سرامیک بدنه خودرو

پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو – خیلی ها به تمیز و براق بودن خودروی خود اهمیت می دهند و اصلا نمی توانند ببینند که خط و خشی روی بدنه ماشینشان بیفتد. شاید شما هم دیده باشید که این افراد از ترس ایجاد خراش های سطحی روی بدنه خودرو و یا حتی کثیف شدن و… ، خیلی کم از خودروی خود استفاده می کنند و همیشه ترجیح می دهند خودروشان در پارکینگ باشد. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به مراقبت از خودروی خود اهمیت می دهید، پیشنهاد می کنیم حتما ادامه این مقاله که درباره پوشش سرامیکی خودرو می باشد را بخوانید. این پوشش ها که برای محافظت و زیبایی بیشتر روی خودروها به کار می رود، مزایا و معایبی دارند که خوب است درباره آن بیشتر بدانید.

پس با ما در “کلینیک کریمی تیونینگ” – بهترین مرکز ریمپ کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با جزئیات پوشش سرامیکی خودرو (پوشش نانو سرامیکی) بیشتر آشنا کنیم:

 

پوشش نانو سرامیکی خودرو چیست؟

پوشش نانو سرامیکی خودرو

پوشش نانو سرامیکی نوعی پلیمر نانویی است که باعث محافظت بیشتر از رنگ بدنه خودرو می شود. این مایع پلیمری را روی رنگ خودرو می زنند که باعث ایجاد پیوند شیمیایی قوی بین آنها می شود. بعد از خشک شدن، بدنه خودرو بسیار براق، شفاف و درخشان می شود و این براقیت تا سال های سال باقی می ماند.

علاوه بر براق شدن و زیبایی بدنه خودرو، پوشش سرامیکی باعث ایجاد لایه محافظتی بسیار قوی روی رنگ و بدنه نیز می شود که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

جنس پوشش سرامیک خودرو

جنش پوشش سرامیک بدنه خودرو از سیلیکون دی اکسید طبیعی (تشکیل شده از کوارتز و شن) و یا از ترکیب آلومینیوم اکسید و تیتانیوم اکسید است که با استفاده از فناوری نانو تهیه می شود.

کاهش قیمت خودرو با این ایرادهای فنی و اساسی

 

مزایا و معایب پوشش نانو سرامیکی خودرو

پوشش سرامیک بدنه خودرو

سرامیک خودرو هم مانند دیگر فناوری ها دارای مزایا و معایبی است که بهتر است قبل از اقدام برای انجام آن روی خودروتان، درباره آن بیشتر بدانید تا با چشمانی باز انتخاب کنید.

مزایای سرامیک بدنه خودرو

محافظت در برابر اشعه UV

پوشش نانو سرامیکی خودرو مانند ضدآفتاب عمل می کند و از اکسید شدن رنگ بدنه خودرو که به مرور زمان باعث کدر شدن و از بین رفتن نمای براق خودرو می شود، جلوگیری می کند. پوشش سرامیکی مانند یک لایه محافظ قوی از تاثیر مخرب نور آفتاب و اشعه UV و همچنین مواد شیمیایی و آلاینده ها، فضولات پرندگان و… روی بدنه خودرو و رنگ آن جلوگیری می کند.

درخشندگی و برق زدن دلبرانه

این مورد همیشه مورد توجه عاشقان خودرو و ماشین بازهاست که ماشینشان برق بزند و بدرخشد. با پوشش سرامیکی خودرو می توانید عکس خود را روی بدنه خودرو ببینید، چه چیزی بهتر از این!

عدم نیاز به شستشوی ماشین

پوشش سرامیکی خودرو علاوه بر آنکه باعث می شود خودرو برق بزند و بدرخشد، از کثیف شدن آن هم تا حد زیادی جلوگیری می کند. همان طور که گفتیم این پوشش کثیفی ها را به خود نمی گیرد و لکه های قطرات آب و باران روی آن باقی نمی ماند. ضمن اینکه در صورت نیاز به شستن خودرو، به راحتی با یک دستمال کشیدن ساده، مشکل حل می شود و نیاز به آب و کف زدن های مرسوم نیست.

دلایل روشن شدن چراغ چک خودرو + کمک ریمپ ایسیو برای حل آن

 

معایب سرامیک بدنه خودرو

عدم محافظت در برابر ضریه های سنگین

بعضی افراد فکر می کنند با ایجاد این پوشش روی بدنه خودرو، می توانند یک سپر ضد ضربه و ضد خراش 100 درصدی ایجاد کنند. این لایه پوششی فقط در برابر خط و خراش های سطحی مقاومت ایجاد می کند و معجزه ای در برابر ضربه های سنگین و برخورد محکم و عمیق اشیا و اجسام با خودرو محسوب نمی شود.

زمان بر بودن پروسه انجام آن

سرامیک کردن خودرو یک کار ظریف و حساس است و باید با حوصله و دقت انجام شود. ضمن اینکه سرامیک کردن خودرو به صورت دستی انجام می شود و چندین مرحله دارد که هر بار نیاز است منتظر خشک شدن آن بمانید تا کار تمیز و درست از آب درآید. بنابراین چندین روز زمان نیاز دارد.

نیاز به مهارت دارد

پوشش های نانو سرامیک به آسانی در دسترس همه است و هر کسی می تواند خودش آن را تهیه و روی خودرو بزند. اما اگر مهارت آن را نداشته باشد، نه تنها خودرو زیبا و جذاب نمی شود، بلکه بدشکل می شود و لایه یکنواخت و یکدستی روی آن ایجاد نمی شود.

گران بودن و هزینه بالا

البته باز هم این مورد بستگی به فاکتورهای گوناگونی دارد اما به طور کلی هزینه کارهای تزئیناتی روی خودرو بسیار بالاست. مخصوصا سرامیک کردن خودرو که گفتیم زمان بر است و نیاز به مهارت دارد.

ریمپ دنا پلاس و دنا پلاس توربو اتومات و دنده ای

 نگاهی به مزایای ریمپ ایسیو در کلینیک کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ و تیونینگ خودرو در کرج و استان البرز

ریمپ ایسیو در کریمی تیونینگ

ریمپ ایسیو در کرج

آیا می دانید که ریمپ ایسیو مزایای فوق العاده ای دارد که می توانید از آن برای بهبود کیفیت خودرو و رانندگی با آن و کاهش مشکلات و خرابی های قطعات مهم و گران قیمت موتور بهره ببرید. ریمپ ایسیو می تواند بسیاری از مشکلات نرم افزاری خودروهای داخلی را برطرف نماید و همچنین اقدامی بسیار ضروری برای خودروهای وارداتی است. زیرا این خودروها از نظر برنامه ریزی ایسیو با توجه به بنزین مصرفی کشور ما نقص عمده دارند و یا با شرایط آب و هوایی ایران هماهنگ نیستند. و حتما باید در تنظیمات آنها بازنگری صورت بگیرد تا توان موتور و کیفیت خودرو افزایش یابد.

مشاوره رایگان:

ما در کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ با دو سال ضمانت ریمپ، آماده ارائه هرگونه مشاوره و خدمات در زمینه ریمپ و تیونینگ خودروهای داخلی و خارجی به شما مراجعه کنندگان عزیز هستیم. مسیرهای ارتباطی شما با مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *