ریمپ هایما s8

هایما s8 یکی از تازه نفس ترین خودروهای چینی در بازار ایران است. با ریمپ هایما s8، مشکلات ناشی از تنظیمات اشتباه ایسیو که در آن به چشم می خورد، برطرف می شود و کیفیت عملکرد موتور افزایش می یابد. ریمپ ایسیو با بهینه سازی این تنظیمات، کمک می کند حداکثر توان موتور با کمترین میزان استهلاک قطعات به معرض نمایش گذاشته شود.

با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” – بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو، تیونینگ و برق خودرو در کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با مزایا و جزئیات ریمپ هایما 8s آشنا سازیم:

 

معرفی خودرو هایما s8

نمای عقبی هایما اس 8

هایما اس 8، خودروی کراس اور شهری از برند خودروسازی چینی هایما می باشد که توسط ایران خودرو در بازار عرضه می شود. قبلا هم از این برند، خودروهای کراس اور دیگری با نام هایما اس 5 و هایما اس 7 را شاهد بودیم. هایما S8 با داشتن ظاهری کاملا مدرن و طراحی حجیم، توانسته توجهات زیادی را به سوی خود جلب نماید. اما درباره کیفیت آن و همین طور ارزش خرید آن با این قیمت، بحث های بسیار زیادی وجود دارد.

شتاب هایما s8 به عنوان یکی از نقاط قوت آن معرفی می شود. با این حال، باید دید که در واقعیت نیز همین طور هست یا خیر چرا که خودروهای امروزی به دلایل متعددی، ممکن است دچار ضعف هایی در عملکرد موتور قرار بگیرند (که البته تا حد زیادی با ریمپ ایسیو قابل حل می باشند).

مشخصات فنی و موتوری هایما 8s

حجم موتور: 1594 سی سی بنزینی دارای توربو

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 192 اسب بخار در 5000 دور بر دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 293 نیوتن متر در 1500 تا 4500 دور بر دقیقه

نوع جعبه دنده: شش سرعته اتوماتیک

استاندارد آلایندگی: یورو 5

 

چرا ریمپ هایما s8 ضروری است؟ چرا هایما 8s به ریمپ ایسیو نیاز دارد؟

موتور هایما 8S

حساسیت زیاد پیشرانه به کیفیت بنزین و ایجاد صدای ناک

خودروهای جدید، به دلیل الزام به رعایت استانداردهای آلایندگی بالا در حد یورو 5 و یورو 6، حساسیت زیادی به بنزین های بی کیفیت و اکتان پایین دارند. این خودروها فقط باید با سوخت اکتان بالا (بنزین سوپر) تغذیه شوند و در غیر این صورت، با مشکلی به نام ناک موتور مواجه می شوند که به تدریج، باعث خرابی قطعات موتور و کاهش طول عمر آن می شود.

ناک موتور باعث ایجاد صدایی در موتور می شود که شبیه به هم خوردن قاشق و چنگال می باشد. منشا این صدا از احتراق پیش رس بنزین در محفظه موتور می باشد که موجب لغزیدن پیستون و برخورد آن با جداره سیلندر می شود. با این حال، باید بگوییم که منشا اصلی تمام این مشکلات، کالیبراسیون غلط در ایسیو بر مبنای بنزین یورو 5 و یورو 6 می باشد.

البته این تنظیمات تا زمانی که از بنزین باکیفیت (بنزین سوپر) در خودرو استفاده شود، هرگز به عنوان یک مشکل محسوب نمی شود. اما از آنجا که در شهرهای ایران، پیدا کردن بنزین باکیفیت در تمام جایگاه های سوخت امکانپذیر نیست و از طرفی قیمت بالایی دارد، بهتر است با ریمپ ایسیو به صورت دائمی برطرف شود. با ریمپ ایسیو و هماهنگ سازی آن با بنزین مصرفی در ایران، تمام مشکلات حل خواهد شد.

لگ توربو

در موتورهای توربو شارژ، مدت زمانی طول می کشد تا توربو به حداکثر دور راندمان برسد. در حین شتابگیری، زمانی که برای رسیدن به حالت Spool صرف می شود، خود را  به صورت یک مکث لحظه ای نشان می دهد که به لگ توربو مشهور است. لگ توربو در دور پایین به صورت تاخیر خود را نشان می دهد. با ریمپ ایسیو، می توان با اصلاح جدول بوست توربو این تاخیر را به حداقل رساند تا توربو در سریع ترین زمان به مدار وارد شود.

و همین طور مشکلات دیگری مانند: بالا بودن میزان مصرف سوخت، بالا بودن دمای آب موتور، مشکلات گیربکس اتوماتیک، ضعف در توان و گشتاور موتور، تاخیر در شروع حرکت و…

آیا ریمپ هایما s8، گارانتی خودرو را باطل می کند؟

کریمی تیونینگ برای رفع مشکلات گارانتی کلیه خودروها، ریمپ را بدون باز کردن قاب ecu و از طریق پورت دیاگ OBDII انجام می دهد. زیرا تمامی کارها با نظارت شرکت های معتبر و دستگاه های اورجینال ریمپ ایسیو انجام می شود؛ خیلی قاطعانه گفته می شود که هیچ کس با دستگاه دیاگ یا مشاهده ظاهر خودرو نمی تواند متوجه ریمپ بودن خودرو شود.

 

مزایای کلی ریمپ ایسیو هایما 8S در کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ در کرج و البرز

 

1. بهبود شتابگیری اولیه و ثانویه

2. افزایش قدرت موتور و گشتاور

3. کاهش مصرف سوخت

4. رفع ایراد ناک موتور و برطرف نمودن احتراق ناقص و هماهنگ کردن موتور با بنزین مصرفی در ایران

5. آپدیت گیربکس و رفع ایرادات آن

6. برطرف کردن کپ اولیه و تاخیر در شروع حرکت

7. کاهش دمای آب و اصلاح دمای شروع به کار فن

8. کاهش تاثیر کولر در افت توان خودرو

9. رفع خطای فرسودگی کاتالیست

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرزریمپ ایسیو در کریمی تیونینگ

کریمی تیونینگ از بهترین و باسابقه ترین مراکز ریمپ ایسیو است که هزاران مورد انجام ریمپ ایسیو روی خودروهای ایرانی و خارجی را با بالاترین میزان رضایت در کارنامه خود دارد. خدمات ریمپ در این مجموعه با ارائه ضمانت 24 ماهه انجام می شود تا خیالتان راحت باشد که هیچ مشکلی به وجود نمی آید.

مسیرهای ارتباطی شما با مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *