ریمپ نیسان قشقایی

با ریمپ نیسان قشقایی، کمک بزرگی به افزایش کیفیت در تجربه رانندگی با این خودرو و ایجاد هماهنگ سازی های لازم در آن می کنید. زیرا برنامه ریزی ایسیوی این خودرو، ایرادات، یا بهتر بگوییم ناهماهنگی های فراوانی دارد که باید به کمک ریمپ ایسیو در یک مرکز تخصصی، برطرف شود.

پس با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” – بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو، تیونینگ و برق خودرو در کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با مزایا و جزئیات ریمپ نیسان قشقایی آشنا کنیم:

 

معرفی نیسان قشقایی

نمای جانبی نیسان قشقایی

نیسان قشقایی از سال 2005 تولید و عرضه شده، اما از این خودروی شاسی بلند و زیبا، تنها نسل اول آن وارد ایران شده است. نام جالبی که ژاپنی ها برای این خودرو در نظر گرفتند، برگرفته از نام ایل قشقایی ایرانی است که علی رقم جذابیت نامش، نتوانست محبوبیت زیادی در بین خریداران ایرانی به دست آورد. با این وجود، کمتر کسی است که از استفاده از خودروهای ژاپنی نیسان ناراضی باشد (حتی با گذشت بالای 10 سال).

خودروهای برند نیسان از جمله ماکسیما، تیانا و همین قشقایی، کیفیت بسیار عالی و تکنولوژی خودروسازی ژاپن را به همراه دارند که باعث می شود همین الان هم، بازار خرید و فروش نسخه های دست دوم آن داغ داغ باشد. در سال های اخیر، نسخه های فیس لیفت و جدیدی از نیسان تیانا در کشورهای مختلف به بازار آمد که کاملا نشان داد طراحان این خودرو، زیبایی قابل توجهی هم در طراحی های بعدی خود به نمایش گذارده اند.

مشخصات فنی و موتوری نیسان قشقایی

حجم موتور: 1997 سی سی – بنزین سوز

 حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 139 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 198 نیوتون متر در 4800 دور در دقیقه

نوع جعبه دنده (گیربکس): انتقال قدرت اتوماتیک پیوسته CVT

 

چرا نیسان قشقایی به ریمپ ایسیو نیاز دارد؟ چرا ریمپ نیسان قشقایی ضروری است؟

خدمات ریمپ نیسان قشقایی کریمی تیونینگ

تاخیر در پدال گاز و مکث و کندی زیاد در شروع حرکت

این خودرو دارای دریچه گاز برقی است که این موضوع نه تنها در نیسان قشقایی، بلکه در تمامی خودروهایی که دارای دریچه گاز برقی هستند، کندی و مکث کلافه کننده ای در شروع حرکت ایجاد می کند.

در واقع، در برنامه ایسیو، برای دور موتورهای پایین، توان موتور و شتابگیری آن محدود می شود تا آلایندگی خودرو کاهش یابد. به همین دلیل، دریچه گاز برقی به گونه ای برنامه ریزی شده تا در صورت اعمال فشار بیشتر بر روی پدال گاز، فقط تا اندازه معینی باز شود که همین عامل، باعث می شود خودرو در شروع حرکت، کاملا کند باشد. با ریمپ ایسیو، می توان برنامه باز شدن دریچه گاز برقی را تغییر داد تا متناسب با میزان فشرده شدن پدال گاز، باز شود.

مصرف زیاد سوخت

یکی دیگر از مشکلاتی که با ریمپ ایسیو می توان آن را تا حدودی کمتر کرد، مصرف بالای سوخت نیسان قشقایی است. به دلیل اشتباهات موجود در کالیبراسیون ایسیو، نمی توان بالاترین میزان راندمان سوخت و اشتعال آن را در محفظه سیلندر موتور شاهد باشیم. اما ریمپ ایسیو می تواند جداول مربوط به سوخت رسانی، جرقه زنی و اشتعال را بهینه کند و مصرف سوخت در خودرو را پایین بیاورد.

کندی گیربکس اتومات

رفتار کند و کلافه کننده گیربکس اتومات نیسان قشقایی، از مشکلاتی است که با ریمپ ایسیو برطرف می شود. سبکی زود هنگام دنده ها و تاخیر در معکوس کشیدن در رفتار گیربکس CVT نیسان قشقایی کاملا مشهود است. اما با ریمپ ایسیو، می توان تا حد بسیار زیادی این کندی را برطرف نمود.

 

مزایای کلی ریمپ نیسان قشقایی در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ”

کریمی تیونینگ بهترین مرکز ریمپ ایسیو و برق خودرو در کرج و استان البرزکریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 3 هزار مورد ریمپ ایسیو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات با بهترین کیفیت و ارائه ضمانت به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. با انجام ریمپ نیسان قشقایی در کریمی تیونینگ، تغییرات زیر را در خودروی خود مشاهده خواهید کرد:

  • کاهش مصرف سوخت خودرو تا یک کیلومتر
  • افزایش توان و گشتاور موتور به میزان 10 الی 20 درصد
  • بهبود شتاب گیری خودرو و کاهش شتاب 0 تا 100
  • حل مشکلات رفتاری گیربکس اتومات و آپدیت آن
  • رفع صدای ناک در دور موتور پایین
  • رفع تاخیر پدال گاز و کندی در شروع حرکت
  • حذف خطاهای کاذب
  • مناسب سازی خودرو برای استفاده های آفرودی
  • اصلاح دمای فن موتور
  • حذف کاتاف 

2 سال ضمانت ریمپ در کریمی تیونینگ

کریمی تیونینگ به عنوان یکی از حرفه ای ترین ها و باسابقه ترین ها در این زمینه، ریمپ ایسیو را برای هر خودرو به صورت اختصاصی و با توجه به نیازهای مشتری و ظرفیت و پتانسیل خودرو انجام می دهد. ریمپ ایسیو در کلینیک کریمی تیونینگ دارای ضمانت 2 ساله می باشد و این یعنی اطمینان و کیفیت.

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *