضمانت ریمپ، آماده ارائه هرگونه مشاوره و خدمات در زمینه ریمپ و تیونینگ خودروهای داخلی و خارجی به شما مراجعه کنندگان عزیز هستیم. مسیرهای ارتباطی شما با مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *