ریمپ تویوتا کمری قدیم و جدید

ریمپ تویوتا کمری، کمک زیادی به رفع مشکلات نرم افزاری در این خودرو می نماید و جالب است بدانید که رضایت مالکان این خودرو بعد از ریمپ آن، باعث شده استقبال از ریمپ خودروهای خارجی به شدت افزایش یابد، زیرا در گذشته، طرز فکر خیلی از مردم به این صورت بود که ریمپ به درد خودروهای خارجی و کلاس بالا نمی خورد که این موضوع، کاملا اشتباه است و دلیل آن را در ادامه، بیشتر توضیح خواهیم داد.

پس با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” – بهترین مرکز ریمپ کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با تغییرات مثبت و مزایای ریمپ تویوتا کمری بیشتر آشنا کنیم:

 

معرفی خودرو تویوتا کمری قدیم و جدید در ایران

عکس تویوتا کمری

تویوتا کمری از زمان اولین عرضه خود در بازار ایران، همواره یکی از پرطرفدارترین خودروها بوده است و البته دلیل آن، کیفیت بسیار بالایی است که این خودروی ژاپنی دارد. تویوتا کمری در نسل های مختلف و در تیپ های گوناگونی عرضه شده است که هر بار، تغییراتی ظاهری (فیس لیفت) نیز در آن اتفاق افتاده تا ظاهری لوکس تر و عامه پسندتر پیدا کند.

نسل ها و تیپ های تویوتا کمری در ایران:

  • XV30 در سه تیپ GLi ، XLi و 6 سیلندر Grande
  • XV40 در سه تیپ GLX ، GLi و SE
  • XV50 در دو تیپ GLi و GLX (هیبریدی و بنزینی)

XV70، آخرین نسل از تویوتا کمری است.که از سال 2017 وارد بازار جهانی شده است اما مدل های آن در ایران به دلیل ممنوعیت واردات خودرو، حضور ندارند.

مشخصات فنی و موتوری تویوتا کمری

حجم موتور: 2494 سی سی بنزینی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 181 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 235 نیوتن متر در 4100 دور در دقیقه

نوع جعبه دنده: اتوماتیک تیپ ترونیک

استاندارد آلایندگی: یورو 5

نوع ایسیو نصب بر روی تویوتا کمری

ایسیو DENSO

ریمپ تویوتا کمری قدیم و جدید و به طور کلی ریمپ ایسیو خودروهای ژاپنی.به دلیل متفاوت بودن نوع ایسیو آنها با مدل خودروهای اروپایی و چینی، پیچیدگی بیشتری دارد و به تخصص، تجربه و تجهیزات پیشرفته و اورجینال نیازمند می باشد. بنابراین پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان ریمپ این گونه خودروها را به دست افرادی که تجربه و تخصص لازم و مرکز مجهز را ندارند، نسپارید.

ریمپ تویوتا هایلوکس – افزایش توان و کشش + بهبود عملکرد گیربکس

 

چرا ریمپ تویوتا کمری ضروری است؟ چرا تویوتا کمری به ریمپ ایسیو نیاز دارد؟

موتور تویوتا کمریریمپ ایسیو یک اقدام بسیار ضروری برای تمام خودروهای داخلی و وارداتی است. در واقع هر ایسیو دارای یک برنامه فابریکی است که بر اساس قوانین مربوط به سازمان های نظارتی مختلف طراحی شده است.و همین طور با توجه به خاستگاه خودرو و شرایط آب و هوایی حاکم بر منطقه آن.

بنابراین، بسیار طبیعی است که این برنامه با شرایط واقعی و موجود در کشور ما هماهنگی نداشته باشد (حتی درباره خودروهای تولید داخل). به طور مثال، خودروهای داخلی و خارجی، همگی دارای استاندارد آلایندگی بالا در حد یورو 5 و یورو 6 هستند. حال اینکه در جایگاه های سوخت کشور ما، بنزین یورو 2 و یورو 3 عرضه می شود. این عدم هماهنگی، همان دلیل اصلی برای انجام ریمپ ایسیو است که باعث می شود تمام شرایط در برنامه ایسیو اصلاح گردد و بهترین راندمان و بازدهی به موتور بازگردانده شود.

تاخیر در پدال گاز:

علاوه بر ناهماهنگی ها، محدودیت های برنامه ایسیو خودروها و همچنین تویوتا کمری نیز می تواند از دلایل ضرورت ریمپ باشد. وجود دریچه گاز برقی در خودروهای امروزی و الزام آنها به رعایت استانداردهای آلایندگی، باعث شده تا خودرو با کندی بسیار نمایانی در دورهای موتور پایین مواجه باشد.

اگر مالک تویوتا کمی هستید، حتما متوجه شده اید که خودرو در شروع حرکت گاز نمی خورد و شتاب بسیار کمی دارد. دلیل این موضوع، تنظیمات ایسیو است که اجازه باز شدن به دریچه گاز برقی را نمی دهد. ریمپ ایسیو این مشکل را به طور کامل و دائمی برطرف می نماید.

کمبود توان و گشتاور موتور:

یکی دیگر از مشکلات ناشی از برنامه ریزی و کالیبراسیون اشتباه در ایسیو تویوتا کمری، محدودیت هایی است که در موتور ایجاد شده و منجر به کاهش توان و بازدهی موتور گشته است. اصلاح جداول پاشش سوخت، جرقه زنی و تنظیم موتور، کمک می کند توان، گشتاور و شتاب بسیار چشمگیرتری در آن ایجاد شود و موتور خودرو، بدون اضافه کردن لوازم کمکی، به خوبی تقویت شود.

و همچنین مشکلات دیگری همچون: مشکلات رفتاری گیربکس اتومات و کندی های ناشی از آن، بالا بودن دمای شروع به کار فن موتور، حساسیت زیاد به بنزین ایران و ناک موتور، ضعف در شتابگیری، بالا بودن نرخ مصرف بنزین و… .

 

مزایای کلی ریمپ تویوتا کمری در کلینیک کریمی تیونینگ – بهترین مرجع تخصصی ریمپ ایسیو در کرج و استان البرز

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز

 

  • کاهش مصرف سوخت تا یک لیتر
  • رفع تاخیر و کپ در شروع حرکت
  • افزایش توان و افزایش گشتاور موتور به میزان 15 – 20 درصد
  • رفع کامل تاخیر پدال گاز و بهبود شتاب اولیه
  • افزایش کشش خودرو مخصوصا در سربالایی ها
  • بهبود عملکرد گیربکس و حل مشکلات رفتاری و کندی آن
  • افزایش کاتاف
  • اصلاح دمای آب و شروع کارکرد فن موتور
  • کاهش زمان شتاب صفر تا صد
  • حذف محدودیت سرعت
  • حذف خطاهای کاذب ایسیو

ریمپ تویوتا کمری قئیم و جدید و انواع خودروهای ژاپنی در کریمی تیونینگ

در کلینیک تخصصی “کریمی تیونینگ”، تمامی اصول حرفه ای و تخصصی ریمپ و تیونینگ خودرو در بالاترین سطح کیفیت و با استفاده از نرم افزارها و تجهیزات اورجینال و آپدیت انجام می شود. انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو در انواع داخلی و خارجی (خودروهای اروپایی، ژاپنی، کره ای و چینی) و رضایتمندی نزدیک به 100 درصدی مشتریان این مجموعه، نشان از صداقت ما در ارائه خدمات است.

کریمی تیونینگ به عنوان یکی از حرفه ای ترین ها و باسابقه ترین ها در این زمینه، ریمپ ایسیو را برای هر خودرو به صورت اختصاصی و با توجه به نیازهای مشتری و ظرفیت و پتانسیل خودرو انجام می دهد. ریمپ ایسیو در کلینیک کریمی تیونینگ دارای ضمانت 2 ساله می باشد و این یعنی اطمینان و کیفیت.

مسیرهای ارتباطی شما با مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *