عوارض ریمپ خودرو چیست ؟

آیا شما هم درباره ریمپ خودرو، ابهامات و تردیدهایی دارید؟ حتما اصلی ترین سوالتان هم این است که عوارض ریمپ خودرو چیست ؟ پس پیشنهاد می کنیم حتما ادامه این مطلب را بخوانید تا 3 نکته ای که هیچ کس به شما نمی گوید را ما به عنوان “بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ، تیونینگ و برق خودرو در کرج و استان البرز” به شما بگوییم.

پس با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” همراه باشید:

 

اهمیت آشنایی با عوارض ریمپ خودرو چیست؟

اگر شما هم در سایت های مختلف جستجو کرده باشید، قطعا با تیترهایی درباره مزایای ریمپ و خدمات ریمپ برخورد کرده اید که اتفاقا این تیترها، در سایت “کریمی تیونینگ” هم کم نیست. اما یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم عوارض ریمپ ایسیو است. در واقع این موضوع که عوارض ریمپ خودرو چیست ؟ و چه ضررهایی به ماشین می رساند؟ از دغدغه های مراجعین و مالکان خودرو است که تصمیم گرفته ایم خیلی صادقانه به آن بپردازیم.

  • اما در همین ابتدا باید بگوییم که تمامی مزایایی که برای ریمپ ایسیو برشمرده می شود، واقعی هستند. این روش، یک روش عالی برای بهینه سازی برنامه موتور در تمام دنیاست.
  • در عین حال؛ عوارضی که برای آن گفته می شود هم واقعی است. این عوارض برای خیلی از افراد اتفاق افتاده است که باعث شده خسارت های زیادی را متحمل شوند.

 

معایب و عوارض ریمپ خودرو چیست؟

معایب و عوارض ریمپ خودرو

  1. ریمپ خودرو ممکن است باعث افزایش مصرف بنزین در خودرو شود.
  2. ریمپ خودرو ممکن است باعث افزایش فشار روی موتور خودرو و اجزای آن شود.
  3. ریمپ خودرو ممکن است باعث شود تنظیمات اولیه ایسیو از بین برود و دیگر نتوان به آنها دستیابی پیدا کرد.

این 3 ایرادی که برای ریمپ ریمپ ایسیو برشمردیم، ایرادهای اصلی ریمپ ایسیو که هستند. که اتفاقا اصلا هم کوچک نیستند و به معنای واقعی، شما و خودروتان را دچار دردسر می سازند. اما یک نکته بسیار مهم وجود دارد و این است که این معایب و ایرادات، تنها زمانی اتفاق می افتد که شما کار ریمپ ایسیو را به افراد غیر حرفه ای و به مراکز متقلب و غیر تخصصی بسپارید.

  • به طور مثال درباره گزینه اول، یعنی میزان مصرف بنزین، باید بگوییم که یکی از اصلی ترین مزایای ریمپ این است که باعث کاهش مصرف بنزین می شود و هزینه های جاری خودرو را پایین می آورد. پس چطور است که بعضی ها می گویند بعد از ریمپ ایسیو، مصرف خودرویشان بالا رفته است؟

دلیل این موضوع این است که ریمپ را در مراکز غیر تخصصی انجام می دهند. این مراکز با اعمال تغییرات غیر حرفه ای در بخش های مختلف ایسیو و جداول گوناگون آن، باعث می شوند نه تنها مصرف بنزین افزایش پیدا کند، بلکه فشار زیادی به موتور وارد شود. زیرا آنها در تغییرات خود، شرایط موتور و مشخصات فنی آن را در نظر نمی گیرند. (اصلا با نوع موتور و شرایط آن آشنایی ندارند که بخواهند در نظر بگیرند).

در نتیجه تغییراتی را اعمال می کنند که باعث می شود به موتور، بیش از حد فشار وارد شود.

بالاخره ریمپ باعث خرابی خودرو می شود یا باعث تقویت و بهبود کارکرد آن؟

ریمپ یک دانش تخصصی است و انجام آن، نیاز به تخصص، تجربه، شناخت کامل نسبت به سیستم های الکترونیکی خودرو، آشنایی کامل با انواع موتور، آشنایی کامل با یونیت ایسیو و برنامه نویسی در آن و داشتن مدارک و گواهینامه های معتبر دانشگاهی و آکادمیک دارد. تنها در این صورت است که یک فرد می تواند ادعا کند که ریمپ را بدون معایب و ایرادات انجام می دهد و باعث می شود تغییرات مثبتی در خودرو و عملکرد آن ایجاد شود. البته باید بگوییم مراکز کمی در کل کشور هستند که چنین تخصصی را دارند و می توانند ادعا کنند که می توانند ریمپ ایسیو را به صورت استاندارد و اصولی انجام دهند.

  • یکی از این مراکز، “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” است که به عنوان بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ در استان البرز و استان های همجوار فعالیت می کند. این مرکز با داشتن پرسنل دوره دیده، باتجربه و همچنین با بهره گیری از دستگاه های کاملا مدرن و اورجینال، کار ریمپ ایسیو را انجام می دهد که تاکنون، با رضایتمندی حداکثری مشتریان مجموعه خود همراه بوده است.
  • دلیل این ادعا هم ارائه ضمانت 24 ماهه روی تمام ریمپ هاست. (اعم از ریمپ کلی و تک پارامتری روی تمام انواع خودروهای ایرانی و خارجی).

 

3 نکته بسیار مهم درباره ریمپ ایسیو

ریمپ چیست؟ تیونینگ چیست؟

  1. هزینه ریمپ خودرو کم نیست.

خوشبختانه مراکز بزرگ و حرفه ای ریمپ با رقابتی کردن قیمت ها، باعث شده اند تا هزینه ریمپ کردن خودرو کاملا اقتصادی و به صرفه باشد. اما یادتان باشد اگر مراکزی ادعا کنند که ریمپ را با قیمت های بسیار ارزان و بسیار پایین تر از تعرفه های مراکز بزرگ انجام می دهند، قطعا متقلب و غیر حرفه ای هستند. زیرا این کار نیاز به تخصص دارد و زمانی که یک فرد متخصص برای انجام یک کار صرف می کند، هرگز ارزان نیست. 

  1. ریمپ می تواند باعث از بین رفتن گارانتی خودرو شود.

این موضوع هم یکی از ذغدغه های مالکان خودروهای صفر کیلومتر است. البته دغدغه هایی همچون پاس نشدن معاینه فنی و همچنین افزایش هزینه بیمه یا از بین رفتن بیمه خودرو هم وجود دارد. تمام این مشکلات، ممکن است برای برخی افراد اتفاق بیفتند. در واقع برای کسانی که ریمپ غیر اصولی انجام داده اند و شرایط خودروی آنها، دستخوش تغییرات عمده و غیر طبیعی شده است. دوم اینکه خود مالک خودرو به مراکزی که مسئول گارانتی، معاینه فنی و بیمه خودرو هستند، اطلاع دهد.

ریمپ اصولی هیچ گونه نمود خارجی ندارد و هیچ کس در مراکزی که گفتیم متوجه آن نمی شود. پس جای هیچ نگرانی نیست. در مرکز “کریمی تیونینگ” خودروهای صفر کیلوتر ریمپ می شوند و هیچ مشکلی هم در اینباره ایجاد نشده است.

  1. ریمپ را می توان به حالت قبل برگرداند.

این نکته برای این است که خیال شما را درباره ریمپ راحت کنیم. در مراکزی که کار ریمپ ایسیو به صورت حرفه ای و اصولی انجام می شود، در ابتدای کار از برنامه فابریکی ایسیو بکاپ گیری می شود.و این برنامه آرشیو می شود تا در صورت نارضایتی از نتایج ریمپ و یا به هر دلیلی در صورت درخواست مالک خودرو برای برگرداندن تغییرات، بتوان ایسیو را به حالت اولیه برگرداند.

بنابراین هیچ نگرانی و تردیدی درباره ریمپ باقی نخواهد ماند. در مرکز ریمپ کریمی تیونینگ، تمام این موضوعات به همراه تست نهایی خودرو برای تایید تغییرات انجام می شود. لازم است یادآور شویم که تنها در صورت رضایت مالک ار تغییرات ریمپ، هزینه آن دریافت می گردد.

 

کلینیک تخصصی ریمپ و برق خودروی رسول کریمی

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرزکریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 15 هزار مورد ریمپ ایسیو و خدمات برق خودرو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

2 دیدگاه

  • سلام و عرض ادب.دبدگاه ندارم فقط سوال دارم.
    سیم های خط دار در برق ماشین آیا مثبت است یا منفی..
    ممنون

    • با سلام، متاسفانه در این خصوص نمی تونیم اطلاعات دقیق خدمتتون عرض کنیم چون که مثبت و منفی بودن سیم ها در هر خودروی با هر مدلی فرق داره و نمیشه گفت مثبت هست یا منفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *