ریمپ رنو سیمبل در کریمی تیونینگ

خودروی رنو سیمبل یکی از محصولات سواری – اقتصادی این برند خودروسازی فرانسوی است که به دلیل استقبال خیلی خوب از خودروهای آن در ایران، توسط شرکت نگین خودرو در کشور ما تولید و عرضه شد. رنو سیمبل در واقع، نسل جدید خودروی داچیا لوگانِ محبوب و پرطرفدار است که در ادامه به جزئیات ریمپ ایسیو و مزایایی که برای بهبود کیفیت خودرو دارد، اشاره خواهیم کرد.

پس با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ”بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز – همراه باشید:

 

معرفی خودرو رنو سیمبل – Symbol

نمای عقب و چراغ عقب رنو سیمبل

محصولات خودروسازی رنو همیشه در ایران با استقبال بسیار خوبی مواجه بوده اند و دلیل آن هم، کیفیت بالای خودرو، پایین بودن استهلاک و خرابی قطعات آن و همچنین در دسترس بودن قطعات یدکی خودرو است که باعث می شود مصرف کنندگان آن، رضایت بالایی از خودرو داشته باشند. رنو سیمبل؛ نسل بعد از داچیا لوگان (خودروی ال نود) است که رنو آن را به دلیل استقبال بی نظیر جهانی از آن تولید و عرضه نمود و در دو تیپ LE و PE وجود دارد (فول آپشن و نیمه فول).

مشخصات فنی و موتوری رنو سیمبل

نوع موتور: K4M

حجم موتور: 1600 سی سی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 105 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 140 نیوتون متر در 3750 دور در دقیقه

نوع گیربکس: 4 دنده اتومات

استاندارد آلایندگی: یورو 5 – افزایش استانداردهای آلایندگی در این نوع موتور، باعث ایجاد تاخیر شدید در خودرو و همچنین کاهش قدرت آن شده است.

موتور رنو سیمبل با موتور خودروهای ساندرو و ال نود یکسان است و به همین دلیل حتی با وجود توقف تولید آن، هیچ مشکلی از بابت لوازم یدکی و قطعات آن برای مصرف کنندگان خودرو وجود ندارد و بازار دست دوم این خودرو رونق خوبی دارد.

 

ایسیو نصب بر روی خودرو رنو سیمبل

موتور رنو سیمبل

ایسیو Continental با کد 3130

این ایسیو با آنچه که در خودروهای رنو ساندرو و ال نود وجود دارد، متفاوت است. بیشتر ایراداتی که در خودرو سیمبل به چشم می خورد، ایرادات نرم افزاری هستند که خوشبختانه با ریمپ ایسیو و اعمال تغییرات در برنامه ریزی آن به طور کامل برطرف می شود و کیفیت خودرو از آنچه که هست، بسیار بالاتر می رود.

 

چرا رنو سیمبل به ریمپ ایسیو نیاز دارد؟

داخل کابین رنو سیمبل

وجود تاخیر پدال گاز و کپ اولیه حرکتی

یکی از مشکلاتی که استانداردهای آلایندگی بالا نظیر یورو 4 و یورو 5 می تواند در خودرو ایجاد نماید، تاخیر شدید در پدال گاز است. یعنی اینکه اولویت برنامه ریزی ایسیو بر مبنای کاهش مصرف سوخت و کاهش تولید گازهای آلاینده می باشد و در ابتدای حرکت، گاز دادن و سرعت گرفتن خودرو با تاخیر مواجه است.

با ریمپ ایسیو به راحتی می توان جداول مربوطه را تغییر و اصلاح نمود و تاخیر پدال گاز را به طور کامل برطرف کرد.

کمبود کشش خودرو و شتاب آن

یکی دیگر از مشکلاتی که در رنو سیمبل به چشم می خورد، کمبود کشش خودرو به خصوص در سربالایی ها و کمبود شتاب در آن است. دلیل این مشکلات هم در تنظیمات ایسیو نهفته است و با اعمال تغییرات در جداول گشتاور و پاشش سوخت و…، می توان شتاب و توان بسیار بهتری را در خودرو ایجاد نمود.

و مشکلات دیگری همچون: بالا بودن نرخ مصرف سوخت در خودرو، مشکلات مربوط به عملکرد گیربکس اتومات در آن، عدم هماهنگی ایسیو با بنزین اکتان پایین موجود در ایران و… .

 

مزایای کلی ریمپ ایسیو رنو سیمبل

کاهش مصرف سوخت تا نیم لیتر

افزایش توان موتور به میزان 5 اسب بخار

افزایش گشتاور خودرو به میزان 10 نیوتن متر

بهبود عملکرد گیربکس و آپدیت برنامه آن

رفع کامل تاخیر پدال گاز و کپ حرکتی

هماهنگ سازی ایسیو با بنزین موجود در ایران و رفع ایراد ناک در موتور

رفع خطای فرسودگی کاتالیست

بهبود کامل شتاب خودرو و افزایش کشش آن در سربالایی ها

لیست ریمپ های انحصاری در “کریمی تیونینگ”:

  1. ریمپ دنا پلاس توربو اتوماتیک به صورت انحصاری در کریمی تیونینگ
  2. ریمپ ام وی ام X22 پرو به صورت انحصاری در کریمی تیونینگ
  3. ریمپ آمیکو آسنا دنده ای و اتومات – انحصاری در کریمی تیونینگ
  4. ریمپ جک T8 – انحصاری در کریمی تیونینگ کرج
  5. ریمپ کوپا T210 به صورت انحصاری در کریمی تیونینگ

 

کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ ایسیو و خدمات برق انواع خودروهای داخلی و خارجی در کرج و استان البرز

لوگو-کریمی-تیونینگ-1

کریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 15 هزار مورد ریمپ ایسیو و خدمات برق خودرو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *