ریمپ تیگارد X35 بایک X3

آیا می دانید برای ریمپ تیگارد X35، باید به کدام مرکز مراجعه کنید؟ اصلا آیا می دانید که خودروی تیگارد ایکس 35 شما که یک خودروی مدرن است، چرا به ریمپ ایسیو نیاز دارد؟ البته فرقی هم ندارد که خودروی شما یک خودروی تیگارد باشد یا خودرویی از برند و کمپانی خودروسازی دیگر. زیرا در هر حال، ریمپ ایسیو برای هر خودرویی ضروری است. تیگارد X35 با ریمپ ایسیو، تغییرات بسیار عالی و مثبتی را تجریه خواهد کرد که پیشنهاد می کنیم حتما آن را انجام دهید و ادامه این مقاله را هم دنبال بفرمایید.

پس با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” – بهترین مرکز ریمپ کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با مزایا و جزئیات ریمپ تیگارد X35 آشنا نماییم:

 

معرفی خودرو تیگارد tigard X35

نمای عقبی تیگارد X35 یا بایک X3

تیگارد X35 یا بایک X35 یک کراس اور شهری از برند چینی بایک است که در بین خودروهای جدید چینی، یک خودروی کاملا جدیدالورود محسوب می شود. دیار خودرو، این خودرو را در سال 1401 معرفی و رونمایی کرد. در مقایسه با دیگر خودروهای هم رده تیگارد X35، باید اشاره کنیم که این خودرو از امکانات و آپشن های کمتری برخوردار است. اما کیفیت مناسب در ساخت خودرو و شرایط فروش اقساطی مناسب، باعث شده تا تیگارد X35، یک خودروی مناسب و محبوب برای استفاده خانواده های ایرانی باشد.

تیگارد X35 که آن را در حال حاضر در بازار خودروی ایران می بینیم، نسل دوم این خودرو است. در کشورهای دیگر، این خودرو با نام های سنوا X35، بیجینگ X3 و بایک X3‌ نیز شناخته می شود.

مشخصات فنی و موتوری تیگارد X35

حجم موتور: 1500 سی سی بنزینی دارای توربو

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 147 اسب بخار

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 210 نیوتن متر

نوع جعبه دنده: انتقال قدرت اتوماتیک پیوسته

استاندارد آلایندگی: یورو 5

 

چرا ریمپ تیگارد X35 ضروری است؟ چرا تیگارد ایکس 35 به ریمپ ایسیو نیاز دارد؟

موتور خودرو تیگارد

کمبود توان و ضعف در قدرت موتور

یکی از دلایلی که باعث می شود ریمپ تیگارد ایکس 35 ضروری باشد، کمبود توان و قدرت موتور است. البته جای نگرانی نیست زیرا این ضعف به پتانسیل و قدرت واقعی موتور مربوط نمی شود. پس به چه چیزی مربوط است؟

محدودیت های اعمال شده در تنظیمات ایسیو، دلیل اصلی این ضعف هستند. با ریمپ ایسیو و اصلاح تنظیمات آن، این محدودیت ها برطرف می شود و بالاترین میزان توان و قدرت موتور به مرحله نمایش در می آید. اصلاح جداول سوخت رسانی و جرقه زنی، کمک می کند تا از حداکثر توان موتور استفاده شود و تا 15 الی 20 درصد به اعداد توان و گشتاور آن افزوده گردد که البته، ارقام قابل توجهی می باشد.

تاخیر در پدال گاز

تاخیر در پدال گاز، مشکل رایج در تمام خودروهایی است که دارای استانداردهای آلایندگی بالا می باشند. این خودرو هم بر اساس استانداردهای آلایندگی یورو 5 کالیبره شده است. به همین دلیل، شتاب ضعیف و کندی دارد و در دورهای پایین، تاخیر پدال گاز و مکث اولیه در آن مشاهده می شود.

دلیل این تاخیر و کندی ها، اولویت های خودروساز در کاهش آلایندگی خودرو است. یعنی آلاینده نبودن خودرو باعث می شود خودرو کند و محدود شود. ریمپ ایسیو کمک می کند تا با همان وضعیت کاهش آلایندگی، خودرو بتواند شتاب خوبی داشته باشد و کندی و تاخیر در آن برطرف شود. برای این کار، رابطه دریچه گاز و پدال گاز به وسیله ریمپ ایسیو خطی می شود تا میزان شتاب و سرعت گیری خودرو، متناسب با فشردن پدال گاز صورت بگیرد.

و همین طور مشکلات دیگری که با ریمپ ایسیو از بین می روند، مانند: عدم هماهنگی موتور با بنزین مصرفی در ایران (بالا بودن حساسیت موتور به بنزین)، مشکلات رفتاری گیربکس اتومات و ضعف در عملکرد و واکنش های گیربکس، بالا بودن دمای آب، خطاهای کاذب در ایسیو و… .

پاسخ به یک سوال: برای ریمپ ایسیو به کجا مراجعه کنیم؟

مراکز ریمپ زیادی در شهرها و شهرستان های کشور هستند که ادعای انجام ریمپ را دارند، اما همه آنها معتبر و اصولی نیستند. ریمپ باید در مراکز تخصصی و توسط کارشناسان باتجربه ریمپ و برق خودرو انجام شود تا نتایج عالی و مثبتی در آن ایجاد گردد. در غیر این صورت، نه تنها شاهد نتایج مثبت نخواهید بود، بلکه خرابی های جبران ناپذیری در ایسیو و موتور ( قطعات موتوری) ایجاد خواهد شد.

ریمپ ایسیو در “کلینیک کریمی تیونینگ” دارای 2 سال گارانتی می باشد. ارائه ضمانت به مشتریان مجموعه “کریمی تیونینگ” یعنی نهایت اطمینان از درستی و اصولی بودن فرایند ریمپ در تمامی خودروهای داخلی و خارجی که باعث می شود بالاترین میزان اعتماد در مالکان خودروها ایجاد گردد. برای مشاوره بیشتر، با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید.

ریمپ های انحصاری در کریمی تیونینگ

 

مزایای کلی ریمپ بایک سنوا در “کریمی تیونینگ کرج”

  • کاهش مصرف سوخت خودرو
  • افزایش گشتاور و توان موتور به میزان 15 الی 20 درصد
  • بهبود شتاب صفر تا صد خودرو و افزایش توان شتابگیری خودرو در موقعیت های مختلف
  • آپدیت برنامه گیربکس و بهبود عملکرد آن در معکوس کشیدن
  • بالا بردن کشش خودرو در مسیرهای سربالایی و ناهموار
  • رفع کامل تاخیر پدال گاز و تاخیر حرکتی اولیه خودرو
  • کاهش دمای شروع به کار فن موتور و اصلاح کلی آن با توجه به شرایط جغرافیایی و آب و هوایی شهرهای مختلف ایران
  • حذف کاتاف و ایجاد کاتاف رگباری
  • حذف خطاهای کاذب ایسیو
  • رفع محدودیت سرعت
  • ایجاد بک فایر
  • رفع مشکل تعویض دنده

کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرزکریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو به صورت تخصصی بر روی خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات ریمپ و تیونینگ خودرو با بهترین کیفیت و ارائه ضمانت به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *