ریمپ میتسوبیشی میراژ میتسوبیشی میراج

یکی از روش های بسیار عالی برای افزایش کیفیت و بهبود عملکرد هر خودرویی، ریمپ ایسیو است. ریمپ میتسوبیشی میراژ نیز، همین مزایا و نتایج عالی را در پی دارد. اگر مالک این خودروی جذاب ژاپنی هستید، قطعا به خوبی می دانید که تا چه اندازه کُند و بی رمق است. ریمپ این خودرو در « کلینیک کریمی تیونینگ» شتاب و توان موتور خودروی شما را به صورت تضمینی بالا می برد و کیفیت آن را به طور کلی افزایش می دهد.

 

 

معرفی خودرو میتسوبیشی میراژ

عکس میتسوبیشی میراژ

میتسوبیشی میراژ، یکی از خودروی های قدیمی این خودروسازی پرطرفدار است که در ابتدا به عنوان خودروی هاچ بک میتسوبیشی لنسر معرفی شد و در سال 2003 از خط تولید خارج شد. اما در سال 2015، يک بار ديگر به عنوان یک خودروى هاچ بک مستقل با هدف استفاده شهرى و مصرف پايين و اقتصادی، مورد توليد قرار گرفت. از اين خودرو تا كنون دو فيس ليفت ديگر نيز ارائه شده كه به ايران هم وارد شدند. آرين موتور، شركت وارد كننده خودرو ميتسوبيىشى میراژ در ايران است.

ميتسوبيشى ميراژ به دليل ضعف در بازاريابى و ارائه خدمات و همين طور برخورداری از یک موتور نه چندان قدرتمند، نتوانست به خوبى رقباى كره اى خود مانند هيوندا i20 و هيوندا i10 به موفقيت دست پيدا کند. با اين حال، كيفيت ساخت بسیار عالی و ژاپنى بودن برند توليد كننده آن ، از نقاط قوت اين خودرو محسوب مى شوند. تمام مدل ها و فیس لیفت های میتسوبیشی میراژ، دارای مشخصات فنی و موتوری مشترکی هستند و فقط از لحاظ ظاهری با یکدیگر متفاوتند.

مشخصات فنى و موتورى ميتسوبيشى ميراژ

حجم موتور: 1200 سی سی بنزینی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 77 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 100 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه

نوع جعبه دنده: اتوماتیک CVT

استاندارد آلایندگی: یورو 5

 

چرا ريمپ ميتسوبيشى ميراژ ضرورى است؟ چرا ميتسوبيشى ميراژ به ريمپ ايسيو نياز دارد؟

موتور میتسوبیشی میراژ

کمبود توان و گشتاور موتور

توان و گشتاور این خودرو، تعریف چندانی ندارد و اساسا ضعیف بودن پیشرانه میتسوبیشی میراژ، یکی از ایرادات قابل توجه در آن است که حتی در میزان استقبال خریداران و مصرف کنندگان از این خودرو نیز تاثیرگذار می باشد. اما یک موضوع بسیار جالب توجه درباره ریمپ ایسیو این است که بدون توجه به نوع و میزان قدرت پیشرانه هم می تواند در توان و گشتاور موتور، تغییرات مثبتی ایجاد نماید.

ریمپ ایسیو با اصلاح تنظیمات موجود در اشتعال سوخت در سیلندرها، حداکثر قوا و ظرفیت موتور را به نمایش می گذارد. با توجه به استانداردهای آلایندگی بالا در تنظیمات ایسیوی این خودرو، می توان محدودیت های موتور را به کمک ریمپ، برطرف کرد و رقم های قابل توجهی را به اعداد توان موتور و گشتاور موتور اضافه نمود. 

ضعف شديد در شتاب

یکی از مشکلات و نقص های میتسوبیشی میراژ، ضعف در شتابگیری آن است. خودرو به شدت در زمان شروع حرکت کند است و البته شتاب آن در دورهای دیگر موتور نیز تعریفی ندارد. دلیل این کندی در شتاب گیری میراژ، بی ارتباط با کمبود توان ‌موتور نیست. اما، خوشبختانه می توان با ریمپ ایسیو، شتاب گیری میتسوبیشی میراژ را تا حد مطلوبی بهبود بخشید.

ریمپ با تغییر در جداول مختلف ایسیو و بهینه سازی تنظیمات مربوط به شتاب آن، باعث بهتر شدن عملکرد موتور در شتابگیری در دور موتور مختلف می شود. به کمک ریمپ ایسیو؛ می‌ توان پارامترهای سوخت و جرقه را در دورهای مختلف موتور تغییر داد. معمولا افزایش شتاب در دورهای آرام، چندان مورد نظر مالکان خودروها نیست. اما ریمپ به طور کامل، کندی و تاخیر را در شروع حرکت از بین می برد تا خودرو تیزتر و پرشتاب تر باشد.

و همین طور مشکلات دیگری مانند: بالا بودن دمای آب موتور، مشکلات گیربکس اتوماتیک، تاخیر در پدال گاز، عدم هماهنگی با بنزین مصرفی در ایران و ایجاد پدیده ناک موتور و کاهش طول عمر مفید قطعات موتوری و… .

 

مزایای کلی ریمپ میتسوبیشی میراژ در “کلینیک تخصصی ریمپ کریمی تیونینگ”

نمای داخلی میتسوبیشی میراژ

  1. کاهش مصرف سوخت خودرو
  2. افزایش توان موتور به میزان 10 الی 15 درصد
  3. افزایش گشتاور موتور تا حدود 15 – 20 نیوتن متر
  4. رفع کامل و دائمی ناک موتور و هماهنگ سازی خودرو با بنزین موجود در ایران
  5. اصلاح دمای شروع به کار فن موتور و کاهش آن در سه حالت کند، تند و خاموش
  6. بهینه سازی، بهبود تنفس و جرقه زنی خودرو
  7. رفع لرزش درجای موتور خودرو
  8. بهبود سرعت گیری خودرو در شروع حرکت و دور موتور پایین
  9. رفع کپ اولیه و تاخیر در پدال گاز
  10. حذف خطای کاتالیزور
  11. بهبود شتاب خودرو و کشش آن در سربالایی ها
  12. حذف محدودیت دور موتور (حذف کاتاف)
  13. حذف خطاهای کاذب ایسیو

ریمپ انواع خودروهای ژاپنی در کریمی تیونینگ

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرزدر کلینیک تخصصی “کریمی تیونینگ”، تمامی اصول حرفه ای و تخصصی ریمپ و تیونینگ خودرو در بالاترین سطح کیفیت و با استفاده از نرم افزارها و تجهیزات اورجینال و آپدیت انجام می شود. انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو در انواع داخلی و خارجی (خودروهای اروپایی، ژاپنی، کره ای و چینی) و رضایتمندی نزدیک به 100 درصدی مشتریان این مجموعه، نشان از صداقت ما در ارائه خدمات است.

کریمی تیونینگ به عنوان یکی از حرفه ای ترین ها و باسابقه ترین ها در این زمینه، ریمپ ایسیو را برای هر خودرو به صورت اختصاصی و با توجه به نیازهای مشتری و ظرفیت و پتانسیل خودرو انجام می دهد. ریمپ ایسیو در کلینیک کریمی تیونینگ دارای ضمانت 2 ساله می باشد و این یعنی اطمینان از کیفیت بالای فرایند ریمپ ایسیوی خودروی شما.

مسیرهای ارتباطی شما با مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *