ریمپ رنو کپچر در کریمی تیونینگ کرج

رنو کپچر –  renault captur – یکی از پرفروش ترین محصولات کمپانی فرانسوی رنو در اروپاست. یک کراس اور شهری بسیار زیبا و جذاب، باکیفیت بالا و البته به صرفه و اقتصادی. این خودرو از سال 2003 و تاکنون تولید و عرضه می شود که نشان از استقبال بالا از این خودرو می باشد.

با ما در “کلینیک کریمی تیونینگ”بهترین مرکز ریمپ کرج و استان البرز – همراه باشید تا مزایای ریمپ ایسیو در خودروی رنو کپچر را با شما در میان بگذاریم:

 

معرفی رنو کپچر (renault captur)

نمای کناری رنو کپچر

رنو کپچر از سال 2003 در اروپا و از سال 1394 توسط ایران خودرو وارد ایران شده است. از این خودرو دو مدل با نام های Signature و Iconic در سال های 2013 و 2015 وارد بازار شده است که همگی با استقبال فراوان روبرو بوده است. مصرف پایین، استهلاک کم، طراحی زیبای بدنه و داخل کابین، داشتن گواهی 5 ستاره ایمنی اروپا و کیفیت ساخت بسیار بالا از نقاط قوت رنو کپچر است.

مشخصات رنو کپچر

حجم موتور: 1200 سی سی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 120 اسب بخار در 4900 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 190 نیوتن متر در 2000 دور در دقیقه

استاندارد آلایندگی: یورو 5

 

مشکلات و ایرادات نرم افزاری رنو کپچر که با ریمپ ایسیو قابل حل است

نمای داخل کابین رنو کپچر

شتاب اولیه ضعیف و تاخیر پدال گاز

همان طور که می دانید خودروهای جدید دارای دریچه گاز برقی هستند. این دریچه که توسط ایسیو کنترل می شود، اجازه باز شدن زیاد و هماهنگ با میزان فشردن پدال گاز در دورهای پایین موتور را ندارد. در واقع دریچه گاز برقی، خودرو را دچار یک محدودیت می کند تا میزان آلایندگی را کاهش دهد. به همین دلیل خودرو در شتاب گیری اولیه و شروع حرکت دارای ضعف و کندی می باشد.

با ریمپ ایسیو می توان این محدودیت ها را برداشت. تاخیر پدال گاز را برطرف کرد و شتاب گیری خودرو را به حالت عادی و معقول برگرداند.

افزایش توان و گشتاور خودرو رنو کپچر

یکی دیگر از محدودیت هایی که برای موتور خودروی کپچر ایجاد شده است، کاهش توان و گشتاور خودرو است. با اینکه خودرو یک کامپکت کوچک شهری است، اما موتور نسبتا قوی و پرقدرتی دارد که البته این را در حین رانندگی نشان نمی دهد. دلیل این موضوع هم محدودیت های ایسیو می باشد که به راحتی می توان با انجام ریمپ ایسیو آن را تغییر داد. ریمپ با اعمال تغییرات در جداول مختلف ایسیو، باعث بهبود توان خودرو و افزایش گشتاور آن می گردد.

 

مزایای کلی ریمپ ایسیو در کلینیک کریمی تیونینگ – بهترین و تخصصی ترین مرکز ریمپ در شهر کرج و استان البرز

ریمپ رنو کپچر

کاهش مصرف سوخت

افرایش توان و قدرت موتور

افزایش گشتاور موتور

رفع تاخیر پدال گاز

هماهنگ کردن خودرو با بنزین مصرفی در ایران

بهبود چشمگیر شتاب گیری خودرو

افزایش شتاب صفر تا صد خودرو

اصلاح و کاهش دمای موتور

رفع کپ حین حرکت

قابلیت حذف محدودیت دور موتور

افزایش سرعت

رفع خطای سنسور اکسیژن و رفع خطای کاتالیست

 

مشاوره رایگان و ریمپ ایسیو در کریمی تیونینگ

موتور رنو کپچر

کریمی تیونینگ تخصصی ترین و باسابقه ترین مرکز ریمپ در کرج می باشد که انجام هزاران مورد ریمپ ایسیو در انواع خودروهای داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد. این مرکز با بهره گیری از پرسنل مجرب و دوره دیده و استفاده از بهترین ابزارها و نرم افزارهای مدرن، اورجینال و آپدیت، قادر به انجام ریمپ و رفع هرگونه مشکل در خودروی شماست.

ضمن اینکه باید یادآور شویم که انجام ریمپ در انواع متعددی از خودروها به صورت انحصاری در مرکز ریمپ کریمی تیونینگ انجام می شود. ما با ارائه 2 سال گارانتی، نگرانی شما از بابت هر مشکلی را برطرف کرده ایم.

مشاوره رایگان:

ما در کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ با دو سال ضمانت ریمپ، آماده ارائه هرگونه مشاوره و خدمات در زمینه ریمپ و تیونینگ خودروهای داخلی و خارجی به شما مراجعه کنندگان عزیز هستیم. مسیرهای ارتباطی شما با مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *