ریمپ ریو در کریمی تیونینگ کرج

خودروی ریو یکی از خودروهای باکیفیتِ برند خودروسازی کره ای کیا می باشد. ریو توسط خودروسازی سایپا در ایران تولید و مونتاژ می شد که سال ها پیش، تولید آن متوقف شده است. خودرویی با کیفیت و قدرت موتوری بالا و قیمت مناسب که هنوز هم بعد از گذشت سال ها از تولید آخرین مدل های آن، بازار خرید و فروش خوبی دارد. این خودرو در زمان معرفی و عرضه ال نود و محصولات جدید سایپا همچون تیبا، از رده خارج شد تا بازار، پتانسیل لازم برای این خودروها را داشته باشد.

اما درباره ریمپ ایسیو ریو باید بگوییم که این کار باعث تقویت چشمگیر در آن می شود و مشکلات فنی و ایراداتی که خودرو را خسته و ضعیف می کند را برطرف می سازد. پس با ما در “کلینیک کریمی تیونینگ” – بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو در کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با مزایای ریمپ ایسیو در خودروی کیا ریو بیشتر آشنا سازیم:

 

معرفی خودروی کیا ریو

نمای جانبی خودروی ریو

ریو با اینکه دیگر تولید نمی شود، اما همچنان پرطرفدار و بازار خرید و فروش دست دوم آن داغ است. البته این باعث تاسف است که جای محصولات باکیفیت و مناسب مصرف کننده ایرانی تا این حد در بازار خالی است. کیا ریو مونتاژ سایپا از سال 1384 تا سال 1391 تولید و عرضه شده است، آن هم در دو تیپ دنده ای و اتومات. ریو دارای موتور قدرتمندی است اما کیفیت ساخت کابین آن خیلی دلچسب نیست و از طرفی امکانات رفاهی کمی دارد.

مشخصات فنی و موتوری کیا ریو

حجم موتور: 1493 سی سی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 97 اسب بخار در 5500 دور بر دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 135 نیوتن متر در 4500 دور بر دقیقه

استاندارد آلایندگی: یورو 3

 

آشنایی با ایسیو نصب در خودروی کیا ریو مونتاژ سایپا

ایسیو زیمنس – SIEMENS با کد فنی SIMK-42

 

ایرادات خودروی کیا ریو که نیاز به انجام ریمپ ایسیو دارد؟

موتور ریو

تاخیر پدال گاز

مشکل تاخیر پدال گاز از آن دسته مشکلاتی است که همه خودروهای دارای دریچه گاز برقی با آن دست و پنجه نرم می کنند. اما این مشکل فقط یک ایراد نرم افزاری و کامپیوتری است که به تنظیمات ایسیو مربوط می باشد. با ریمپ ایسیو می توان تاخیر پدال گاز را به طور کامل برطرف کرد. در واقع دریچه گاز برقی برای کاهش آلایندگی خودرو، اجازه باز شدن کامل ندارد و متناسب با فشردن پدال گاز عمل نمی کند که این موضوع توسط ایسیو کنترل می شود و با ریمپ ایسیو کاملا حل می شود.

کمبود توان و گشتاور در خودرو

یکی از مشکلاتی که استانداردهای آلایندگی باعث ایجاد آن هستند، ضعیف شدن موتور خودرو است که در خودروی کیا ریو بسیار محسوس است. اعمال تغییرات در جداول سوخت و جرقه زنی در ایسیو ریو ، منجر به ایجاد بالاترین توان و گشتاور در موتور خودرو می شود.

 

مزایای کلی ریمپ ریو مونتاژ سایپا در کلینیک کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز

ریمپ ریو و تقویت موتور ریو در کریمی تیونینگ

کاهش مصرف سوخت خودرو تا یک لیتر

افزایش توان و گشتاور موتور به میزان 10 الی 15 درصد

افزایش شتاب خودرو و رفع کپ اولیه

رفع کامل تاخیر پدال گاز 

برطرف کردن مشکل ناک موتور و احتراق ناقص و هماهنگ کردن موتور با بنزین مصرفی در ایران

کاهش و اصلاح دمای فن موتور

کاهش تاثیر کولر در افت توان

حذف سنسور میل سوپاپ

حذف کاتاف

رفع مشکل استارت سرد

و همچنین حل مشکل سوختن مکرر سنسور اکسیژن و روشن شدن چراغ چک

بهترین مرکز ریمپ و تیونینگ خودرو

کریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

2 دیدگاه

  • سلام استاد کریمی من ریو مدل ۸۷ دارم و باهش تو اسنپ و جاده کارمیکنم میخام ۵۰ اسب قدرت ماشین رو افزایش و ماشین دو گانه سوزه چقد هزینه داره و کی بیام از مشهدم

    • سلام دوست عزیز، برای دستیابی به حداکثر توان موتور با ریمپ، باید شرایط کامل موتور و خودرو بررسی بشه. لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا زمان دقیق برای مراجعه شما و جزئیات مربوط به ریمپ و هزینه اون رو هم
      تعیین کنیم. با تشکر از حسن انتخاب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *