ریمپ ایسیو ساندرو استپ وی

خودروی رنو ساندرو و رنو ساندرو استپ وی، دو خودروی محصول کمپانی فرانسوی رنو هستند که در ایران هم پرفروش و محبوب می باشند. ساندرو از سال 1394 و در دو تیپ دنده ای و اتومات در ایران عرضه شد. این خودرو بر اساس پلتفرم خودروی ال 90 و توسط شرکت پارس خودرو که زیر مجموعه سایپا می باشد، مونتاژ می شود. رنو ساندرو استپ وی هم دقیقا مانند ساندروی معمولی است با این تفاوت که ارتفاع کمی از مدل ساندرو بیشتر است و در واقع مدل کراس ساندرو محسوب می شود.

ساندرو استپ وی هم در دو تیپ دنده ای و اتومات عرضه شده است. ساندرو و ساندرو استپ وی با توجه به موفقیت عرضه خودرو رنو ال 90، خیلی زود توانستند به عنوان یک مدل هاچ بک باکیفیت و کم استهلاک به فروش بالا دست یابند. این دو مدل را با نام B90 و B90 CROSS هم می شناسند. با ما در کلینیک ریمپ کریمی تیونینگ همراه باشید تا شما را با تاثیر ریمپ ایسیو در تقویت موتور و ارتقای کیفیت این دو مدل خودرو بیشتر آشنا کنیم:

 

مشخصات فنی رنو ساندرو Sandero و رنو ساندرو استپ وی STEPWAY

رنو ساندرو استپ وی

نوع موتور: K4M

حجم موتور: 1598 سی سی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 105 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 140 نیوتن متر در 3750 دور در دقیقه

استاندارد آلایندگی: یورو 4

تفاوت رنو ساندرو و رنو ساندرو استپ وی

این دو مدل خودرو هیچ تفاوتی از لحاظ فنی و موتوری با یکدیگر ندارند و تمامی مشخصات در آنها یکسان است. تنها تفاوت آنها از لحاظ ظاهری است که آن هم واقعا قابل توجه نیست. اما مهم ترین تفاوتی که باعث شده این دو خودرو از هم متمایز باشند، ارتفاع بیشتر رنو ساندرو استپ وی می باشد که نام کراس را هم یدک می کشد. کراس به خودروهایی گفته می شود که از مدل های سواری ارتفاع بیشتری دارند و از خودروهای شاسی بلند، پایین تر هستند.

 

مدل ایسیو رنو ساندرو و رنو استپ وی

ریمپ ایسیو رنو ساندرو استپ وی

ایسیو Continental EMS 3132

این ایسیو از نوع کانتیننتال است که در همه محصولات رنو دیده می شود. ریمپ این ایسیو می تواند تاثیر بسیار خوبی در بهبود کیفیت و تقویت موتور آن داشته باشد. در ادامه به ایرادات موجود در خودروهایی با این ایسیو که با ریمپ به صورت دائمی برطرف می شود، اشاره کرده ایم.

 

ایرادات رنو ساندرو و رنو ساندرو استپ وی که با ریمپ ایسیو قابل حل می باشد

موتور ساندرو

کندی خودرو به دلیل تاخیر پدال گاز

وجود دریچه گاز برقی روی این خودروها، باعث شده خودرو یک کندی آزاردهنده پیدا کند. می دانید که دریچه گاز برقی باعث می شود که گاز دادن و فشردن پدال گاز توسط راننده به صورت مستقیم نباشد و از ایسیو پیروی کند. یعنی این ایسیو است که تعیین می کند خودرو چقدر گاز بخورد و شتاب پیدا کند. با ریمپ ایسیو می توان این مشکل را کاملا حل کرد.

مصرف سوخت بسیار بالا

این خودرو در جاده های بیرون شهری 8.5 لیتر و در داخل شهر، 11 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف بنزین دارد. این مشکل در مدل های دنده ای بیشتر هم هست. این اعداد بالا را می توان با ریمپ ایسیو تا مقدار قابل توجهی کم کرد و مصرف سوخت را کاهش داد.

و مشکل ضعیف بودن عملکرد گیربکس اتومات و همچنین شتاب بسیار کم و ناامید کننده ساندرو که با ریمپ ایسیو قابل حل است.

ریمپ دنا پلاس و دنا پلاس توربو اتومات و دنده ای

 

تغییرات عالی رنو ساندرو و استپ وی بعد از ریمپ ایسیو در کریمی تیونینگ

نمای داخل کابین رنو ساندرو

1. کاهش مصرف سوخت تا یک لیتر

2. افزایش قابل توجه شتاب خودرو

3. افزایش توان موتور تا 5 اسب بخار

4. افزایش گشتاور خودرو تا 10 نیوتن متر

5. برطرف کردن تاخیر دریچه گاز برقی

6. بهبود عملکرد گیربکس اتومات

7. حل مشکل افت توان خودرو در حالت کولر روشن (مخصوصا مدل های دنده ای)

8. حذف خطای فرسودگی کاتالیست و روشن بودن دائم چراغ چک

9. افزایش کشش و قدرت خودرو بخصوص در مسیرهای سربالایی

10. اصلاح دمای آب که در موتور همه خودروهای برند رنو بسیار ضروری است. دمای شروع به کارکرد فن در ساندرو و استپ وی بالاست و این می تواند در درازمدت باعث کاهش عمر موتور و آسیب به قطعات مختلف آن شود.

 

کریمی تیونینگ با سال ها تجربه و تخصص در زمینه ریمپ و تیونینگ انواع خودروهای داخلی و خارجی، می تواند بهترین کیفیت ریمپ را در اختیار شما مراجعه کنندگان عزیز قرار دهد. شما می توانید زیر همین مقاله، سوالات خود را از متخصصین ریمپ در کلینیک کریمی تیونینگ بپرسید و پاسخ خود را دریافت نمایید.

مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *