ریمپ جک j7

یکی از خودروهای جدید الورود به بازار خودروی کشور ما، جک j7 یا همان KMC J7 است. خودرویی خوش چهره و مدرن که قطعا مانند دیگر خودروهای چینی هم رده خودش، موفقیت خوبی در فروش به دست خواهد آورد. نکته قابل توجه در تمام خودروهای امروزی این است که نیازی بسیار جدی و فوری به ریمپ ایسیو دارند (دلایل آن را در ادامه خواهیم گفت).

پس با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” – بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو، تیونینگ و برق خودرو در کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با مزایا و جزئیات ریمپ جک j7 بیشتر آشنا کنیم:

 

معرفی جک j7 – مشخصات فنی و موتوری KMC J7

جک جی 7

این خودروی سدان (سواری) متعلق به کمپانی چینی جک JAC است و نام اصلی آن، JAC Sehol A5 Plus می باشد. اما از آنجا که نماینده رسمی جک در ایران، شرکت کرمان موتور می باشد، به تازگی محصولات جک را با نام برند خودش، یعنی KMC عرضه می دارد و دلیل داشتن 2 نام برای این خودرو و دیگر خودروها مانند جک K7 نیز همین موضوع است.

  • حجم موتور: 1500 سی سی بنزینی دارای توربو
  • حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 172 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 280 نیوتن متر در 1800 تا 3500 دور در دقیقه
  • نوع جعبه دنده: اتوماتیک دو کلاچه
  • استاندارد آلایندگی: یورو 5

با اینکه این خودرو دارای ظاهری مدرن و یک طراحی عموم پسند است، اما متاسفانه ایراداتی مانند ایمنی پایین، وجود یک گیربکس قدیمی ناهماهنگ با موتور و قیمت بالا، ایراداتی اساسی در آن هستند. اما ایرادات دیگری نیز در این خودرو وجود دارند که هر چند باعث افت کیفیت خودرو می شوند، اما می توان آنها را با انجام ریمپ ایسیو، تا حد بسیار زیادی برطرف نمود.

 

ایرادات فنی و نرم افزاری جک جی 7 – چرا ریمپ جک j7 ضروری است؟

نمای داخل کابین-KMC J7

لگ توربو

تمام خودروهای دارای موتور توربو شارژ، این ایراد را دارند. خوبی سیستم توربو شارژ در این است که در دور موتور پایین که نیازی به قدرت بالا وجود ندارد، وارد مدار نمی شود زیرا توان موتور برای آن کافیست. با افزایش دور موتور و در سرعت های بالا، موتور خودرو با کمک سیستم توربویی، می تواند قدرتمندتر و قوی تر عمل نماید. اما این سیستم توربویی به دلیل ایراداتی که در تنظیمات ایسیو وجود دارد، بسیار دیرتر از حد انتظار وارد مدار می شود.

این تاخیر در وارد شدن توربو به مدار را لگ توربو می نامند. بنابراین با تغییر در تنظیمات ایسیو، می توان به سادگی مشکل را برطرف نمود و کاری کرد که توربو در دورهای میانی و بالایی، به موقع باعث افزایش توان و شتاب موتور گردد.

تاخیر در شروع حرکت

با اینکه یکی از ویژگی های مثبت این خودرو، پرشتاب بودن آن است، اما تاخیر در شروع حرکت آن که به آن تاخیر در پدال گاز گفته می شود، موضوعی کلافه کننده است که مربوط به تنظیمات ایسیو می باشد. ایسیو به دلیل رعایت استانداردهای آلایندگی سخت گیرانه، به گونه ای کالیبره شده است که در ابتدای حرکت، آلایندگی بسیار کمی ایجاد نماید. به همین دلیل، دریچه گاز آن در شروع حرکت، به مقدار کم و کنترل شده باز می شود.

در واقع این ایسیو است که تعیین می کند دریچه گاز چقدر باز شود( نه فشاری که راننده روی پدال گاز وارد می کند). بنابراین، هر چقدر هم که راننده گاز بدهد، تغییری در شتاب خودرو ایجاد نمی شود. این موضوع که تاخیر پدال گاز یا کپ اولیه حرکتی نامیده می شود؛ با ریمپ ایسیو، به راحتی برطرف می شود (بدون اینکه آلایندگی موتور تغییر کند).

  • و مشکلات دیگری همچون ناک زدن موتور در شروع حرکت، هماهنگ نبودن موتور و ایسیو با بنزین اکتان پایین موجود در جایگاه های سوخت ایران، مشکلات رفتاری گیربکس اتومات و عدم هماهنگی آن با موتور و… .

 

مزایای کلی ریمپ جک j7 در کریمی تیونینگ

نمای عقبی جک J7

قبل از اینکه مزایای ریمپ جک j7 را برشمریم، لازم است یادآور شویم که:

ریمپ جک j7؛ به صورت انحصاری، تنها در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” انجام می شود و مراکز دیگر، قادر به انجام ریمپ این خودرو نمی باشند. کریمی تیونینگ با بهره گیری از دانش فنی و تخصصی روز دنیا، همواره در زمینه ریمپ خودروهای جدید الورود به بازار، پیشرو بوده است و بهترین خدمات ریمپ را با بهترین تعرفه کشوری ارائه می دهد.

و اما مزایای ریمپ جک j7:

  • کاهش مصرف سوخت خودرو تا یک لیتر
  • افزایش توان موتور به میزان 15 الی 20 اسب بخار
  • افزایش گشتاور موتور به میزان 20 نیوتن متر
  • حل مشکل ناک موتور و هماهنگ کردن موتور و ایسیو با بنزین موجود در ایران و رفع حساسیت به کیفیت و نوع بنزین
  • رفع کامل تاخیر در پدال گاز و کندی و مکث خودرو در شروع حرکت
  • اصلاح عملکرد گیربکس و کاهش تاخیر در رفتار آن
  • حذف کامل لگ توربو از موتور توربوشارژ جک جی 7
  • بهبود کشش خودرو مخصوصا در سربالایی ها
  • بهبود شتاب خودرو در شروع حرکت و کاهش شتاب صفر تا صد
  • کاهش دمای آب و اصلاح دمای شروع به کارکرد فن موتور
  • و…

هزینه ریمپ جک جی 7 در کریمی تیونینگ

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرزکریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 15 هزار مورد ریمپ ایسیو و خدمات برق خودرو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است.

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *