جامپ استارتر و پاور بانک ماشین

هر نوع وسیله برقی، نیاز به شارژ شدن مجدد دارد و قطعه اصلی در سیستم برق خودرو، یعنی باتری نیز همین طور است و در صورت تخلیه کامل نیروی الکترونیکی در آن، نیاز به شارژ دوباره دارد. تخلیه باتری، مشکلی است که خیلی از راننده ها در طول سال و بارها و بارها با آن مواجه می شوند که دلایل گوناگونی دارد. بنابراین روش شارژ مجدد باتری مسئله مهمی است. جامپ استارتر یا پاور بانک ماشین یکی از ابزارهای بسیار عالی برای شارژ باتری تخلیه شده خودرو است.

با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ”بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو، تیونینگ و برق خودرو در کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با پاور بانک ماشین بیشتر آشنا کنیم:

 

پاور بانک ماشین یا جامپ استارتر

پاوربانک ماشین یا جامپ استارتر

همان طور که گفتیم، دلایل زیادی وجود دارند که باعث تخلیه باتری خودرو می شوند. به طور مثال، زمانی که باتری خودرو به اواخر عمر مفید و دوره کارکرد خود نزدیک می شود. ممکن خیلی ضعیف عمل کند و بارها دچار تخلیه شود. یا مشکلات بسیار ساده ای مانند روشن ماندن چراغ خودرو برای مدت زمان طولانی که به راحتی باعث می شود شارژ باتری را تخلیه نماید.

برای شارژ مجدد باتری خودرو نیز روش های زیادی وجود دارد. اصلی ترین روشی که مردم از آن استفاده می کنند، باتری به باتری کردن است. البته ممکن است در مواقعی که دسترسی به خودروی دیگری در جاده های پرت و دورافتاده وجود ندارد و یا لوازم مخصوص باتری به باتری کردن در دسترس نیست، دچار مشکلات جدی شویم.

جامپ استارتر نیز دقیقا روشی بر مبنای همین باتری به باتری کردن است. اما منبع شارژ آن، باتری یک خودروی دیگر نیست. بلکه خود دستگاه پاور بانک یا جامپ استارتر می باشد که مجهز به دو کابل مثبت و منفی برای اتصال به دو سر قطب های باتری خودرو می باشد و به راحتی می توان با آن، باتری تخلیه شده خودرو را شارژ نمود.

نکته:

دستگاه پاور بانک ماشین یا جامپ استارتر اندازه ای کوچک دارد و علاوه بر شارژ باتری خودرو، برای شارژ لوازم دیگری مانند تلفن همراه، لپ تاپ و…. نیز کارایی دارد. بنابراین یک دستگاه چند منظوره و بسیار کاربردی است که ممکن است وجود آن در خودروی خیلی از مردم، یک نیاز فوری و کاملا ضروری باشد.

ریمپ ام وی ام X22 پرو به صورت انحصاری در کریمی تیونینگ

 

انواع پاور بانک و جامپ استارتر خودرو

باتری به باتری کردن با جامپ استارتر

درست مانند هر وسیله دیگری، جامپ استارتر ها هم دارای انواع مختلف با کاربردها و کارایی های مختلف می باشند. بنابراین قیمت آنها نیز بر اساس این ویژگی هایی که دارند و نیز کیفیت خود محصول، می تواند متفاوت باشد. بهتر است در زمان خرید جامپ استارتر، حتما قابلیت های مختلف آن را بررسی نمایید تا مدلی که مناسب با مصرف شما می باشد را خریداری کنید.

جامپ استارترهای برندهای مختلف در بازار لوازم یدکی خودرو، علاوه بر توانایی در شارژ باتری خودرو، دارای قابلیت های متفاوتی هستند که موارد زیر، از مهمترین آنهاست که در قیمت این محصول نیز موثر است:

چراغ قوه

بعضی از انواع پاوربانک ماشین دارای چراغ قوه هستند. این موضوع کمک می کند تا در تاریکی جاده و در مواقعی که نیاز هست، یک منبع روشنایی داشته باشید.

ظرفیت باتری

جامپ استارترها دارای یک باتری با ظرفیت مشخص هستند که نشان از قدرت آنها در شارژ کردن و تکرار شارژ کردن باتری خودرو می باشد. هر چقدر این ظرفیت بیشتر باشد، قطعا قیمت جامپ استارتر هم بالاتر خواهد بود.

پشتیبانی از خودروهای دیزلی

اینکه جامپ استارتر را بتوانید علاوه بر خودروهای بنزینی، برای خودروهای دیزلی هم استفاده کنید، یک کارایی فوق العاده در آنها محسوب می شود که باعث گران تر شدن قیمت این دستگاه می شود.

بنابراین باید در انتخاب خود برای خرید یک جامپ استارتر و پاور بانک ماشین دقت کنید. و با توجه به نیازی که در عملکردهای مختلف خود در خودرویتان لازم دارید، یک جامپ استارتر باکیفیت را انتخاب نمایید. ضمن اینکه باید خرید خود را از فروشگاه های معتبر و دارای ضمانت کالای اصل انجام دهید تا در صورت وجود هر گونه مشکلی، بتوانید آن را مرجوع کنید و دستگاه بدون عیب و نقصی را تحویل بگیرید.

بیگ تری BIG3 چیست و چه کاربردی دارد؟

 

آشنایی با ریمپ ایسیو و مزایای آن در خودروها

ریمپ علم برنامه ریزی مجدد ایسیو است که قابلیت برطرف کردن بسیاری از مشکلات فنی و نرم افزاری خودرو را دارد. ریمپ مزایای بسیار خوب و مثبتی دارد که کیفیت خودرو، طول عمر قطعات آن و کیفیت رانندگی با آن را ارتقا می بخشد. مانند:

  • بهبود توان و گشتاور خودرو
  • افزایش سرعت و شتاب اولیه خودرو
  • رفع کپ اولیه و تاخیر پدال گاز
  • کاهش مصرف سوخت
  • حذف سنسور اول و دوم اکسیژن بدون تغییر در مصرف سوخت خودرو
  • رفع خطای فرسودگی کاتالیست
  • برطرف کردن صدای ناک و هماهنگ کردن موتور با بنزین کیفیت پایین و موجود در جایگاه های سوخت ایران
  • اصلاح دمای فن موتور
  • کمک به کاهش خرابی های قطعات مختلف موتور
  • بهبود وضعیت گیربکس و عملکرد آن

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز

کلینیک تخصصی ریمپ و برق خودروی رسول کریمی

کریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 15 هزار مورد ریمپ ایسیو و خدمات برق خودرو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *