ریمپ کوپا در کریمی تیونینگ کرج

خودروی کوپا یکی از شاسی بلندهای زیبای چینی است که از سال 1397 وارد ایران شده است. ریگان کوپا هم مانند خودروهای دیگر وارداتی به ریمپ ایسیو نیاز اساسی دارد و برای رفع مشکلات نرم افزاری و فنی، حتما باید مورد ریمپ ایسیو قرار بگیرد.

با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ”بهترین و تخصصی ترین مرکز ریمپ و تیونینگ خودرو در کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با جزئیات ریمپ در خودروی کوپا و اینکه چه ایراداتی در کوپا با ریمپ شدن برطرف می گردد، بیشتر آشنا سازیم. ضمن اینکه باید بگوییم ریمپ کوپا در شهر کرج و استان البرز به صورت انحصاری، فقط در کلینیک کریمی تیونینگ قابل انجام است:

 

معرفی خودروی ریگان کوپا T210

نمای جانبی کوپا ریگان

کوپا را در سال 1397، ریگان خودرو که یکی از زیر مجموعه های کرمان موتور می باشد، وارد ایران کرده است. کوپا در واقع همان خودروی T210 برند خودروسازی چینی زوتای می باشد که در ایران تحت برند و نام ریگان خودرو عرضه شده است. این خود در 3 تیپ مختلف، رویال، فلگ شیپ و اکسکلوسیو عرضه گردیده است.

مشخصات فنی کوپا T210

حجم موتور: 1502 سی سی

نوع موتور: بنزینی دارای توربو

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 156 اسب بخار در 5800 دور بر دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 210 نیوتن متر در 2100 تا 3600 دور بر دقیقه

نوع جعبه دنده: گیربکس 6 سرعته اتوماتیک

استاندارد آلایندگی: یورو 5

 

آشنایی با ایسیو نصب بر خودروی ریگان کوپا T210

موتور ریگان کوپا

ایسیو BOSCH ME17

این مدل ایسیو که در خودروهای چینی خیلی زیاد مورد استفاده قرار دارد، دارای قفل نرم افزاری است. به همین خاطر ریمپ آن باید با رعایت نکات مربوط به آن انجام شود وگرنه میکروی برد مرکزی ایسیو از کار می افتد. کریمی تیونینگ، اولین و تنها مرکز تخصصی ریمپ ایسیو در کرج و استان البرز است که ریمپ و برنامه ریزی ایسیو خودروی کوپا را به صورت انحصاری انجام می دهد.

لازم به ذکر است که خدمات ریمپ ایسیو در مرکز “کریمی تیونینگ” با دو سال ضمانت ارائه می شود.

 

چرا کوپا T210 به ریمپ ایسیو نیاز دارد؟

نمای داخل کابین کوپا

ناک موتور و صدای ناک

یکی از مشکلات اساسی و بارز در خودروی کوپا، ناک بودن موتور آن است که به شکل صدایی همچون به هم خوردن قاشق و چنکال از موتور به گوش می رسد. دلیل این موضوع، کالیبراسیون ایسیو و پیشرانه خودرو با بنزین باکیفیت و اکتان بالاست که در ایران در صورت استفاده از بنزین بی کیفیت موجود در جایگاه ها، باعث احتراق پیشرس و ناک موتور می گردد. دو روش برای رفع این مشکل وجود دارد:

  1. استفاده از بنزین سوپر که بسیار گران تمام می شود. البته این مشکل هم وجود دارد که بنزین سوپر در جایگاه های محدودی عرضه می شود و همیشه و همه جا در دسترس نیست.
  2. ریمپ ایسیو که با کالیبراسیون مجدد ایسیو، موتور را با بنزین بی کیفیت مصرفی در ایران هماهنگ می کند و روشی ارزان تر، منطقی و دائمی می باشد.

نکته:

ناک موتور باعث فرسودگی و کاهش عمر شدید موتور و قطعات مختلف آن می شود.

 

تاخیر شدید پدال گاز

تاخیر در پدال گاز در همه خودروهای دارای دریچه گاز برقی وجود دارد که باعث کلافگی راننده می شود. با ریمپ ایسیو می توان این تاخیر در ریسپانس پدال گاز را برطرف کرد و عمل گاز دادن و شتاب گرفتن خودرو را کاملا هماهنگ و سریع نمود.

 

و همچنین مشکلات دیگری مانند لگ توربو (تاخیر در به مدار آمدن توربو شارژ)، مصرف زیاد بنزین، کمبود و ضعف در شتاب و توان موتور و… .

 

مزایای کلی ریمپ ایسیو خودروی ریگان کوپا در کریمی تیونینگ کرج

نمای عقبی کوپا T210

  1. کاهش مصرف سوخت خودرو کوپا تا یک لیتر
  2. افزایش توان موتور تا 10 اسب بخار
  3. افزایش گشتاور خودرو تا 15 نیوتن متر
  4. رفع ناک موتور و هماهنگ کردن پیشرانه با بنزین موجود در ایران
  5. رفع ایراد خرابی واشر سرسیلندر که به دلیل دمای بالای موتور، در کوپا زیاد اتفاق می افتد.
  6. حذف محدودیت سرعت و بیشینه کردن آن
  7. آپدیت برنامه گیربکس و بهبود در عملکرد و واکنش های آن
  8. حذف تاخیر پدال گاز و کپ اولیه شروع حرکت
  9. رفع کامل لگ توربو
  10. افزایش شتاب و کشش خودرو مخصوصا در سربالایی ها

 

کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ کرج و استان البرز

کریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *