نزدیک ترین مرکز تخصصی ریمپ به قزوین

برای انجام ریمپ و تیونینگ خودرو، باید حتما به مرکز تخصصی ریمپ مراجعه کنید تا بهترین نتیجه از آن ایجاد شود. ریمپ و تیونینگ خودرو به دلیل مزایای زیادی که دارند، باعث شده اند تا افراد زیادی به سمت آن جذب شوند و برای ریمپ خودرو به دنبال مراکز تخصصی آن باشند.

در ادامه، نزدیک ترین و بهترین مرکز تخصصی ریمپ به استان قزوین را به شما معرفی خواهیم کرد.، پس با ما در “کریمی تیونینگ” همراه باشید:

 

ريمپ خودرو در قزوين و ديگر استان هاى همجوار شهر كرج

متاسفانه به دليل كمبود مراكز تخصصى ريمپ و تيونينگ خودرو، بسيارى از هموطنان در شهرستان ها ، امكان دسترسى به خدمات تخصصى و انجام بهترین ريمپ را ندارند. با اين وجود، بسيارى از مالكان خودرو که با اين مزايا آشنا هستند، رنج سفر را به جان مى خرند و به شهرهاى كه اين مراكز را دارند سفر مى كنند. خوشبختانه به دلیل نزدیک بودن استان های کوچک واقع در شمال و مرکز ایران، امکان دسترسی به این خدمات برای همه شهروندان وجود دارد و شهر کرج، یکی از شهرهایی است که مقصد خوبی برای ریمپ و تیونینگ تخصصی خودرو می باشد.

اما در ابتدا لازم است با مشخصات يك مركز تخصصى ریمپ و خدماتى كه ارائه مى دهند آشنايى داشته باشيد.

 

بهترین مرکز تخصصی ریمپ باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

ریمپ تخصصی

تعداد مراکز ریمپ و تیونینگ خودرو در شهرها و شهرستان های مختلف، بسیار زیاد است اما باید بدانید که تنها تعداد انگشت شماری مرکز تخصصی ریمپ در سطح کشور وجود دارد که می توان با خیالی آسوده به آنها مراجعه کرد و از خدمات و مزایای ریمپ بهره برد. در واقع، تفاوت مراکز تخصصی با مراکز غیر تخصصی در عوامل گوناگونی است که در ادامه توضیح خواهیم داد. این عوامل به قدری دارای اهمیت هستند که باعث می شوند یک خودرو را در بهترین حالت و یا بدترین حالت قرار دهند و یا اینکه هزینه های خودرو را کاهش دهند یا باعث ایجاد خسارات سنگین در آن شوند.

بنابراین مهم است بدانید که یک مرکز تخصصی ریمپ، چه ویژگی هایی دارد. از جمله:

انجام ریمپ اصولی و بدون ریسک

ریمپ یک فرایند تخخصی است که با توجه به ظرفیت های موتور خودرو انجام می شود. بنابراین هر گونه اعمال تغییرات در تنظیمات ایسیو، نیاز به شناخت دقیق موتور و اصول برنامه ریزی ایسیو دارد. اگر این تغییرات غیر اصولی و بالاتر از پتانسیل موتور باشند، باعث خراب شدن قطعات مختلف آن می گردد و طول عمر موتور را کاهش می دهد.

استفاده از دستگاه های مدرن و اورجینال

ریمپ با استفاده از دستگاه ها و نرم افزارهای تخصصی انجام می شود. یعنی برای خواندن برنامه ایسیو و اعمال تغییرات در آن، نیاز هست که از نرم افزارها و دستگاه های مخصوصی استفاده شود و اگر این تجهیزات، قدیمی یا غیر اصلی باشند، باعث ایجاد خرابی و خسارات در ایسیو و در نتیجه در بخش های مختلف خودرو می شود. یک مرکز تخصصی ریمپ، مجهز به مدرن ترین دستگاه ها و نرم افزارهای روز دنیا می باشد.

مشاوره جهت دستيابى به بهترين نتيجه

يكى ديگر از كارهايى كه در مركز تخصصى ريمپ انجام مى شود، مشاوره دقيق با مالك خودرو است. تا تمامى تغييراتى كه مد نظر اوست مورد توجه قرار بگيرد و در صوت امكان، اعمال شود (گاهى اوقات درخواست هاى مالك قابليت انجام ندارند و يا اينكه انجام آنها خطرناك است و اصولى نيست که همه این ها در مشاوره توضیح داده می شود).

تست دقیق خودرو و تغییرات ریمپ در آن

بعد از انجام فرايند ريمپ، خودرو از لحاظ صحت تغييرات و اصولى بودن اين تغييرات مورد سنجش قرار مى گيرد. تنها در صورت تاييد مالك و اعلام رضايتمندى او، هزينه ريمپ أخذ مى شود.

عوارض ریمپ خودرو چیست ؟ 3 نکته که هیچ کس نمی گوید

 

مزاياى ريمپ خودرو

ريمپ به منظور ايجاد تغييرات مثبت در برنامه خودرو و كارکرد آن انجام مى شود. مزايايى که در ادامه مى گوييم، تنها در صورتى در خودرو ايجاد مى شوند كه در یك مركز تخصصى و توسط يك ریمپ کار متخصص انجام شود.

  1. کاهش مصرف سوخت در خودرو با تغییر و اصلاح در جداول پاشش سوخت و جرقه زنی
  2. ایجاد بالاترین راندمان در موتور
  3. بالا بردن توان موتور و گشتاور موتور به میزان قابل توجه
  4. افزایش شتاب اولیه خودرو و بهبود شتابگیری آن
  5. افزایش بیشینه سرعت
  6. حذف تاخیر پدال گاز و تاخیر در شروع به حرکت خودرو
  7. هماهنگ کردن موتور خودرو با بنزین کیفیت پایین و جلوگیری از مشکلاتی مانند ناک زدن موتور یا همان خامسوزی و احتراق ناقص که هم باعث می شود قطعات موتور به شدت آسیب ببینند و هم آلایندگی را افزایش می دهد و هم مصرف سوخت را بالا می برد.
  8. اصلاح دمای فن و جلوگیری از داغ کردن موتور مخصوصا در خودروهای وارداتی و همچنین برای شهرهایی با اختلاف دمایی زیاد
  9. رفع خطاهای کاذب در خودرو
  10. و…

 

نزديك ترين مرکز تخصصی ریمپ به استان قزوین

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز

خوشبختانه به دليل نزديك بودن مسافت بين اسنان هاى همجوار استان البرز، امكان دسترسى به خدمات تخصصى ريمپ در كرج وجود دارد. با اطمينان مى توانيم اعلام كنيم که “كلينيك كريمى تيونينگ” بهترين و مجهزترين مركز ريمپ و تبونينگ خودرو در كرج و استان البرز است كه با سال ها تجربه و انجام بیش از 15 هزار مورد ریمپ ایسیو و خدمات برق خودرو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است.

مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

شماره تماس

09123620024

09353565666

آدرس

میدان کرج، خیابان چالوس، ۶۰۰ متر جلوتر، جنب نمایندگی سایپا، روبروی جهان پلاست، کلینیک تخصصی برق و ریمپ خودرو رسول (کریمی تیونینگ)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *