مزایای ریمپ چانگان ایدو

چانگان ایدو ، محصول سدان (سواری) خودروسازی چینی چانگان در ایران است که شباهت زیادی به محصولات کمپانی هیوندای دارد. در ابتدای عرضه چانگان ایدو، انتظار می رفت که موفقیت بسیار زیادی در جلب توجه خریداران بازار خودرو در ایران به دست آورد ولی با عرضه محدود این خودرو، چنین اتفاقی نیفتاد. نکته مهم درباره همه محصولات چینی در کشور ما، نیاز اساسی آنها به ریمپ ایسیو می باشد. ریمپ باعث می شود هم کیفیت خودرو بالاتر رود و هم مشکلات فنی و نرم افزاری ناشی از ناهماهنگی با شرایط داخل کشور ما، برطرف گردد.

با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ”بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با مزایای ریمپ چانگان ایدو بیشتر آشنا کنیم:

 

معرفی خودرو چانگان ایدو – Eado

نمای عقبی چانگان ایدو

چانگان ایدو یکی از 3 مدل خودروی برند خودروسازی چانگان در ایران است. در ابتدای عرضه چانگان eado در سال 1394 توسط گروه خودروسازی سایپا، انتظار می رفت که این خودرو به دلیل قابلیت های زیادی که داشت، مانند خودروی دیگر چانگان یعنی Cs35، خیلی زود بتواند به فروش بسیار بالایی دست یابد. شاید اگر مونتاژ و عرضه آن به خوبی پیش می رفت، همین اتفاق هم می افتاد. چرا که چانگان ایدو یک خودرو با امکانات رفاهی بسیار خوب و نیز از نظر ایمنی، کاملا قابل قبول است. خدمات و پشتیبانی ضعیف قطعات چانگان ایدو، باعث شده تا بازار خرید و فروش دست دوم آن نیز رونقی نداشته باشد.

طراحی خودروی چانگان ایدو به ادعای این خودروسازی، ظرف مدت 3 سال در ایتالیا انجام شده است و در مقایسه با خودروهای هم ردیفش، خودرویی مدرن و زیبا محسوب می شود.

مشخصات فنی چانگان ایدو EADO

حجم موتور: 1600 سی سی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 122 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 160 نیوتون متر در 4000 تا 5000 دور در دقیقه

استاندارد آلایندگی: یورو 4

نوع جعبه دنده: اتوماتیک

 

ایرادات و مشکلات نرم افزاری چانگان ایدو که با ریمپ ایسیو برطرف می شود…

فضای داخل کابین چانگان ایدو

تاخیر پدال گاز

دریچه گاز برقی موجود در چانگان ایدو باعث شده تا تاخیر زیادی در ریسپانس پدال گاز به وجود بیاید. این خودرو در ابتدای حرکت دارای کندی و مکث بسیار زیاد و کلافه کننده است که دلیل آن، تحت کنترل بودن پدال گاز توسط ایسیو می باشد. با تغییر در تنظیمات ایسیو، می توان رابطه پدال گاز و دریچه گاز را خطی کرد و مکث و کپ حرکتی خودرو را به طور کامل از بین برد.

 

ناک موتور

موتور و ایسیو چانگان ایدو دارای استاندارد یورو 4 هستند و طبق همین استاندارد بالا هم کالیبره شده اند. این یعنی اینکه با بنزین اکتان پایین و بی کیفیت موجود در جایگاه های سوخت ایران، موتور خودرو دچار مشکل احتراق پیش رس می شود که علاوه بر بالا رفتن میزان مصرف سوخت، می تواند مشکل خطرناک و جدی ناک زدن را هم ایجاد کند.

ناک موتور باعث می شود قطعات موتور خیلی زود فرسوده و عمر موتور کاهش یابد که با ریمپ ایسیو و هماهنگ کردن آن با بنزین مصرفی در ایران، می توان جلوی خطر ناک زدن را گرفت و مشکل را به طور دائمی حل کرد.

و همچنین مشکلات دیگری مانند: بالا بودن مصرف سوخت، کند بودن عملکرد گیربکس، کمبود توان و گشتاور موتور و… .

 

  ریمپ دنا پلاس توربو اتوماتیک به صورت انحصاری در کریمی تیونینگ  

 

مزایای کلی ریمپ چانگان ایدو در کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ کرج

 

  1. کاهش مصرف سوخت به میزان یک لیتر
  2. افزایش توان و گشتاور موتور
  3. بهبود کشش خودرو در مسیرهای سربالایی و ناهموار
  4. رفع کامل تاخیر پدال گاز و کپ اولیه حرکتی
  5. حل مشکل ناک موتور و رفع صدای ناک
  6. بهبود شتابگیری خودرو و کاهش زمان شتاب صفر تا صد
  7. حذف سنسور اکسیژن دوم در صورت حذف کاتالیست
  8. افزایش سرعت بیشینه خودرو
  9. آپدیت گیربکس و بهبود عملکرد آن

آشنایی با باتری خودروهای برقی و طول عمر آن

کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ ایسیو و خدمات برق انواع خودروهای داخلی و خارجی در کرج و استان البرز

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرزکریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 15 هزار مورد ریمپ ایسیو و خدمات برق خودرو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *