ریمپ تویوتا هایلوکس در کرج

تویوتا هایلوکس ، وانت شهری محبوب و پرفروش برند خودروسازی ژاپنی تویوتا، یکی از خودروهای کاربردی و جذاب برای طرفداران این مدل خودروها می باشد. کیفیت بسیار بالا و چند منظوره بودن کاربری آن، باعث شده که مدل های قدیمی آن هم پرفروش باشند و بازار داغی در خرید و فروش خودرو داشته باشند. با این حال باید بگوییم که تویوتا هایلوکس هم دارای ایرادات نرم افزاری متعددی است که باید با ریمپ ایسیو برطرف گردد.

پس با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ”بهترین مرکز ریمپ کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با تغییرات مثبت و مزایای ریمپ ایسیو در خودرو تویوتا هایلوکس بیشتر آشنا کنیم:

 

 

معرفی خودرو تویوتا هایلوکس Toyota Hilux

تویوتا هایلوکس 2021

تویوتا هایلوکس از محبوب ترین و شناخته شده ترین خودروهای برند تویوتا در جهان است که به دلیل امکانات زیاد و کیفیت بالا، طرفداران زیادی هم در دنیای علاقمندان به رشته آفرود پیدا کرده است. در ایران این خودرو در دو تیپ دنده ای و اتومات به بازار عرضه شده. اما مدل 2016 به بعد آن، فقط از نوع دوکابین و با موتور 2700 سی سی به داخل کشور وارد شده است.

مشخصات فنی و موتوری تویوتا هایلوکس

حجم موتور: 2694 سی سی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 158 اسب بخار در 5200 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 241 نیوتون متر در 3800 دور در دقیقه

استاندارد آلایندگی: یورو 4

 

آشنایی با ایسیو نصب بر روی خودرو تویوتا هایلوکس

ایسیو دنسو تویوتا هایلوکس

ایسیو دنسو DENSO

ریمپ تویوتا هایلوکس و به طور کلی ریمپ ایسیو خودروهای ژاپنی به دلیل متفاوت بودن نوع ایسیو آنها با مدل خودروهای اروپایی، پیچیدگی بیشتری دارد. بنابراین پیشنهاد می شود که به هیچ عنوان ریمپ این گونه خودروها را به دست افرادی که تجربه و تخصص لازم را ندارند، نسپارید.

ریمپ و افزایش کاتاف غیر اصولی در مراکز متفرقه + خسارتها و آسیب خودرو

 

ایرادات فنی و نرم افزاری تویوتا هایلوکس که با ریمپ ایسیو برطرف می گردد

تویوتا هایلوکس دوکابین

تاخیر در پدال گاز

یکی از مشکلات اساسی تویوتا هایلوکس، وجود تاخیر بسیار زیاد و کلافه کننده آن در پدال گاز است. تاخیر پدال گاز به دلیل وجود دریچه گاز برقی در خودرو اتفاق می افتد و میزان باز شدن دریچه گاز توسط تنظیمات ایسیو تعیین و کنترل می شود. به همین دلیل، برای رعایت استانداردهای آلایندگی، ایسیو اجازه باز شدن زیاد دریچه گاز را نمی دهد و فشردن پدال گاز توسط راننده، نتیجه دلخواه را ندارد و با کندی و تاخیر همراه است.

با ریمپ ایسیو می توان این مشکل را بدون هیچ گونه هزینه اضافی برای خرید و نصب قطعات جانبی برطرف نمود و تنظیمات ایسیو و دریچه گاز برقی را تغییر داد.

کندی و ضعف در توان موتور و شتاب گیری

همان مسئله رعایت استانداردهای آلایندگی که گفته شد، روی شتاب گیری و توان واقعی موتور هم تاثیر منفی می گذارد. زیرا با تنظیماتی که برای رعایت این استانداردها صورت می گیرد، توان موتور بسیار محدود می شود و کمتر از میزان واقعی آن است.

با ریمپ ایسیو می توان این مشکل را هم کرد و توان، گشتاور و شتاب گیری در تویوتا هایلوکس را افزایش داد.

ضعیف بودن عملکرد گیربکس (در مدل های اتومات)

گیربکس تویوتا هایلوکس در معکوس کشیدن کندی و ضعف از خود نشان می دهد. البته این ضعف در رفتار گیربکس کلی است و فقط مربوط به معکوس کشیدن نیست. با ریمپ ایسیو، این ضعف و کندی در گیربکس به صورت چشمگیری کاهش می یابد و بهتر می شود.

 

مزایای کلی ریمپ ایسیو تویوتا هایلوکس در کلینیک کریمی تیونینگ – بهترین مرجع تخصصی ریمپ ایسیو در کرج و استان البرز

موتور تویوتا هایلوکس

کاهش مصرف سوخت تا یک لیتر

رفع تاخیر و کپ در شروع حرکت

افزایش توان خودرو به میزان 6 اسب بخار و افزایش گشتاور به میزان 15 – 20 نیوتن متر

رفع کامل تاخیر پدال گاز و بهبود شتاب اولیه

افزایش کشش خودرو مخصوصا در سربالایی ها

بهبود عملکرد گیربکس (در مدل های اتومات)

افزایش کاتاف و قابلیت ایجاد کاتاف رگباری مخصوص برای آفرود

اصلاح دمای آب و شروع کارکرد فن موتور

کاهش زمان شتاب صفر تا صد

حذف محدودیت سرعت

 

ریمپ انواع خودروهای ژاپنی در کریمی تیونینگ

در کلینیک تخصصی “کریمی تیونینگ”، تمامی اصول حرفه ای و تخصصی ریمپ و تیونینگ خودرو در بالاترین سطح کیفیت و با استفاده از نرم افزارها و تجهیزات اورجینال و آپدیت انجام می شود. انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو در انواع داخلی و خارجی (خودروهای اروپایی، ژاپنی، کره ای و چینی) و رضایتمندی نزدیک به 100 درصدی مشتریان این مجموعه، نشان از صداقت ما در ارائه خدمات است.

کریمی تیونینگ به عنوان یکی از حرفه ای ترین ها و باسابقه ترین ها در این زمینه، ریمپ ایسیو را برای هر خودرو به صورت اختصاصی و با توجه به نیازهای مشتری و ظرفیت و پتانسیل خودرو انجام می دهد. ریمپ ایسیو در کلینیک کریمی تیونینگ دارای ضمانت 2 ساله می باشد و این یعنی اطمینان و کیفیت.

مسیرهای ارتباطی شما با مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *