مزدا 323

مزدا 323 یکی از خودروهای قدیمی اما پرطرفدار است و با اینکه سال ها از آخرین تولید آن می گذرد، به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد و همچنین طراحی زیبا و چهره جذابی که دارد، بازار دست دوم فروشی آن بسیار داغ است. اما این خودرو نیاز به ریمپ ایسیو دارد تا مشکلات ناشی از ایرادات نرم افزاری در آن کاهش یابد و هزینه های مربوط به نگهداری خودرو پایین بیاید.

با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو، تیونینگ و برق خودرو در کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با جزئیات و مزایای ریمپ مزدا 323 بیشتر آشنا کنیم:

 

معرفی خودرو مزدا 323

نمای پشتی مزدا 323

مزدا 323 یک خودروی سدان و مناسب برای خانواده است که تا سال 2003 میلادی عرضه شده است و بعد از آن، جای خود را به مزدا 3 قدیم و نیو داد تا خودروسازی مزدا یک بار دیگر طراحی های زیبا و خودروهای محبوب خود را در دنیا عرضه نماید. این خودروی اقتصادی و کم استهلاک مزدا، در 9 نسل مختلف و در تیپ های متفاوتی تولید شد که نسل هشتم و نهم آن توسط گروه خودروسازی بهمن وارد ایران گشت.

به صورت خلاصه می توان گفت که مزدا 323 تیپ 2 و مزدا 323 تیپ 3، دارای گیربکس دنده ای هستند و مزدا 323 تیپ 4 و مزدا 323 تیپ 5، دارای گیربکس از نوع اتوماتیک می باشند. همچنین تیپ های 3 و 5 مزدا 323 به سقف سانروف نیز مجهزند.

مشخصات فنی و موتوری مزدا 323

حجم موتور: 1598 سی سی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 106 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 145 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه

ایسیو نصب بر روی مزدا 323

ایسیو به کار رفته در این خودرو از برند MITSUBISHI (میتسوبیشی) می باشد که این ایسیو در هر دو مدل دنده ای و اتومات به کار رفته است و دارای سه کانکتور و دریچه گاز سیمی می باشد که سیستم فن زنی آن از ایسیو مدیریت می شود.

 

چرا مزدا 323 به ریمپ ایسیو نیاز دارد؟

موتور مزدا 323

بالا بودن مصرف سوخت در خودرو

یکی از مشکلاتی که در بسیاری از خودروهای داخلی و خارجی وجود دارد، بالا بودن میزان مصرف سوخت در خودرو است که به راحتی با ریمپ ایسیو و اعمال تغییرات مربوط در جداول پاشش سوخت و نسبت های سوخت و به هوا و…، می توان میزان مصرف بنزین را کاهش داد و مصرف خودرو را اقتصادی تر کرد.

پایین بودن شتاب و کمبود توان خودرو

اعمال محدودیت ها و همچنین اشتباهات موجود در تنظیمات ایسیو در جداول گوناگون، باعث می شود توان خودرو کاهش یابد و در هنگام شتاب گیری با ضعف روبرو باشد. ریمپ ایسیو با تغییر در تنظیمات و اصلاح پارامترهای مربوطه، می تواند توان موتور خودرو را افزایش دهد و شتاب گیری آن را بهبود ببخشد. ضمن اینکه با خطی کردن رابطه پدال گاز و دریچه گاز، مکث حرکتی و تاخیر در شتاب گیری خودرو در دورهای پایین را نیز برطرف می نماید.

این مطالب را هم بخوانید:

ریمپ جک T8 – انحصاری در کریمی تیونینگ کرج

ریمپ آمیکو آسنا دنده ای و اتومات – انحصاری در کریمی تیونینگ

 

مزایای کلی ریمپ مزادا 323 در کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ

  • کاهش مصرف سوخت خودرو
  • افزایش توان موتور
  • بهبود گشتاور موتور
  • بهبود کشش خودرو مخصوصا در سربالایی ها و مسیرهای ناهموار
  • افزایش شتاب خودرو
  • بهبود عملکرد گیربکس اتومات
  • رفع کامل تاخیر پدال گاز
  • و…

 

کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ ایسیو، تیونینگ و خدمات برق انواع خودروهای داخلی و خارجی در کرج و استان البرز

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرزکریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 15 هزار مورد ریمپ ایسیو و خدمات برق خودرو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *