ریمپ هیوندا آوانته

بسیاری از مالکان خودروی هیوندا آوانته، رضایت بسیار بالایی از این خودرو دارند اما حتی این مالکان رضایتمند هم می دانند که با ریمپ هیوندا آوانته، می توانند کیفیت بسیار بالاتری را در آن ایجاد کنند. اساسا ریمپ ایسیو، ارتباطی با کیفیت خودرو ندارد و حتی در خودروهای کلاس بالای وارداتی نیز به یک نیاز کاملا ضروری تبدیل شده است. زیرا ریمپ، برای ایجاد حداکثر بهینه سازی و اعمال اصلاحات مورد نیاز در برنامه ایسیو می باشد. تقریبا تمام خودروهای داخلی و خارجی که تنظیمات ایسیوی آنها جدید و امروزی است، به این اصلاحات نیاز دارند.

با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” – بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو، برق و تیونینگ خودرو در کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با مزایا و جزئیات ریمپ هیوندا آوانته، بیشتر آشنا کنیم:

 

معرفی خودروی هیوندا آوانته

نمای عقبی هیوندای آوانته

هیوندای آوانته، یک سدان متوسط و مناسب برای خانواده است که کرمان موتور، آن را در سال 1384 تا 1391 وارد بازار خودروی ایران نمود. این سدان در زمان خودش، یک خودروی خوش چهره و لوکس محسوب می شد و با رقیبان خود (رنو مگان و زانتیا)، بازار رقابتی خوبی را ایجاد کرد و مورد استقبال خریداران و مصرف کنندگان داخلی قرار گرفت. حتی الان هم بازار دست دوم فروشی بسیار داغی دارد چرا که کیفیت خودروهای هیوندا، همواره مورد توجه تمام مردم دنیا و ایران می باشد.

 نکته جالب درباره خودروی هیوندای آوانته این است که این خودرو، همان خودروی النتراست. در واقع نسل سوم النترا با نام آوانته در ایران عرضه شد و همه با این نام آن را می شناسند. کرمان موتور این خودرو را در دو تیپ دنده ای و اتومات عرضه نمود. تیپ دنده ای و تیپ اتوماتیک آوانته، تنها در نوع گیربکس و جعبه دنده با یکدیگر متفاوتند و باقی مشخصات فنی، موتوری، ظاهری و امکانات و آپشن هایشان مشترک می باشد.

مشخصات فنی و موتوری هیوندا آوانته:

حجم موتور: 1975 سی سی بنزینی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 140 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 182 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه

نوع جعبه دنده: گیربکس دستی ۵ سرعته و اتوماتیک ۴ سرعته

استاندارد آلایندگی: یورو 3

نوع ایسیو نصب بر روی هیوندای آوانته:

ایسیو برند Siemens – ورژن SIMK43

 

چرا ریمپ هیوندا آوانته ضروری است؟ چرا آوانته به ریمپ ایسیو نیاز دارد؟

موتور هیوندا آوانته

ریمپ ایسیو به معنای اصلاح برنامه ایسیو می باشد. تنظیمات موجود در ایسیو و برنامه تعیین شده برای آن، قابل تغییر است و علم ریمپ و کارشناسان ریمپ ایسیو با آگاهی به جزئیات بهینه سازی تنظیمات ایسیو، می توانند باعث افزایش کیفیت و ارتقای عملکرد موتور خودرو شوند.

نکته بسیار مهم در خصوص انجام ریمپ ایسیو این است که باید حتما یک مرکز ریمپ تخصصی را انتخاب کنید. هر مرکزی که ادعای ریمپ را دارد، قابل اطمینان نیست و به همین خاطر، ما پیشنهاد می کنیم سوابق، میزان تجربه و همین طور مدارک تحصیلی و تخصصی مربوط به ریمپ را در خصوص کارشناسان این مراکز بررسی نمایید. ریمپ خودرو در صورت انجام غیر اصولی و بدون توجه به ظرفیت های موتور خودرو، می تواند باعث خرابی های بزرگ و خسارت باری در آن شود. بنابراین به این نکته، کمال دقت را داشته باشید.

و اما برویم به سراغ دلایل مختلفی که نشان می دهند هیوندا آوانته به ریمپ ایسیو نیاز دارد:

کمبود توان و گشتاور موتور

این خودرو با داشتن موتور قدرتمند 2 لیتری، پتانسیل خیلی بالاتری برای به نمایش گذاشتن قدرت و گشتاور را دارد. در واقع با اصلاح جداول مختلف موجود در برنامه ایسیو، می توان ظرفیت های موتور را افزایش داد و بر کیفیت رانندگی با آوانته افزود.

با ریمپ هیوندا آواته، می توانید تا 10 درصد و یا حتی بیشتر، به عدد توان و گشتاور موتور بیفزایید که برای این خودرو با این حجم موتور، یک رقم کاملا قابل توجه می باشد.

مصرف سوخت بالا

با اینکه برخی از مالکان خودرو از مصرف سوخت مناسب این خودرو سخن می گویند، اما باید بگوییم که در واقعیت این طور نیست و بسیاری از خودروهای آوانته، مصرف سوخت بالایی دارند که با ریمپ ایسیو برطرف می شود.

ریمپ ایسیو با بهینه سازی تنظیمات ایسیو و موتور، میزان مصرف سوخت را به صورت تضمینی کاهش می دهد.

و همین طور مشکلات دیگری که با ریمپ ایسیو از بین می روند، مانند: کمبود شتاب خودرو در دورهای مختلف موتور، مشکلات رفتاری گیربکس اتومات و ضعف در عملکرد و واکنش های گیربکس، بالا بودن دمای آب، خطاهای کاذب در ایسیو و… .

 

مزایای کلی ریمپ هیوندا آوانته در “کریمی تیونینگ کرج”

  • کاهش مصرف سوخت خودرو
  • افزایش گشتاور و توان موتور به میزان 10 الی 15 درصد
  • بهبود شتاب صفر تا صد خودرو و افزایش توان شتابگیری خودرو در موقعیت های مختلف
  • آپدیت برنامه گیربکس و بهبود عملکرد آن در معکوس کشیدن
  • بالا بردن کشش خودرو در مسیرهای سربالایی و ناهموار
  • رفع کامل تاخیر پدال گاز و تاخیر حرکتی اولیه خودرو
  • کاهش دمای شروع به کار فن موتور و اصلاح کلی آن با توجه به شرایط جغرافیایی و آب و هوایی شهرهای مختلف ایران
  • حذف کاتاف و ایجاد کاتاف رگباری
  • حذف خطاهای کاذب ایسیو
  • رفع محدودیت سرعت
  • ایجاد بک فایر
  • رفع مشکل تعویض دنده

ریمپ ایسیو در “کلینیک کریمی تیونینگ” دارای 2 سال گارانتی می باشد.

کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرزکریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو به صورت تخصصی بر روی خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات ریمپ و تیونینگ خودرو با بهترین کیفیت و ارائه ضمانت به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *