ریمپ یواز پاتریوت

یواز پاتریوت در کشور ما در دو مدل شاسی بلند و پیکاپ (وانت) عرضه شده است و ریمپ ایسیو در آن، می تواند کمک زیادی به افزایش کیفیت و قدرت موتور در خودرو نماید. یواز پاتریوت با اینکه خودروی پرتعداد و سرشناسی در بازار خودروی ایران نیست، اما یک مدل محبوب آفرودی است که مشتریان خاص خودش را دارد.

با ما در “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” بهترین و مجهزترین مرکز ریمپ ایسیو، تیونینگ و برق خودرو در کرج و استان البرز – همراه باشید تا شما را با مشخصات خودروی یواز پاتریوت و مزایای ریمپ برای حل مشکلات فنی و نرم افزاری این خودرو، بیشتر آشنا کنیم:

 

آشنایی با خودرو یواز پاتریوت پیکاپ و شاسی بلند

یواز پاتریوت پیکاپ

یواز پاتریوت از محصولات کمپانی یواز، متعلق به کشور روسیه است که در سال 1395 توسط خودروسازی سروش دیزل مبنا وارد بازار ایران شده است. این خودرو در مدل پیکاپ و شاسی بلند موجود است که در ابتدا با گیربکس دستی و بعدها در نسخه دنده اتومات مونتاژ گشت.

خودروی یواز پاتریوت دارای طراحی بسیار ساده و امکانات رفاهی مناسب است که باعث می شود قابلیت های یک خودروی آفرودی را دارا می باشد.

مشخصات فنی و موتوری یواز پاتریوت

حجم موتور: 2700 سی سی

حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار): 150 اسب بخار

حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر): 235 نیوتون متر

نوع جعبه دنده: دنده دستی و دنده اتومات

استاندارد آلایندگی: یورو 5

 

چرا یواز پاتریوت به ریمپ ایسیو نیاز دارد؟

یواز پاتریوت شاسی بلند

کمبود توان موتور

اعداد اعلام شده برای توان خروجی موتور با چیزی که در واقعیت می بینیم تفاوت دارد و دلیل این تفاوت و کمبود توان موتور، کالیبراسیون غلط AFR موتور است که باعث کاهش راندمان موتور و خودرو می شود. با ریمپ ایسیو و تغییر در پارامترهای آن، می توان این مشکل را تا حد زیادی برطرف کرد و قدرت موتور را بالاتر برد.

بالا بودن نرخ مصرف بنزین در خودرو

یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود خودروی یواز پاتریوت به ریمپ ایسیو نیاز داشته باشد، بالا بودن مصرف سوخت در آن است. عوامل زیادی باعث می شوند که مصرف سوخت در خودرو بالا برود که یکی از آنها، هماهنگ نبودن خودرو با نوع بنزین مصرفی در ایران است که باعث خام سوزی بنزین و بالا رفتن میزان مصرف آن می شود.

با ریمپ ایسیو می توان به راحتی خودرو و موتور را با بنزین کیفیت پایین هماهنگ نمود و جلوی خام سوزی بنزین در موتور را گرفت.

نکته:

خامسوزی بنزین در موتور خودرو، تنها باعث افزایش مصرف سوخت خودرو نمی شود. بلکه این مشکل در خودرو بعد از مدتی به یک معضل بزرگتر و پرهزینه تر تبدیل می شود، یعنی ناک موتور و فرسودگی سریع اجزا و قطعات موتوری که ریمپ ایسیو از ایجاد چنین مشکلی هم پیشگیری می کند.

 

مزایای کلی ریمپ ایسیو یواز پاتریوت پیکاپ و شاسی بلند در کلینیک کریمی تیونینگ

موتور یواز پاتریوت

  • کاهش مصرف سوخت خودرو تا یک لیتر
  • افزایش توان موتور تا 5 اسب بخار
  • افزایش گشتاور موتور
  • تقویت کشش خودرو مخصوصا در دور موتور بالا
  • رفع کندی و مکث اولیه خودرو در شروع حرکت
  • برطرف کردن کامل مشکل تاخیر در پدال گاز
  • حل مشکل ناک و صدای ناک موتور و هماهنگ سازی موتور با بنزین بی کیفیت موجود در ایران
  • اصلاح و کاهش دمای آب موتور و شروع به کار فن موتور
  • بیشینه کردن سرعت خودرو

این مطالب را هم بخوانید:

ریمپ جک JAC S5 – حل مشکل تاخیر خودرو و کمبود شتاب

ریمپ پیکاپ فوتون تونلند – تقویت موتور و افزایش گشتاور

 

کریمی تیونینگ – بهترین مرکز ریمپ ایسیو و خدمات برق انواع خودروهای داخلی و خارجی در کرج و استان البرز

 

کریمی تیونینگ، با سال ها تجربه و انجام بیش از 15 هزار موردریمپ ایسیو و خدمات برق خودرو به صورت تخصصی برای خودروهای داخلی و خارجی، آماده ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان عزیز است. مسیرهای ارتباطی شما با بهترین مرکز ریمپ در کرج و استان البرز (کریمی تیونینگ) و همچنین دریافت قیمت ریمپ در کرج بر اساس نوع خودرو:

 اطلاعات تماس با “کلینیک تخصصی کریمی تیونینگ” 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *