قیمت فول ریمپ ایسیو

فول ریمپ ایسیو شرایطی بسیار عالی برای ایجاد بازدهی بهتر در خودرو را فراهم می کند که شامل بخش های مختلفی از موتور و خودرو می شود. نکات مهمی در خصوص ریمپ ایسیو وجود دارد که لازم است با آنها آشنایی پیدا کنید. اما نگران نباشید همه این نکات را در ادامه به شما خواهیم گفت.

پس با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” – بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو، تیونینگ و برق خودرو در کرج و استان البرز – همراه باشید:

 

انواع ریمپ ایسیو چیست و چه کاربردی دارد؟

فول ریمپ ایسیو

ریمپ ایسیو انواع متعددی دارد و همین موضوع باعث می شود تا برای هدف های مختلفی هم کاربرد داشته باشد. در واقع هر فردی، با هر نوع خودرویی می تواند متقاضی انجام ریمپ ایسیو باشد و فول ریمپ ایسیو یکی از انتخاب های اصلی و مناسب برای این منظور است.

اگر بخواهیم برای ریمپ ایسیو یک دسته بندی کلی و اصلی در نظر بگیریم، قطعا 3 دسته زیر، بهترین معرفی و توضیح را به همراه خواهد داشت که شما را با ماهیت آن به طور کامل آشنا می سازد. از آنجایی که در مراکز ریمپ گوناگونی که در سطح شهرها در دسترس هستند، معمولا پکیج های مختلفی برای ریمپ ایسیو ارائه داده می شود، آشنایی با یک دسته بندی کلی به شما کمک می کند تا در زمان انجام ریمپ، آگاهانه تر تصمیم بگیرید.

 بنابراین فرقی نمی کند که ریمپ را در کدام مرکز تخصصی انجام دهید، در هر صورت، ریمپ ایسیو خارج از این دسته نخواهد بود:

1. ریمپ ارزان – ریمپ تک پارامتری

ریمپ تک پارامتری یا ریمپ ارزان، یکی از انتخاب های بسیار عالی برای صاحبان خودروهاست که باعث می شود شرایط خودروی خود را در مواردی که مد نظر دارند، تغییر دهند و بهینه سازی نمایند. انجام ریمپ تک پارامتری برای افراد زیر مناسب است:

  • افرادی که نمی توانند هزینه زیادی برای فول ریمپ ایسیو پرداخت نمایند و از طرفی از بابت برخی ایرادات فنی در خودروشان دچار مشکلات فراوانی هستند. مثلا بالا بودن دمای فن موتور که به شدت برای موتور مخرب است و ممکن است خسارت هایی مانند واشر زدن و… را ایجاد کند.
  • افرادی که فول ریمپ ایسیو را انجام داده اند و خواهان اعمال تغییرات جزئی بعد از آن هستند.

2. فول ریمپ ایسیو

فول ریمپ ایسیو شامل تغییرات کلی در برنامه ایسیو است و تمام مشکلات و ایرادات نرم افزاری در ایسیو را برطرف می سازد. بنابراین با انجام فول ریمپ ایسیو، می توانید شاهد تغییرات بزرگ و بهینه سازی های کلی در خودرو و موتور آن باشید. از جمله:

  • افزایش توان و گشتاور موتور
  • کاهش مصرف سوخت
  • رفع تاخیر پدال گاز و رفع لگ توربو (در خودروهای توربویی)
  • بهبود شتابگیری در خودرو و کاهش شتاب 0 تا 100 خودرو
  • اصلاح دمای آب
  • هماهنگ سازی خودرو با بنزین ایران
  • رفع خطاهای کاذب ایسیو
  • حل مشکل چوب شدن پدال گاز
  • حل مشکلات رفتاری گیربکس اتومات
  • و…

یک نکته:

انجام فول ریمپ ایسیو مزایای بسیار بیشتری در مقایسه با ریمپ تک پارامتری دارد. هزینه آن در مقایسه با تعداد پارامترهایی که مورد تغییر قرار می گیرند، بسیار اقتصادی تر و به صرفه است.

3. ریمپ مسابقه ای

ریمپ مسابقه ای هم یک سطح بالاتر و تخصصی تر از انجام ریمپ در ایسیو است که با به کارگیری و نصب لوازم افتر مارکت و تقویت موتور همراه می باشد. این نوع ریمپ تنها به درد افرادی می خورد که قصد شرکت در مسابقات ماشین سواری در پیست های مسابقه ای را دارند.

 

قیمت فول ریمپ ایسیو

هزینه و قیمت ریمپ در مراکز مختلف، متفاوت است. در واقع هر مرکز با توجه به سابقه، دانش و مهارتی که دارد، دستمزد و قیمت ریمپ را تعیین می کند. اما خوشبختانه، تعرفه ریمپ در مراکز تخصصی، تقریبا یکسان است و نکته بسیار مهم درباره آن، این است که قیمت ریمپ کمتر از مراکز تخصصی و یا بیشتر از آن، به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

هیچ مرکزی نمی تواند به بهانه تخصصی بودن خدمات، هزینه ای بالاتر از تعرفه را طلب نماید و مراکز غیر تخصصی با ارائه خدمات ارزان تر، در واقع در حال کلاهبرداری از مشتریان هستند. چرا که این خدمات غیر تخصصی در نهایت به ضرر شما است و به ایجاد خسارت های بسیار سنگین در خودروی شما منجر خواهد شد.

اطلاع از قیمت فول ریمپ ایسیو (کلیک کنید)

کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرزدر کلینیک تخصصی “کریمی تیونینگ”، تمامی اصول حرفه ای و تخصصی ریمپ و تیونینگ خودرو در بالاترین سطح کیفیت و با استفاده از نرم افزارها و تجهیزات اورجینال و آپدیت انجام می شود. انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو در انواع داخلی و خارجی و رضایتمندی نزدیک به 100 درصدی مشتریان این مجموعه، نشان از صداقت و حرفه ای بودن کریمی تیونینگ در ارائه خدمات است.

کریمی تیونینگ به عنوان یکی از حرفه ای ترین ها و باسابقه ترین ها در این زمینه، ریمپ ایسیو را برای هر خودرو به صورت اختصاصی و با توجه به نیازهای مشتری و ظرفیت و پتانسیل خودرو انجام می دهد. ریمپ ایسیو در کلینیک کریمی تیونینگ دارای ضمانت 2 ساله می باشد و این یعنی اطمینان و کیفیت.

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *