ریمپ بایک سنوا در کریمی تیونینگ

ریمپ بایک سنوا؛ یکی از بهترین کارهایی است که می توانید در این خودروی چینی انجام دهید. اگر مالک یک خودروی بایک سنوا هستید، حتما متوجه برخی ضعف ها در این خودرو شده اید و این در حالی است که سنوا یک خودروی باکیفیت و با یک موتور قدرتمند است. پس تنها چیزی که باعث می شود در آن ضعف هایی به چشم بخورد، ایرادات نرم افزاری و تنظیمات اشتباه و ناهماهنگ در ایسیوی موتور است. به همین خاطر ریمپ سنوا، کمک می کند این ایرادات تا حد بسیار زیادی کاهش یابند و برخی از آنها به طور کامل برطرف شوند. اما این ایرادات چه چیزهایی هستند؟ ریمپ ایسیو چگونه به برطرف شدن آنها کمک می کند؟ در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

پس با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” – بهترین مرکز ریمپ کرج و استان البرز – همراه باشید:

 

معرفی خودرو بایک سنوا – Senova

نمای عقبی سنوا

سنوا یکی از محصولات خودروسازی چینی بایک است که دیار خودرو برای اولین بار، آن را در سال 1392 وارد بازار خودروی ایران نمود. خودروی سدان بسیار زیبا و لوکسی که در نمونه های اصلی دارای 3 نوع موتور 1.8 ، 2 و 2.3 لیتری می باشد اما دیار خودرو آن را با موتور 2.3 لیتری و از نوع توربویی مونتاژ کرد. این خودرو با نام بایک سنوا در ایران معروف شد اما نام مدل اصلی آن، سنوا D70 است که سنوا، نام زیر مجموعه خودروسازی بایک است که به اشتباه روی مدل خود خودرو نهاده شده است.

این خودرو با توجه به اینکه کیفیت بسیار بالایی دارد و گفته می شود بر روی پلتفرم مدل‌های قدیمی ساب سوئد و با جعبه‌ دنده Aisin طراحی شده است، اما نتوانست موفقیت چندانی به دست آورد که خب این موضوع به ضعف بازاریابی، واردات بسیار محدود، خدمات پس از فروش ضعیف؛ عملکرد ضعیف در مقایسه با رقبای وارد کننده خودروهای چینی دیگر و… از سوی دیار خودرو باز می گردد.

مشخصات فنی و موتوری بایک سنوا

حجم موتور: 2290 سی سی بنزینی دارای سیستم توربو شارژ

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 250 اسب بخار در 5600 الی 6000 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 350 نیوتون متر در 1900 الی 4500 دور در دقیقه

نوع جعبه دنده: 5 دنده اتومات با حالت اسپرت

استاندارد آلایندگی: یورو 5

نوع ایسیو نصب بر روی بایک سنوا D70:

ایسیو برند بوش BOSCH

 

چرا ریمپ بایک سنوا ضروری است؟ چرا سنوا به ریمپ ایسیو نیاز دارد؟

موتور بایک سنوا

مصرف بالای سوخت

از گذشته تا اکنون، نرخ متوسط و میزان مصرف سوخت خودروها همواره مورد توجه مردم و البته کمپانی های خودروسازی بوده است. یکی از بهترین مشخصه های خودرو و موتور آن، کم مصرف بودن آن است. هر میزان که موتور خودرو، مصرف کمتری داشته باشد، به این معناست که عملکرد بهینه تری دارد و اصطلاحا، خودرو سرحال تر و قبراق تر است. بسیاری از رانندگان، با افزایش مصرف بنزین در خودرو، متوجه ایجاد ایراد و خرابی در موتور آن می شوند که البته چندان بی ارتباط هم نیست.

مصرف بالای سوخت در بایک سنوا، به دلیل تنظیمات اشتباه در ایسیو است. با ریمپ بایک سنوا، می توان جداول مربوط به سوخت رسانی در موتور را بهینه سازی نمود تا از تمام ظرفیت بنزین موجود در محفظه سوخت استفاده شود.

حساسيت زياد به بنزين

اين مشكلى است كه تمام خودروهاى داراى استانداردهاى آلايندگى بالا دارند. موتور و ايسيو با بنزين باكيفيت يورو 5 هماهنگ است و اگر در آن، بنزين معمولى که در جايگاه هاى سوخت ايران موجود است را استفاده نمایید، قطعا مشكلاتى در موتور ايجاد مى شود. بايک سنوا حساسيت زيادى به بنزين بى کيفيت دارد و در آن بايد حتما از بنزين سوپر استفاده شود. اما متاسفانه اين نوع بنزين:

  • قيمت بالايى دارد.
  • همه جا در دسترس نيست و حتى در شهر و استان تهران نيز به راحتى پيدا نمى شود.

بهترين کار اين است كه خودرو و موتور آن را به روش ريمپ ايسيو تغيير دهيد و آن را با بنزين معمولى هماهنگ سازيد. اين کار، جلوى خامسوزى بنزين را مى گيرد و نرخ مصرف سوخت را نيز كاهش مى دهد. هماهنگ نبودن موتور با بنزين، موجب ايجاد پديده ناک در موتور مى شود و عمر قطعات موتورى را به شدت کاهش مى دهد.

شتاب ضعیف

شتاب بایک سنوا، ظرفیت بسیار بهتری از اینکه در خودرو دیده می شود را دارد. سیاست های حاکم در تنظیم ایسیو باعث شده خودرو با محدودیت های جدی در شتابگیری در دور موتورهای مختلف مواجه باشد. ضعف هایی که تنها به دلیل تنظیمات ایسیو ایجاد می شوند نه پتانسیل واقعی موتور. شتاب گیری کلی خودرو و همین طور شتاب آن در شروع حرکت، بسیار کند و ضعیف است. اما ریمپ بایک سنوا به بهبود چشمگیر شتاب کمک می کند و تاخیرهای کلافه کننده در دورهای ابتدایی را به حداقل می رساند.

ریمپ ایسیو، مزاياى بيشترى هم دارد. ناهماهنگى هاى زيادى در تنظيمات ايسيوهاى خودروهاى خارجى و داخلى وجود دارد كه راه حل آنها، اصلاح آنها از طريق ريمپ است. ريمپ اين ايرادات و ناهماهنگى ها را برطرف مى سازد و بالاترين كيفيت را در كارکرد موتور خودرو ايجاد مى نمايد.

ریمپ تویوتا پرادو قدیم و جدید – افزایش شتاب پرادو با ریمپ تضمینی

 

مزایای کلی ریمپ بایک سنوا در “کریمی تیونینگ کرج”

  • کاهش مصرف سوخت خودرو
  • افزایش گشتاور و توان موتور به میزان 10 الی 20 درصد
  • بهبود شتاب صفر تا صد خودرو و افزایش توان شتابگیری خودرو در موقعیت های مختلف
  • آپدیت برنامه گیربکس و بهبود عملکرد آن در معکوس کشیدن
  • بالا بردن کشش خودرو در مسیرهای سربالایی و ناهموار
  • رفع کامل تاخیر پدال گاز و تاخیر حرکتی اولیه خودرو
  • کاهش دمای شروع به کار فن موتور و اصلاح کلی آن با توجه به شرایط جغرافیایی و آب و هوایی شهرهای مختلف ایران
  • حذف کاتاف و ایجاد کاتاف رگباری
  • حذف خطاهای کاذب ایسیو
  • رفع محدودیت سرعت
  • ایجاد بک فایر
  • رفع مشکل تعویض دنده

کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرزکریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو به صورت تخصصی بر روی خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات ریمپ و تیونینگ خودرو با بهترین کیفیت و ارائه ضمانت به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *