مزایا و معایب ریمپ پژو پارس

درباره مزایا و معایب ریمپ پژو پارس چه می دانید؟ آیا شما هم در تبلیغات مختلفی که درباره ریمپ خودروهای مختلف در داخل کشور دیده اید، فقط از مزایای آن برایتان گفته اند؟ آیا می دانید که ریمپ کردن خودرو می تواند معایبی هم داشته باشد؟

پیشنهاد می کنیم با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” – بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو، تیونینگ و برق خودرو در کرج و استان البرز (بهترین تعرفه + تضمینی) – همراه باشید تا شما را با مزایا و معایب ریمپ پژو پارس بیشتر آشنا کنیم:

 

ریمپ پژو پارس

ریمپ پژو پارس

پژو پارس یکی از خودروهایی قدمت دار در کشور ماست و مدت زمانی که این خودرو در حال تولید می باشد، خیلی طولانی است. به همین دلیل، در طی سال هایی که تولید و عرضه شده است، انواع مختلف موتور و همچنین ایسیو را در آن شاهد بوده ایم (در حدود 4 نوع موتور و 12 نوع ایسیو). نکته بسیار جالب و البته مهم درباره این ایسیوها، این است که اکثرا دارای مشکلات و ایراداتی هستند که به دلیل کالیبراسیون اشتباه یا نامناسب در آنها بروز کرده است (بسیاری از ایسیوها در داخل ایران کالیبره نشده اند و شرایط بسیار متفاوتی با شرایط داخلی ایران دارند).

یعنی اینکه تنظیمات اشتباه یا نامناسبی در کامپیوتر پژو پارس وجود دارد که باعث می شود خودرو با محدودیت هایی جدی مواجه شود. بنایراین اولین و ضروری ترین اقدامی که درباره پژو پارس باید انجام دهید، اقدام به ریمپ کردن آن است. ریمپ، تنها روشی است که می تواند این اشتباهات و ناهماهنگی های ایسیو را برطرف نماید و بهترین شرایط را در آن ایجاد نماید.

مهمترین مشکلات و ایرادات نرم افزاری پژو پارس

  • بالا بودن نرخ مصرف سوخت
  • تاخیر در پدال گاز و ریسپانس کند و نامناسب آن در زمان گاز دادن در شروع حرکت
  • ضعف در شتاب گیری
  • پایین تر بودن توان و گشتاور موتور از حد نرمال و واقعی آن
  • کشش ضعیف در مسیرهای سربالایی و ناهموار
  • کشش ضعیف در زمان تکمیل بودن ظرفیت سرنشینان و افت توان در زمان کولرگیری
  • بروز ناک موتور و صدای ناک
  • نامناسب بودن درجه شروع به کارکرد فن موتور در دورهای مختلف
  • خفگی در زمان گاز خوردن و دورگیری
  • خطای سنسور اکسیژن
  • نمایش خطای سنسور میل سوپاپ به صورت دائمی

ریمپ خودرو پارس xu7، elx، tu5 + ایرادیابی و افزایش توان

 

مزایا و معایب ریمپ پژو پارس

عوارض ریمپ خودرو چیست ؟

مزایای ریمپ پژو پارس:

خب همان طور که از متن بالا معلوم است، قطعا متوجه شده اید که این خودروی جذاب، پرطرفدار و پرتیراژ در کشورمان، تا چه اندازه دارای مشکلات نرم افزاری است که هر کدام به تنهایی می توانند روی کیفیت خودرو، هزینه های آن و میزان رضایت راننده از خودرو تاثیر داشته باشند. جالب اینکه هیچ یک از این مشکلات و نقص ها، هیچ ارتباطی با نوع موتور، کیفیت ساخت آن و… ندارند و تنها به خاطر اعدادی که در برنامه ایسیو برنامه ریزی شده اند، بروز می کنند. بنابراین با تغییر دادن همان اعداد از طریق ریمپ ایسیو (ریمپ یعنی برنامه ریزی مجدد ایسیو )، می توان این مشکلات را هم به صورت دائمی و کامل برطرف نمود. بنابراین مزایای ریمپ پژو پارس، حل تمام این مشکلات و ایرادات در خودرو است.

معایب ریمپ پژو پارس:

مسلما هر کاری در ذات خود دارای مزایا و معایبی است و درباره ریمپ ایسیو نیز به همین صورت است. مزایای آن را که در بالا گفتیم، اما درباره معایب آن، ممکن است از طریق سایت های دیگر و مراکز ریمپ دیگر، مطلب زیادی به چشمتان نخورده باشد. مثلا اینکه:

ریمپ به موتور آسیب می زند!

بله درست است، ریمپ ممکن است باعث آسیب به موتور خودرو شود. ریمپ ایسیو یک کار تخصصی است که باید با شناخت کامل از نوع موتور و ظرفیت های آن انجام شود. بنابراین هر گونه تغییراتی که خارج از ظرفیت و پتانسیل موتور اعمال شود، باعث آسیب به موتور می گردد. مراکز ریمپ حرفه ای و متخصص، هرگز قبول نمی کنند که درخواست مشتری مبنی بر افزایش توان غیر منطقی موتور را روی ایسیو اعمال کنند.

اگر ریمپ توسط افراد متخصص انجام نشود باعث آسیب جدی به موتور می گردد. افزایش آوانس جرقه زنی، باعث افزایش توان و قدرت موتور می شود. اما اگر این زیاد شدن آوانس، بیش از حد نرمال باشد، خرابی موتور را تسریع می کند. در حالت ناک، نرخ انتقال حرارت نزدیک به ۱٫۷ برابر می رسد که در این حالت، خسارت های پرهزینه ای در موتور خودرو ایجاد می شود. مثل: ذوب شدن پیستون ها، تخریب کاتالیزور و آب شدن یا آسیب به سوپاپ ها.

اگر در ریمپ، پاشش سوخت برای حصول توان بیشتر در موتور به صورت غیر اصولی افزایش یابد، علاوه بر افزایش مصرف سوخت باعث آسیب های همچون خرابی کاتالیست، افزایش دمای موتور، سوختن واشر سرسیلندر و … می شود.

تعرفه های ریمپ متفاوت است

تعرفه های ریمپ پژو پارس و دیگر خودروها، ثابت نیستند و این موضوع باعث نگرانی خاطر مالکان خودروها می شود. مخصوصا اینکه مردم معمولا از روی بالا یا پایین بودن قمیمت ها، کیفیت و عملکرد مراکز ریمپ را ارزیابی می کنند که باید بگوییم این برداشت به هیچ عنوان درست نیست. 

مراکز تخصصی ریمپ، منصفانه ترین تعرفه ها را در نظر گرفته اند تا انجام آن برای همه مقدور باشد و ضمن اینکه، این قیمت ها به صورت رقابتی درآمده است. پس توصیه می کنیم حتما پیش از انجام ریمپ، قیمت ها را چک کنید.

  • بنابراین تنها ایراد و عیبی که می توانیم برای ریمپ کردن خودرو بگوییم، مراجعه به یک مرکز ریمپ غیر حرفه ای و غیر اصولی است. 

ریمپ جک j7 – ریمپ انحصاری جک جی 7 در کریمی تیونینگ

مرکز ریمپ تخصصی کریمی تیونینگ – بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو با بهترین تعرفه در کرج و استان البرز

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرزدر کلینیک تخصصی “کریمی تیونینگ”، تمامی اصول حرفه ای و تخصصی ریمپ و تیونینگ خودرو در بالاترین سطح کیفیت و با استفاده از نرم افزارها و تجهیزات اورجینال و آپدیت انجام می شود. انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو در انواع داخلی و خارجی و رضایتمندی نزدیک به 100 درصدی مشتریان این مجموعه، نشان از صداقت و حرفه ای بودن کریمی تیونینگ در ارائه خدمات است.

کریمی تیونینگ به عنوان یکی از حرفه ای ترین ها و باسابقه ترین ها در این زمینه، ریمپ ایسیو را برای هر خودرو به صورت اختصاصی و با توجه به نیازهای مشتری و ظرفیت و پتانسیل خودرو انجام می دهد. ریمپ ایسیو در کلینیک کریمی تیونینگ دارای ضمانت 2 ساله می باشد و این یعنی اطمینان و کیفیت.

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *