کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو کرج و استان البرز

دنا پلاس توربو اتوماتیک، جدیدترین تیپ خانواده دنا از گروه خودروسازی ایران خودرو است که کیفیت بسیار مطلوبی دارد. به همین خاطر، استقبال خوبی هم از طرف مصرف کنندگان به دست آورده است. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با جزئیات و مزایای ریمپ دنا پلاس توربو اتومات آشنا سازیم.

گفتنی است که ریمپ دنا پلاس توربو اتوماتیک در کرج و استان البرز، به صورت انحصاری در کلینیک کریمی تیونینگ انجام می شود و تنها تعداد کمی از مراکز ریمپ در سرتاسر کشور قادر به انجام آن هستند که یکی از بهترین های این مراکز، کریمی تیونینگ است. پس با ما همراه باشید:

 

معرفی خودرو دنا پلاس توربو اتومات

نمای عقبی دنا پلاس توربو اتومات

دنا پلاس توربو اتوماتیک دارای قوای فنی قوی تر و نیز امکانات رفاهی بیشتری نسبت به دیگر تیپ های دنا مانند دنا معمولی، دنا پلاس و دنا پلاس توربو دنده ای می باشد. امکاناتی مانند: رینگ 16 اینچی با طرح جدید، فرمان برقی، فرمان چرمی با دوخت قرمز، سیستم پاور ویندوز و آنتی ترپ و شیشه های دودی عقب و همچنین کیسه های هوای جانبی.

مشخصات فنی و موتوری دنا پلاس توربو اتوماتیک – Dena Plus Turbo Automatic

حجم موتور: 1645 سی سی

نوع موتور: EF7 توربو شارژ

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 150 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 215 نیوتن متر در 2200 – 4800 دور در دقیقه

نوع جعبه دنده: 6 سرعته اتوماتیک

استاندارد آلایندگی: یورو 5

 

آشنایی با ایسیو نصب در دنا پلاس توربو اتومات

جلو آمپر دنا پلاس توربو اتومات

ایسیو AECS

این مدل ایسیو ساخت کشور چین است و برای اولین بار روی دنا پلاس توربو اتومات عرضه شده است و تا قبل از آن، تمامی خودروهای دارای موتور EF7 توربو، دارای ایسیو بوش ME7.4.9 بودند.

ریمپ ایسیو دنا پلاس توربو اتومات به صورت انحصاری در کریمی تیونینگ – تهران، کرج و استان البرز

اگر مالک خودروی دنا پلاس توربو اتومات هستید، باید بدانید که ریمپ این مدل ایسیو به صورت انحصاری در کلینیک کریمی تیونینگ قابل انجام است و در استان البرز، هیچ مرکز ریمپ دیگری قادر به انجام آن نیست. گفتنی است که در کل کشور نیز تنها تعداد انگشت شماری از مراکز ریمپ می توانند این مدل ایسیو را ریمپ نمایند. کریمی تیونینگ در سال های فعالیت خود در زمینه ریمپ و برق خودرو، همیشه پیشرو بوده است و بارها ریمپ مدل های مختلفی از ایسیو را در انحصار خود داشته است که نشان از تجربه، تعهد، تخصص و دانش پرسنل آن می باشد.

 

چرا دنا پلاس توربو اتوماتیک نیاز به ریمپ ایسیو دارد؟

ریمپ ایسیو دنا پلاس توربو در کریمی تیونینگ

تاخیر در پدال گاز:

هر خودرویی که دارای دریچه گاز برقی است، مشکل تاخیر و مکث در شروع حرکت و دورهای پایین موتور را دارد. این موضوع به دلیل رعایت استانداردهای آلایندگی است که باعث می شود خودروسازها محدودیت هایی را در ایسیو و شتاب گیری خودرو اعمال نمایند تا این استانداردها پاس شوند و خودرو آلاینده محسوب نشود.

با ریمپ ایسیو می توان این مکث و تاخیر کلافه کننده را برطرف کرد و شتاب گیری و سرعت خودرو را به حالت دلخواه درآورد، بدون اینکه آلایندگی خودرو دچار مشکل شود.

 

مصرف سوخت بسیار بالا:

مشکل دیگری که در خودروی دنا اتوماتیک مشاهده می شود، مصرف بسیار زیاد سوخت در آن است. عدد مصرف سوخت، چیزی در حدود 12.5 تا 15 لیتر است که خب بسیار بالا و غیر منطقی است. دلیل آن هم نوع کالیبراسیون ایسیو بر مبنای نسبت AFR بالا و ریچ می باشد. با ریمپ ایسیو به سادگی می توان مصرف سوخت را کاهش داد و هزینه های جاری خودرو را پایین آورد.

و همچنین مشکلات دیگری همچون: لگ توربو (تاخیر در به مدارد آمدن توربو)، لرزش درجا، کمبود توان و گشتاور موتور و… .

 

مزایای کلی ریمپ ایسیو دنا پلاس توربو اتوماتیک در کریمی تیونینگ

نمای داخل کابین دنا پلاس توربو

کاهش مصرف سوخت خودرو

افزایش توان موتور به میزان 15 اسب بخار

افزایش گشتاور موتور به میزان 30 نیوتن متر

رفع ناک موتور و صدای ناک

حل مشکل تاخیر در پدال گاز و  مکث حرکتی در دورهای پایین

اصلاح دمای فن موتور

بهبود کشش خودرو در مسیرهای سربالایی

از بین بردن لگ توربو (Lag Turbo)

حل مشکل لرزش درجا

بهبود کیفیت و عملکرد گیربکس اتومات و آپدیت برنامه گیربکس

 

پاسح به یک سوال:

آیا ریمپ ایسیو باعث باطل شدن گارانتی خودرو می شود؟

باید بگوییم که خیر، به هیچ وجه. ریمپ ایسیو یک فرایند نرم افزاری و برنامه ریزی مجدد ایسیو می باشد و هیچ نمود بیرونی ندارد زیرا در طی ریمپ، ایسیو به هیچ عنوان باز نمی شود و دستکاری در آن صورت نمی گیرد. به همین دلیل نمایندگی ها قادر به تشخیص ریمپ در خودرو نیستند مگر اینکه شما به آنها ریمپ شدن خودرو را اطلاع دهید!.

 

کلینیک تخصصی ریمپ و برق خودروی رسول کریمی

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرزکریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 15 هزار مورد ریمپ ایسیو و خدمات برق خودرو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *