ریمپ FMC T5 یا ریمپ فردا t5

کلینیک تخصصی ریمپ کریمی تیونینگ” به عنوان بهترین مرکز ریمپ تخصصی انواع خودروهای خارجی و ایرانی در کرج و استان البرز، ریمپ فردا t5 یا همان ریمپ FMC T5 را با بهترین کیفیت ارائه می دهد تا مالکان این خودرو بتوانند کیفیت بسیار بالاتری را در خودروی خود تجربه کنند. در واقع تمام خودروهای جدید به دلیل ناهماهنگی های بسیاری که در برنامه ایسیوی آنها به چشم می خورد، به ریمپ ایسیو، نیاز فوری دارند که در ادامه، بیشتر توضیح خواهیم داد.

پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

 

معرفی خودرو FMC T5

نمای عقبی فردا t5

فردا t5 یا همان FMC T5، خودروی کراس اور متعلق به کمپانی خودروسازی چینی دانگ فنگ است که برای اولین بار د رسال 1400 وارد بازار خودروی ایران شد. این خودرو با داشتن ظاهری به روز و مدرن و همین طور امکانات رفاهی و آپشن های سطح متوسط، توانسته توجهات مطلوبی را به خود جلب نماید. اما خب به اندازه رقبای خود یعنی فیدلیتی یا تیگو 7 پرو، مورد استقبال نیست.

با این حال، نمایندگی ها و خدمات پس از فروش قوی و همین طور قیمت پایین تر فردا t5 باعث شده تا جذابیت بیشتری برای خریداران ایجاد نماید.

مشخصات فنی و موتوری FMC T5

حجم موتور: 1500 سی سی بنزینی دارای سیستم توربو شارژ

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 156 اسب بخار در 5000 دور بر دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 230 نیوتن متر در 1750 الی 4600 دور بر دقیقه

نوع جعبه دنده: گیربکس اتوماتیک 6 سرعته AT

استاندارد آلایندگی: یورو 5

 

چرا ریمپ فردا t5 ضروری است؟ چرا FMC T5 به ریمپ ایسیو نیاز دارد؟

موتور FMC T5

ضعف پیشرانه

این خودروی شاسی بلند، با حجم موتور 1500 سی سی، بدون هیچ توضیحی کاملا مشخص است که با ضعف جدی مواجه می باشد و حتی اضافه شدن سیستم توربو شارژ در آن، تاثیری در کاهش این ضعف ندارد. اساسا اعدادی هم که برای توان موتور و گشتاور آن اعلام می شود، نادرست هستند و خودرو، موتوری ضعیف تر از این حرف ها دارد.

البته بخشی از این ضعف و کمبود نیروی محرکه، مربوط به تنظیمات ایسیو است که با ریمپ از بین می رود. مشکلاتی مانند رعایت استانداردهای آلایندگی بالا و همین طور تنظیمات دریچه گاز برقی، باعث می شود توان و گشتاور واقعی خودرو به نمایش درنیاید. ریمپ ایسیو کمک می کند این تنظیمات به صورت بهینه تری اعمال شوند و در نتیجه، تا 15 الی 20 درصد به قوای محرکه موتور اضافه گردد.

ناهماهنگی با بنزین ایران

خودرویی که دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است، با بنزین های بی کیفیت دچار ضعف و ناهماهنگی های شدید می شود که در نهایت، علاوه بر افزایش مصرف سوخت در آن و همین طور کاهش قدرت و شتاب گیری، می تواند به موتور نیز آسیب وارد کند و طول عمر آن را کاهش دهد.

برای این خودرو، عدد اکتان بنزین در حدود 92 اعلام شده است که پیدا کردن چنین بنزین باکیفیتی، هم بسیار سخت است و هم بسیار پرهزینه. تنها راه حلی که کمک می کند حساسیت موتور به بنزین از بین برود، ریمپ ایسیو است. با ریمپ ایسیو، پیشرانه با بنزین بی کیفیت هماهنگ شده و تنطیمات ایسیو بر مبنای استفاده از بنزین موجود در جایگاه های سوخت ایران برنامه ریزی می شود.

و همین طور مشکلات دیگری مانند:

بالا بودن نرخ مصرف بنزین

مشکلات رفتاری گیربکس اتومات

شتابگیری ضعیف، ناک زدن موتور

داغ بودن موتور و بالا بودن دمای شروع به کارکرد فن

و… 

 

مزایای کلی ریمپ فردا t5 در کریمی تیونینگ

 

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز1. کاهش مصرف سوخت تا یک لیتر

2. افزایش توان و گشتاور موتور تا 10 الی 15 درصد

3. رفع کامل تاخیر پدال گاز

4. حل مشکل ناک موتور و هماهنگ کردن پیشرانه با بنزین موجود در ایران

5. رفع لگ Lag توربو – تاخیر در به مدار آمدن سیستم توربو

6. آپدیت برنامه گیربکس و افزایش سرعت در عملکرد و ریسپانس گیربکس اتومات

7. افزایش بیشینه سرعت و حذف کاتاف

8. اصلاح و کاهش دمای شروع به کارکرد فن موتور

 

کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ کرج و استان البرز

کریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *