ریمپ نیسان مورانو

با ریمپ نیسان مورانو می توانید بسیاری از مشکلات ناشی از ایرادات برنامه ریزی در ایسیوی آن را برطرف سازید. خودروهای وارداتی مانند مورانو، ناهماهنگی های بسیار زیادی با شرایط داخل کشور ما دارند و همین موضوع باعث می شود که کاهش کیفیت شدیدی را در خودرو شاهد باشیم.

پس با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” – بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو، تیونینگ و برق خودرو در کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با مزایا و جزئیات ریمپ نیسان مورانو آشنا کنیم:

 

معرفی خودرو نیسان مورانو

نمای عقبی و جانبی نیسان مورانو

نیسان مورانو از خودروهای باکیفیت ژاپنی است که مدل های موجود از آن در کشور ما، از سال 2009 تا 2014 تولید شده است (عرضه توسط گروه خودروسازی پارس خودرو). متاسفانه مدل های جدیدتری از این خودرو هم در سال های بعد تولید شده که وارد کشور ما نشده اند.

به طور کلی، خودروهای برند خودروسازی نیسان دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و خرابی و مشکلات فنی بسیار کمی در آنها ایجاد می شود. اما با این حال، برنامه ریزی ایسیو در آنها به شدت ناهماهنگ با شرایط کشور ما است. ریمپ انواع خودروی نیسان در “کلینیک کریمی تیونینگ” قابل انجام می باشد. از جمله ریمپ نیسان تیانا، ریمپ نیسان ماکسیما و ریمپ نیسان قشقایی و… .

مشخصات فنی و موتوری نیسان مورانو

حجم موتور: 3498 سی سی بنزینی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 256 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 336 نیوتون متر در 4400 دور در دقیقه

نوع جعبه دنده: انتقال قدرت اتوماتیک پیوسته

استاندارد آلایندگی: یورو 4

نوع ایسیوی نصب بر روی نیسان مورانو:

ایسیو برند HITACHI

مدل ایسیو خودروی نیسان مورانو از نوع هیتاچی است که در دیگر خودروهای این برند نیز مورد استفاده قرار می گیرد. برای ریمپ این ایسیو نیاز به پروگرمرهای اورجینال و تخصصی است تا به ایسیو آسیبی وارد نشود و خسارتی در خودرو ایجاد نگردد. هرگونه سهل انگاری در انتخاب مرکز ریمپ ایسیو می تواند خودروی شما را برای همیشه با مشکلات و خسارت های جبران ناپذیری مواجه سازد.

 

چرا ریمپ نیسان مورانو ضروری است؟ چرا نیسان مورانو به ریمپ ایسیو نیاز دارد؟

موتور نیسان مورانو

کمبود شتاب و قدرت

مورانو؛ موتور حجیم و پرقدرتی دارد. اما چیزی که در عمل از آن شاهد هستیم، به هیچ عنوان قابل قبول نیست. شتاب کم و ناامید کننده و قدرت و توان موتور پایین تر از حد انتظار در این خودرو، مشکلاتی مربوط به برنامه ریزی ایسیوی آن هستند که به راحتی با ریمپ ایسیو برطرف می گردد.

در واقع موتور این خودرو برای رعایت استانداردهای آلایندگی به شدت محدود شده است که باید با ریمپ ایسیو تغییر داده شود. اگر به دنبال ایجاد یک شتاب عالی و توانی بالاتر در خودروی مورانوی خود هستید، راهی به جز ریمپ ندارید. در مرکز تخصصی ریمپ کریمی تیونینگ، جداول مربوط به جرقه زنی، نسبت های سوخت به هوا و… تغییر داده می شوند تا بهترین راندمان موتور و گشتاور را در آن شاهد باشید.

ضمن اینکه با خطی کردن رابطه پدال گاز و دریچه گاز برقی با ریمپ، می توان هرگونه تاخیر و کندی در حرکت اولیه خودرو را برطرف کرد و شتابگیری آن در دور موتورهای پایین را بهبود بخشید.

مصرف بالای بنزین

یکی دیگر از مشکلات قابل توجه در مورانو، مصرف بالای سوخت در آن است. عددی که برای مصرف سوخت در فضای شهری در خودروی مورانو اعلام شده است، 10.5 لیتر برای هر 100 کیلومتر مسافت پیمایی است که این عدد برای یک خودروی مورانوی بدون سرنشین و بدون بار است. پس در صورت داشتن بار و سرنشین، این عدد بالاتر هم می رود.

با ریمپ ایسیو می توان مصرف سوخت را بهینه نمود و از هزینه های جاری خودرو کم کرد.

و مشکلات دیگری همچون مشکلات رفتاری گیربکس اتومات و کند بودن آن در معکوس کشیدن ها و…، ناهماهنگی موتور با بنزین موجود در ایران یا همان ناک موتور، ناهماهنگی دمای فن با دمای میانگین شهرهای ایران و… .

 

مزایای کلی ریمپ نیسان مورانو در کریمی تیونینگ کرج

1. کاهش مصرف سوخت خودرو

2. افزایش توان موتور تا 15 درصد

3. افزایش گشتاور موتور تا حدود 15 نیوتن متر

4. رفع کامل و دائمی ناک موتور و هماهنگ سازی خودرو با بنزین موجود در ایران

5. اصلاح دمای شروع به کار فن موتور

6. بهینه سازی، بهبود تنفس و جرقه زنی خودرو

7. رفع لرزش درجای موتور خودرو

8. بهبود سرعت گیری خودرو

9. رفع کپ اولیه و تاخیر در پدال گاز

10. حذف خطای کاتالیزور

11. بهبود شتاب خودرو و کشش آن در سربالایی ها

12. حذف محدودیت دور موتور (حذف کاتاف)

ریمپ تخصصی و تیونینگ انواع خودرو در کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ در کرج و استان البرز

لوگو-کریمی-تیونینگ-1

کریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 15 هزار مورد ریمپ ایسیو و خدمات برق خودرو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *