ریمپ هیوندای اکسنت

هیوندای اکسنت ، خودروی جذاب و باکیفیت برند خودروسازی کره ای هیوندای، سال هاست که در بسیاری از کشورها با نام های متعدد تولید و عرضه می شود. دلیل استقبال از این خودرو، کیفیت بسیار بالا و در عین حال، قیمت مقرون به صرفه آن است. هیوندای اکسنت جدید در ایران دارای دو نوع وارداتی و مونتاژی (توسط شرکت کرمان موتور) می باشد که در ادامه به مزایای ریمپ ایسیو و تغییرات مثبتی که در آن ایجاد می کند، بیشتر می پردازیم.

پس با ما در “کلینیک کریمی تیونینگ”بهترین مرکز ریمپ و تیونینگ انواع خودروهای داخلی و وارداتی در کرج و استان البرز – همراه باشید:

 

معرفی هیوندای اکسنت – HYUNDAI ACCENT

نمای پشتی هیوندای اکسنت

هیوندای اکسنت از آن خودروهایی است که تولید آن در طول سال ها ادامه یافته و در بسیاری از کشورهای دنیا عرضه شده است. نسل های قدیمی تر آن را با نام هیوندای ورنا می شناسند و اکسنت نام نمونه های فیس لیفت شده و جدید آن است. زیبایی ظاهری، کیفیت بسیار مطلوب و قیمت مناسب از دلایل اصلی استقبال از این خودرو می باشد.

مشخصات فنی هیوندای اکسنت

حجم موتور: 1591 سی سی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 122 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 156 نیوتون متر در 4250 دور در دقیقه

استاندارد آلایندگی: یورو 5

مدل ایسیو نصب بر هیوندای اکسنت

ایسیو KEFICO 

 

ایرادات نرم افزاری هیوندای اکسنت که با ریمپ ایسیو برطرف می شود

موتور هیوندا اکسنت

مشکل در شتاب اولیه و تاخیر پدال گاز

وجود دریچه گاز برقی، اصلی ترین عامل تاخیر پدال گاز و ایجاد کندی و ضعف در شتاب اولیه خودرو است. دریچه گاز برقی برای پایین آوردن میزان آلایندگی خودرو استفاده می شود که باعث می شود رفتار خودرو با کندی همراه باشد، مخصوصا در دور موتورهای پایین.

با ریمپ ایسیو می توان رابطه دریچه گاز و پدال گاز را خطی کرد و بدون اینکه آلایندگی خودرو افزایش یابد، شتاب اولیه را تا حد مناسبی افزایش داد و بهبود بخشید.

ضعف در گیربکس و مشکل در تعویض دنده

گیربکس هیوندا اکسنت در مواقعی که نیاز به سرعت و شتاب بالا وجود دارد، آن طور که باید، خودرو را همراهی نمی کند و تعویض دنده در آن با کندی صورت می گیرد. مخصوصا در سربالایی ها که دائما دنده خودرو به دنده های پایین تر بر می گردد و باعث می شود خودرو کم بیاورد.

با تغییر در ضرایب دنده گیربکس می توان این مشکل را کاملا حل نمود. می دانید که چنین مشکلی در گیربکس علاوه بر اینکه بسیار کلافه کننده است، می تواند خطرناک هم باشد. اما ریمپ ایسیو می تواند عملکرد گیربکس را به خوبی، تند و تیز کند.

افزایش عمر گیربکس اتومات با چند نکته ساده!

 

مزایای کلی ریمپ ایسیو هیوندای اکسنت در کلینیک تخصصی ریمپ کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ کرج

نمای داخل کابین هیوندای اکسنت

کاهش مصرف سوخت هیوندا اکسنت

افزایش توان موتور به میزان 10 تا 12 اسب بخار

افزایش گشتاور خودرو به میزان 15 نیوتن متر

رفع مشکل تاخیر پدال گاز

رفع کپ اولیه و مشکل در شتاب گیری

اصلاح دمای موتور و شروع به کار فن

بهبود عملکرد گیربکس (رفع دنده مرده – بهبود معکوس – رفع ضربه هنگام تعویض دنده و افزایش ریسپانس گیربکس)

ایجاد بک فایر

افزایش کاتاف و قابلیت ایجاد کاتاف رگباری

حذف محدودیت سرعت و بیشینه کردن آن

بهبود شتاب صفر تا صد

برطرف کردن کامل مشکل ناک خودرو

رفع خطای سنسور دوم اکسیژن

 

خدمات ریمپ ایسیو در کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز

قیمت ریمپ در کرج

در کلینیک تخصصی “کریمی تیونینگ”، تمامی اصول حرفه ای و تخصصی ریمپ و تیونینگ خودرو در بالاترین سطح کیفیت و با استفاده از نرم افزارها و تجهیزات اورجینال و آپدیت انجام می شود. انجام هزاران مورد ریمپ ایسیو در انواع داخلی و خارجی و رضایتمندی نزدیک به 100 درصدی مشتریان این مجموعه، نشان از صداقت ما در ارائه خدمات است.

کریمی تیونینگ به عنوان یکی از حرفه ای ترین ها و باسابقه ترین ها در این زمینه، ریمپ ایسیو را برای هر خودرو به صورت اختصاصی و با توجه به نیازهای مشتری و ظرفیت و پتانسیل خودرو انجام می دهد. ریمپ ایسیو در کلینیک کریمی تیونینگ دارای ضمانت 2 ساله می باشد و این یعنی اطمینان و کیفیت.

مسیرهای ارتباطی شما با مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *