ریمپ کیا موهاوی

با ریمپ کیا موهاوی، مشکلاتی که از بابت برنامه ریزی نامناسب در ایسیو در آن ایجاد شده است، به طور دائم برطرف می شود و علاوه بر آن، هزینه های ناشی از این مشکلات نیز کاهش می یابد. همه شما می دانید که خودروهای شاسی بلند، تا چه اندازه هزینه آفرین هستند، اما ریمپ ایسیو، یکی از راه حل های بسیار مطمئن و عالی است که می تواند به شما در کاهش این هزینه ها کمک کند.

با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” – بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو، برق و تیونینگ خودرو در کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با مزایا و جزئیات ریمپ کیا موهاوی بیشتر آشنا کنیم:

 

معرفی خودرو کیا موهاوی

نمای عقبی کیا موهای

کیا موهاوی، اولین خودروی شاسی بلند برند خودروسازی کیا موتورز است که با وجود این اولین بودن، یکی از معدود محصولات گروه کیا – هیوندای است که مشخصات کامل یک شاسی بلند فول سایز را دارد. یک خودروی قدرتمند با ظاهری ساده اما خشن و کیفیتی عالی که با وجود گذشت سال ها از فروش اولین نمونه های آن در کشور ما، هنوز هم به عنوان یک خودروی آفرودی جذاب و توانمند، محبوبیت دارد.

این خودور در دو مدل 6 و 8 سیلندر تولید شده است که نمونه های موجود در کشور ما، اکثرا از نوع 8 سیلندر می باشند که در زمان خودش، طرفداران بسیار زیادی را به سمت خودش مجذوب کرده بود (حتی با وجود خودروهایی مانند لندکروز و پرادو نیز توانست از طرفداران خوبی بهره مند شود). این خودرو به تازگی در مدل های مفهومی با نام موهاوی گراویتی احیا شده است و کیا در سال 2020 از آن رونمایی کرد.

مشخصات فنی و موتوری کیا موهاوی:

حجم موتور: 4627 سی سی بنزینی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 340 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 435 نیوتون متر در 3500 دور در دقیقه

نوع جعبه دنده: اتوماتیک تیپ ترونیک

استاندارد آلایندگی: یورو 4

نوع ایسیو نصب بر روی کیا موهاوی:

ایسیو KEFICO

 

چرا ریمپ کیا موهاوی ضروری است؟ چرا کیا موهاوی به ریمپ نیاز دارد؟

موتور کیا موهاوی

مصرف سوخت بالا

یکی از ایراداتی که به تمام خودروهای شاسی بلند وارد است، مصرف بالای سوخت در آنهاست. اما در میان این خودروها، هستند خودروهایی مانند هیوندا سانتافه که عدد مصرف بنزین در آنها بسیار معقول است و همچنین خودروهایی نیز هستند که عدد مصرف بنزین در آنها بالاتر از میزان معقول یک شاسی بلند می باشد. کیا موهاوی جزء دسته پرمصرف هاست که عدد اعلامی مصرف سوخت در آن، 12.8 برای هر 100 کیلومتر است.

اما جالب است بدانید که میزان مصرف بنزین این خودرو در واقعیت، از این عدد هم بیشتر است. خوشبختانه یکی از خدمات گران بهای ریمپ ایسیو در خصوص تمام خودروها، بهینه سازی سوخت در آنهاست. با ریمپ ایسیو و اعمال تغییرات در جداول پاشش سوخت، جرقه زنی و… ، می توان مقدار مصرف سوخت موتور را کاهش داد و از هزینه های آن کاست.

تاخیر دریچه گاز

دریچه گاز برقی در خودروها باعث می شود شتاب و سرعت گیری خودرو در دور موتورهای پایین به شدت محدود شود. یعنی هر چقدر گاز بدهید، دریچه گاز کار خودش را می کند و بر اساس تنظیماتی که دارد، میزان باز و بسته شدن را تعیین می نماید.

با ریمپ ایسیو و خطی کردن رابطه پدال گاز و دریچه گاز، مشکل کندی و مکث اولیه خودرو برای همیشه حل می شود.

خطای فرسودگی کاتالیست و خطای سنسور اکسیژن دوم

معمولا بروز خطاهای اینچنینی در خودروهای کیا و هیوندای بسیار زیاد به چشم می خورد که در بیشتر موارد کاذب هستند. این خطاها با تعویض هیچ قطعه ای به صورت دائمی خاموش نمی شوند و ریمپ ایسیو، تنها راه حل برای حذف دائمی آنهاست. جالب است بدانید که با رفع این خطاها از طریق ریمپ ایسیو، به میزان قابل توجهی نیز بر میزان شتاب و توان خودرو افزوده می شود که خود این موضوع هم یک نقطه مثبت در آن است.

 

مزایای کلی ریمپ کیا موهاوی در “کلینیک کریمی تیونینگ”

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرز

  • کاهش مصرف سوخت در خودرو
  • افزایش توان و گشتاور موتور به میزان 8 تا 12 درصد
  • بهبود شتاب گیری خودرو
  • حل مشکل کندی در ابتدای حرکت و حل تاخیر دریچه گاز
  • بهبود عملکرد گیربکس و حل مشکلات رفتاری آن
  • هماهنگ سازی خودرو با بنزین موجود در ایران و رفع ناک با تعریف مجدد نسبت سوخت و هوا و شاخص AFR
  • اصلاح دمای شروع به کار فن موتور و کاهش آن در حالت های مختلف
  • رفع خطای فرسودگی کاتالیست
  • رفع خطای سنسور اکسیژن دوم
  • برطرف کردن مد Limp Home

کریمی تیونینگ؛ بهترین مرکز ریمپ انواع خودروهای ایرانی و خارجی در کرج با تضمین کیفیت و بهترین تعرفه

در کلینیک تخصصی “کریمی تیونینگ”، تمامی اصول حرفه ای و تخصصی ریمپ و تیونینگ خودرو در بالاترین سطح کیفیت و با استفاده از نرم افزارها و تجهیزات اورجینال و آپدیت انجام می شود. انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو در انواع داخلی و خارجی (خودروهای اروپایی، ژاپنی، کره ای و چینی) و رضایتمندی نزدیک به 100 درصدی مشتریان این مجموعه، نشان از صداقت ما در ارائه خدمات است.

کریمی تیونینگ به عنوان یکی از حرفه ای ترین ها و باسابقه ترین ها در این زمینه، ریمپ ایسیو را برای هر خودرو به صورت اختصاصی و با توجه به نیازهای مشتری و ظرفیت و پتانسیل خودرو انجام می دهد. ریمپ ایسیو در کلینیک کریمی تیونینگ دارای ضمانت 2 ساله می باشد و این یعنی اطمینان از کیفیت بالای فرایند ریمپ ایسیو در خودروی شما.

مسیرهای ارتباطی شما با مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *