ریمپ میتسوبیشی اوتلندر

یکی از مزایای ریمپ میتسوبیشی اوتلندر، رفع ایرادات فنی و موتوری در آن است که به دلیل نوع برنامه ریزی اشتباه در ایسیوی آن ایجاد شده است. این ناهماهنگی ها باعث می شود موتور خودرو ضعیف شود و انتظاراتی که از آن وجود دارد، برآورده نگردد.

با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” – بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو، تیونینگ و برق خودرو در کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با مزایا و جزئیات ریمپ میتسوبیشی اوتلندر آشنا کنیم:

 

معرفی خودرو میتسوبیشی اوتلندر

نمای عقبی اوتلندر

میتسوبیشی اوتلندر یکی از خودروهای شاسی بلند متعلق به این برند خودروسازی ژاپنی – میتسوبیشی است که از سال 2001 وارد بازار خودرو شد و تاکنون 4 نسل از آن در سرتاسر دنیا معرفی شده است. در ایران هم نسل سوم این خودرو و مدل هیبریدی PEHV تا قبل از تحریم واردات خودرو، توانستند در بازار خودرو حضور پیدا کنند و حتی در آن مدت محدود هم با استقبال بسیار خوبی مواجه شدند.

میتسوبیشی اوتلندر به دلیل کیفیت بالایی که دارد و همچنین زیبایی و جذابیت زیاد در طراحی بدنه، به یکی از شاسی بلندهای گران قیمت بازار تبدیل شده است. کمبود لوازم یدکی این خودرو، یکی از بارزترین مشکلات بر سر راه خریداران و مالکان این خودرو است.

مشخصات فنی و موتوری میتسوبیشی اوتلندر

حجم موتور: 2360 سی سی بنزین سوز

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 170 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 220 نیوتن متر در 4200 دور در دقیقه

نوع جعبه دنده: اتوماتیک

استاندارد آلایندگی: یورو 6

 

چرا ریمپ میتسوبیشی اوتلندر ضروری است؟ چرا میتسوبیشی اوتلندر به ریمپ نیاز دارد؟

موتور میتسوبیشی اوتلندر

مصرف بالای سوخت

یکی از مؤلفه های رایج در اذهان عمومی در تمام دنیا در خصوص بررسی خودروهای مختلف، میزان مصرف سوخت آن است. در واقع هر خودرو با توجه به نوع و حجم موتوری که دارد، یک میزان مصرف معینی از بنزین برای هر 100 کیلومتر را به ثبت می رساند که متاسفانه این عدد برای خودرو میتسوبیشی اوتلندر بالاتر از رقیبان هم رده آن است.

با اینکه عدد مصرف سوخت آن در حدود 9.3 اعلام شده است اما واقعیت، عددی بالاتر از این رقم را نشان می دهد. این در حالی است که خودروهای هم رده مانند سانتافه که دارای موتور 2.4 لیتری است، مصرف 8.5 را به ثبت رسانده است. ریمپ میتسوبیشی اوتلندر می تواند تا حدود یک لیتر از میانگین مصرف سوخت در این خودرو را کاهش دهد که رقم قابل توجهی است.

شتاب ضعیف

یکی دیگر از مشکلات و ایراداتی که باعث می شود اقدام به ریمپ میتسوبیشی اوتلندر در آن کاملا ضروری باشد، شتاب ضعیف و ناامید کننده این خودرو است. اوتلندر در برنامه ریزی ایسیو به دلیل رعایت استانداردهای آلایندگی سختگیرانه یورو 6، به شدت محدودیت دارد و شتاب 0 تا 100 آن به شدت ضعیف و ناامید کننده است.

همچنین تنظیمات ایسیو در دور موتور پایین و در شروع حرکت نیز باعث کندی و مکث بسیار زیادی در خودرو می شود تا آلایندگی خودرو را کاهش دهد. با ریمپ ایسیو می توان این برنامه ریزی را به گونه ای تغییر داد که بدون افزایش آلایندگی موتور، شتاب و سرعت گیری خودرو معقول شود و کندی آن برطرف گردد.

و مشکلات دیگری همچون: محدودیت در توان و گشتاور موتور، ناهماهنگی موتور با بنزین موجود در جایگاه های سوخت ایران و مشکل صدای ناک، بالا بودن دمای فن موتور، مشکلات گیربکس اتومات میتسوبیشی که یکی از بزرگ ترین نقاط ضعف این خودرو محسوب می شود و… .

 

مزایای کلی ریمپ میتسوبیشی اوتلندر در “کلینیک تخصصی ریمپ کریمی تیونینگ”

نمای داخلی میتسوبیشی اوتلندر

  1. کاهش مصرف سوخت خودرو تا یک لیتر
  2. افزایش توان موتور به میزان 10 الی 15 درصد
  3. افزایش گشتاور موتور تا حدود 15 – 20 نیوتن متر
  4. رفع کامل و دائمی ناک موتور و هماهنگ سازی خودرو با بنزین موجود در ایران
  5. اصلاح دمای شروع به کار فن موتور و کاهش آن در سه حالت کند، تند و خاموش
  6. بهینه سازی، بهبود تنفس و جرقه زنی خودرو
  7. رفع لرزش درجای موتور خودرو
  8. بهبود سرعت گیری خودرو در شروع حرکت و دور موتور پایین
  9. رفع کپ اولیه و تاخیر در پدال گاز
  10. حذف خطای کاتالیزور
  11. بهبود شتاب خودرو و کشش آن در سربالایی ها
  12. حذف محدودیت دور موتور (حذف کاتاف)
  13. حذف خطاهای کاذب ایسیو

 

ریمپ انواع خودروهای ژاپنی در کریمی تیونینگ

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرزدر کلینیک تخصصی “کریمی تیونینگ”، تمامی اصول حرفه ای و تخصصی ریمپ و تیونینگ خودرو در بالاترین سطح کیفیت و با استفاده از نرم افزارها و تجهیزات اورجینال و آپدیت انجام می شود. انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو در انواع داخلی و خارجی (خودروهای اروپایی، ژاپنی، کره ای و چینی) و رضایتمندی نزدیک به 100 درصدی مشتریان این مجموعه، نشان از صداقت ما در ارائه خدمات است.

کریمی تیونینگ به عنوان یکی از حرفه ای ترین ها و باسابقه ترین ها در این زمینه، ریمپ ایسیو را برای هر خودرو به صورت اختصاصی و با توجه به نیازهای مشتری و ظرفیت و پتانسیل خودرو انجام می دهد. ریمپ ایسیو در کلینیک کریمی تیونینگ دارای ضمانت 2 ساله می باشد و این یعنی اطمینان از کیفیت بالای فرایند ریمپ ایسیوی خودروی شما.

مسیرهای ارتباطی شما با مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *